Background

Telia
internetikõned

Telia internetikõnede teenus muutub alates 20.06.2018

Soovime, et saaksid meie kliendina alati kasutada kõige tänapäevasemaid
lahendusi. Viime 20.06.2018 Telia Internetikõnede teenuse üle uuele
platvormile.
Pärast Telia-poolsete muudatuse teostamist tuleb teenuse
edasikasutamiseks teha ümberseadistusi ka kasutajaseadmes.

Olulisemad muudatused Internetikõnede teenuses



Uuendatud teenusele üleminek:

Saad juba enne Telia-poolset muudatust ise uuendatud Internetikõnede teenuse kasutusele võtta.

Mida peab tegema uuendatud Internetikõnede teenuse kasutuselevõtuks?


Lõpeta olemasolev
Hallo Internetikõnede teenus

Telli uus teenus
“Telia Internetikõned”

Seadista teenus äpis/seadmes
saadud SMS-juhiste abil


  • 1. Lõpeta iseteeninduses vana teenuse Hallo Internetikõned.
  • 2. Telli uuendatud teenus Telia Internetikõned. Uue teenuse tellimine on avatud alates 17.05.2018.
  • 3. Pärast teenuse aktiveerimist saadetakse mobiilile SMSiga uus kasutajatunnus ja salasõna, mida on tarvis teenuse kasutuselevõtul.
  • 4. Vajadusel lae alla ja paigalda mõni vabavaraline SIP-tarkvaratelefon.
  • 5. Seadista tarkvaras Internetikõnede konto.