Background

Ettevõtte seadmesoetus

Kui töötaja soovib osta Telia e-poest tööks vajaliku mobiili, tahvli või sülearvuti, võimaldab Ettevõtte Seadmesoetuse teenus tasuda tööandjal osa selle maksumusest.

Soovin konsultatsiooni

Põhiargumendid

  • Ettevõtte kulud töövahendite soetamiseks vähenevad

  • Lihtne, mugav ja kiire soetusprotsess

  • Töövahend kuulub töötajale

Kasulik ettevõttele

  • Töövahendisoetusega seotud kulud vähenevad märkimisväärselt.
  • Raamatupidamine ei pea tegelema üksikjuhtumite ja kuluaruannetega.
  • Töövahendid ei asu ettevõtte bilansis.
  • Töövahendite eest kannab hoolt ja vastutust iga töötaja ise ning seadmete purunemise ja riknemise kulu on töötaja kanda.
  • Ettevõttel on võimalik lihtsalt reguleerida töövahendite liiki ja mudeleid, antavaid soodustusi ja töötajate hulka, kellele soodustused kehtivad.

Kasulik töötajale

  • Kaasaegne lahendus, mis arvestab iga töötaja soovidega ja ei suru peale konkreetset seadet.
  • Seadme soetamisel saab kasutada etteantud summat ja ülejäänu on võimalik tasuda soovitud viisil – otse välja ostes või järelmaksuga.
  • Ostu saab vormistada mugavalt Telia e-poes.
  • Töötaja on seadme omanik.

Kuidas liituda

  1. Võta ühendust

    1

    Seadmesoetuse teenusega liitumiseks võta ühendust oma kliendihalduriga, saada sooviavaldus või helista 1551.

  2. Sõlmi leping

    2

    Telia Eesti AS ja ettevõte sõlmivad tasuta teenuse lepingu, kus määratakse ära, mis mahus ning milliste töötajagruppide ja toodete kohta Seadmesoetuse teenuse limiidid kehtivad.

  3. Hakka kasutama

    3

    Ettevõte saab ligipääsu Seadmesoetuse teenuse halduskeskkonda, kus saab hallata töötajate limiite, teavitusi ja aruandlust.

1551

Klienditeenindus

Personaalseks nõustamiseks ja erilahenduse tellimiseks võta ühendust oma kliendihalduriga, helista või täida kontaktivorm

Hea teada