Kontaktid ja esindused

Abi ja juhendid

Leia oma küsimusele kiirelt vastus Telia juhenditest.

Telli tagasihelistamine

Kui soovid, et Telia spetsialist võtaks sinuga tehnilise abi või ostunõu pakkumiseks ise ühendust, telli sulle sobivaks ajaks tagasihelistamine.

Broneeri aeg esindusse

Väldi järjekordi ja broneeri aeg just sulle sobivasse Telia esindusse

Kontaktid

Eraklient

Erakliendi kõnekeskuse 123 teenindusajad

E-R 9.00–20.00, L 10.00–17.00 (tehniline tugi), P ja riigipühadel 10.00–16.00 (tehniline tugi). SIM-kaarti saab sulgeda ööpäevaringselt.

Kui teenindus on hetkel suletud, saad soovikorral tellida sobivaks ajaks tagasihelistamise või broneerida esindusse külastusaja.

Erakliendi teenindus

Rohkem infot

Teiste operaatorite võrgust ja välismaalt helistades

poodlema

Esindused

Vaatan esindusi

Automaat­teenindus (24h)

Rohkem infot

Juriidilised kontaktid

Telia Eesti AS

Registrikood 10234957

KMKR nr: EE100070008

Mustamäe tee 3, 15033 Tallinn

info@telia.ee

Arvelduskontod

Arvelduskontod teenuste eest maksmiseks ja kõneaja laadimiseks:

Swedbank IBAN EE632200221001126348, SWIFT HABAEE2X

SEB Pank IBAN EE021010052037412007, SWIFT EEUHEE2X

Luminor Bank IBAN EE371700017000389251, SWIFT RIKOEE22

LHV Pank IBAN EE127700771001133975, SWIFT LHVBEE22

SWIFT on tunnuskood välismaksete tegemiseks

Rikkumisest teavitamine (Whistleblowing line)

Teliaga seotud väärkäitumisest ning ebaeetilisest tegevusest saad teada anda ingliskeelsel teavituslehel.

Vaatan lähemalt

Ebaseaduslikust sisust teavitamine

Kui märkad Telia veebimajutus- või pilveteenuseid kasutatavatel veebilehtedel ebaseaduslikku sisu, anna sellest teada ankeedi kaudu. Digiteenuste määrusega seotud teemadega pöördu e-posti aadressile dsa@telia.ee.

Äriklient