Abi ja juhendid
Leia oma küsimusele kiirelt vastus Telia juhenditest.
Telli tagasihelistamine
Kui soovid, et Telia spetsialist võtaks sinuga tehnilise abi või ostunõu pakkumiseks ise ühendust, telli sulle sobivaks ajaks tagasihelistamine.
Broneeri aeg esindusse
Väldi järjekordi ja broneeri aeg just sulle sobivasse Telia esindusse
Kontaktid
Eraklient
Erakliendi kõnekeskuse 123 teenindusajad
E-R 9.00–20.00, L 10.00–17.00 (tehniline tugi), P ja riigipühadel 10.00–16.00 (tehniline tugi). SIM-kaarti saab sulgeda ööpäevaringselt.
Kui teenindus on hetkel suletud, saad soovikorral tellida sobivaks ajaks tagasihelistamise või broneerida esindusse külastusaja.
Erakliendi teenindus
Rohkem infotTeiste operaatorite võrgust ja välismaalt helistades
Esindused
Automaatteenindus (24h)
Juriidilised kontaktid
Telia Eesti AS
Registrikood 10234957
KMKR nr: EE100070008
Mustamäe tee 3, 15033 Tallinn
Arvelduskontod
Arvelduskontod teenuste eest maksmiseks ja kõneaja laadimiseks:
Swedbank IBAN EE632200221001126348, SWIFT HABAEE2X
SEB Pank IBAN EE021010052037412007, SWIFT EEUHEE2X
Luminor Bank IBAN EE371700017000389251, SWIFT RIKOEE22
LHV Pank IBAN EE127700771001133975, SWIFT LHVBEE22
SWIFT on tunnuskood välismaksete tegemiseks
Rikkumisest teavitamine (Whistleblowing line)
Teliaga seotud väärkäitumisest ning ebaeetilisest tegevusest saad teada anda ingliskeelsel teavituslehel.
Vaatan lähemaltEbaseaduslikust sisust teavitamine
Kui märkad Telia veebimajutus- või pilveteenuseid kasutatavatel veebilehtedel ebaseaduslikku sisu, anna sellest teada ankeedi kaudu. Digiteenuste määrusega seotud teemadega pöördu e-posti aadressile dsa@telia.ee.