Mobiil-ID

Mobiil-ID on digitaalne isikutunnistus sinu nutiseadmes, millega saad e-keskkondadesse siseneda, makseid teha, lepinguid sõlmida, digitaalallkirja anda ja valimistel hääletada. Alates 02.07.22 saad Mobiil-ID teenust tellida vaid Telia iseteeninduses.

Kampaaniahind: 0 €/kuu

Kampaaniahind kehtib uutele liitujatele, kes aktiveerivad teenuse vahemikus 01.02–31.03. Peale 6 kuud rakendub tavahind 1 €/kuu.
Mobiil-ID teenust ei saa kasutada eSIMiga.

Põhiargumendid

  • Mobiilsed e-toimingud nii Eestis kui välismaal

  • Pole vaja kaardilugejat ega lisatarkvara

Lisainfo

Teenusega liitumine

Alates 02.07.2022 saad Mobiil-ID teenusega liituda ainult meie iseteeninduses. Selleks vajad oma ID-kaarti ning selle PIN2 koodi.

Sertifikaatide aktiveerimine

Alates 02.07.2022 aktiveeritakse Mobiil-ID toimimiseks vajalikud sertifikaadid liitumisprotsessis automaatselt ning mingeid lisatoiminguid sa tegema ei pea.

Mobiil-ID muudatus 02.07.2022

Täpsemat infot selle kohta, kuidas uus Mobiil-ID lahendus erineb senisest, näed ülevaatlikust võrdlustabelist.

Mobiil-ID kasutaja meelespea

  • Pea meeles, et sisestades oma mobiiltelefonis Mobiil-ID PIN1 või PIN2, nõustud e-teenuse sisuga, kinnitad tegevuse ja vastutad selle tagajärgede eest. Mobiil-ID-ga antud digiallkiri (st PIN2 sisestamine) on võrdne omakäelise allkirjaga.
  • Veendu alati enne PIN-koodi sisestamist, kas mobiiltelefoni saadetud kontrollkood vastab sellele, mida kuvab e-teenuse pakkuja. Kindlasti ei tohi sisestada PIN-koodi, kui sa ei ole soovinud logida e-teenusesse või kui sa pole soovinud anda digiallkirja.
  • Hoia Mobiil-ID PIN-koode mobiiltelefonist lahus, salajases ja turvalises kohas. Ära anna PIN-koode kellegi teise kätte.
  • Kui oled kaotanud mobiiltelefoni ja/või SIM-kaardi, teavita sellest esimesel võimalusel mobiilioperaatorit. Selleks helista mobiilioperaatori klienditoe numbril või pöördu side peatamiseks lähimasse esindusse. Seejärel SIM-kaart suletakse ning peatatakse ka Mobiil-ID kasutamise võimalus.

Hea teada