LAUATELEFONI LISATEENUSED

Lai valik kasulikke lisateenuseid, mille abil saad oma elu mugavamaks muuta, aega kokku hoida ja kulusid vähendada.

Kõnesalvestus

Selleks, et tagada kvaliteetsem klienditeenindus ja tõhusam müügitöö, salvesta kõik sissetulevad ning väljaminevad kõned.

Tellin teenuse

Kõnejärjekord Ja Automaatsekretär (IVR)

Kõnejärjekord võimaldab võtta sisenevad kõned järjekorda ja mängida helistajale helifaili (ootemuusikat- ja/või teksti).

Targad Kõned

Lisateenus Targad Kõned seob äritarkvara Telia Äritelefoniga ja võimaldab sul alustada telefonisuhtlust mugavalt arvuti kaudu.

Teenusnumbrid

Lihtne ja meeldejääv 800- või 900-algusega seeria või kolme- kuni viiekohaline lühinumber.

Lühivalik

Võimaldab ettevõtte töötajatel omavaheliseks helistamiseks lühinumbreid kasutada.

Küsin pakkumist

Kõnepost Ja Faksipost

Kui sul ei ole võimalik oma kõnedele vastata, saad need suunata kõnepostkasti. Võta faksid vastu Faksipostkastiga ja loe edaspidi fakse oma arvutiekraanilt.

Konverentskõne

Pea konverentskõnesid erinevate osapooltega üle maailma uue põlvkonna lauatelefonidega. Kui sinu telefon seda ei võimalda, telli endale kümneks päevaks PIN-kood, millega saad moodustada konverentskõnesid kuni 20 osapoolega.

Väljuvate Kõnede Piirang

Internetitelefoniga saad valida helistamise piiramist mobiilitelefonidele, tavatelefonidele, rahvusvahelistele numbritele ning eritariifsetele- ja lühinumbritele. Korraga saab kehtida ka mitu piirangut.

Suunamisteenused

Sinu telefonile tulevad kõned saad suunata mõnele muule sinu poolt määratud numbrile. Saad valida, kas kõned suunatakse juba ennetavalt teisele numbrile, või juhul, kui sa ei saa kõnele vastata. Telia telefonivõrgu tavanumbritele on suunamine tasuta.

Numbrinäidu Keeld

Kui sa ei taha, et sinu telefoninumber oleks kõnele vastajale näha, saad selle näitamise ära keelata.