Lauatelefoni lisateenused

Lai valik kasulikke lisateenuseid, mille abil saad oma elu mugavamaks muuta, aega kokku hoida ja kulusid vähendada.

Lisateenused Äritelefonile

Kõnesalvestus

Kõnesalvestus

Selleks, et tagada kvaliteetsem klienditeenindus ja tõhusam müügitöö, salvesta kõik sissetulevad ning väljaminevad kõned.

Tellin teenuse

Targad Kõned

Targad Kõned

Lisateenus Targad Kõned seob äritarkvara Telia Äritelefoniga ja võimaldab sul alustada telefonisuhtlust mugavalt arvuti kaudu.

Lisateenused Äritelefonile ja mobiilile

Teenusnumbrid

Teenusnumbrid

Lihtne ja meeldejääv 800- või 900-algusega seeria või kolme- kuni viiekohaline lühinumber.

Lühivalik

Lühivalik

Võimaldab ettevõtte töötajatel omavaheliseks helistamiseks lühinumbreid kasutada.

Kõnepost Ja Faksipost

Kõnepost Ja Faksipost

Kui sul ei ole võimalik oma kõnedele vastata, saad need suunata kõnepostkasti. Võta faksid vastu Faksipostkastiga ja loe edaspidi fakse oma arvutiekraanilt.

Konverentskõne

Konverentskõne

Pea konverentskõnesid erinevate osapooltega üle maailma uue põlvkonna lauatelefonidega. Kui sinu telefon seda ei võimalda, telli endale kümneks päevaks PIN-kood, millega saad moodustada konverentskõnesid kuni 20 osapoolega.

Juhendid

Väljuvate Kõnede Piirang

Väljuvate Kõnede Piirang

Internetitelefoniga saad valida helistamise piiramist mobiilitelefonidele, tavatelefonidele, rahvusvahelistele numbritele ning eritariifsetele- ja lühinumbritele. Korraga saab kehtida ka mitu piirangut.

Suunamisteenused

Suunamisteenused

Sinu telefonile tulevad kõned saad suunata mõnele muule sinu poolt määratud numbrile. Saad valida, kas kõned suunatakse juba ennetavalt teisele numbrile, või juhul, kui sa ei saa kõnele vastata. Telia telefonivõrgu tavanumbritele on suunamine tasuta.

Numbrinäidu Keeld

Numbrinäidu Keeld

Kui sa ei taha, et sinu telefoninumber oleks kõnele vastajale näha, saad selle näitamise ära keelata.