Background

HPE seadmete garantii- ja tugiteenused

Selleks, et sinu ettevõtte IT-teenused toimiks igal ajal sujuvalt ja tõrgeteta, pakume sulle Hewlett Packard Enterprise'i (HPE) seadmete kõrgetasemelist garantii- ja tugiteenust ööpäev läbi.

Soovin konsultatsiooni

Põhiargumendid

  • Sertifitseeritud spetsialistid

  • HPE ametlik teeninduspartner

  • Asjakohased tegevused on kooskõlas ITIL-i reeglitega

  • Kogemustega hoolduspartner

Garantii kontrollimine

Vaata järgi, kas sinu HPE serveri, salvestus- või võrguseadme garantii kehtib.

Vaatan lähemalt

Miks võtta HPE seadmete garantii- ja tugiteenused Teliast?

Garantii kontrollimine

Vaata järgi, kas sinu HPE serveri, salvestus- või võrguseadme garantii kehtib.

Tugiteenus hpe toodetele

Ettevõtetele, kellel on palju veebikeskkondi (nt mitme brändiga ettevõtted).

Kogemustega hoolduspartner

Oleme ärikriitilisi süsteeme hooldanud rohkem kui 15 aastat ning tänaseks on meie teenusega kaetud mitusada äri- ja missioonikriitilist serverit ja andmesalvestuslahendust.

Eestis töötab meie klientide heaks viis koolitatud ja sertifitseeritud inseneri, kes on valmis sinu ettevõttele appi tulema ka öösel, nädalavahetustel ja riiklikel pühadel.

Lisaks asjatundlikele inseneridele on sinu käsutuses meie ööpäev läbi töötav Helpdesk ja jooksvat tagasisidet andev Kliendiportaal. Meie klientide süsteemide töö tagamisel osalevad ka meie tehnoloogiapartnerite teenusorganisatsioonid ja kompetentseimad insenerid.

Aitame leida just sulle sobiva toote

Anname nõu nii uute lahenduste loomisel kui ka olemasolevate süsteemide parendamisel. Aitame leida sulle suurtootjate tooteportfellidest sobivad seadmed ja varustame sind asjatundliku infoga; tutvustame Demokeskuses olevaid enamlevinud seadmeid ning kirjeldame ja seletame erinevate seadmete funktsioone ja võimalusi.

Ärikliendi IT-teenuste tugi

Küsimuste ja murede korral helista 606 9944 või kirjuta help@telia.ee.

Klienditeenindus on avatud E–R 8–20 ja rikketeated 24/7.

Hea teada