HPE SEADMETE GARANTII- JA TUGITEENUSED

Selleks et tagada sinu ettevõttes IT-teenuste sujuv ja tõrgeteta töö ööpäev läbi, pakume sulle kõrgetasemelist HPE garantii- ja tugiteenust – meie abile saad alati kindel olla.

  • Meil töötavad tehnoloogia tootjate väljaõppe saanud sertifitseeritud spetsialistid, kes hoiavad sinu ettevõtte IT-seadmed ja tarkvara alati töökorras.
  • Pakume lepinguliselt kindlustatud teenuste pakette, teostades asjakohaseid rutiine kooskõlas ITIL-i reeglitega.
  • HPE ametliku teeninduspartnerina Eestis aitame sul leida sobivad seadmed ja lahendame kiirelt tehnilised probleemid.

Garantii HPE toodetele

Kehtiv tootja garantii* annab võimaluse seadmel esinevad probleemid kiirelt ja sujuvalt kõrvalda ja vältida nii ootamatuid kulutusi.

Tugiteenus HPE toodetele

Tootja tugiteenus kindlustab seadmete töökindluse ka pärast garantiiaja lõppemist.

Kogemustega hoolduspartner

Meil on rohkem kui 15 aastat kogemusi ärikriitiliste süsteemide hooldamisel.

Tänaseks on meie teenusega kaetud mitusada äri- ja missioonikriitilist serverit ja andmesalvestuslahendust. Eestis töötab meie klientide heaks viis koolitatud ja sertifitseeritud inseneri, kes on valmis sulle alati appi tulema – ka öösel, nädalavahetustel ja riiklikel pühadel.

Loen lähemalt

Aitame leida tootevalikust õige toote

Konsulteerime nii uute lahenduste loomisel kui ka olemasolevate süsteemide parendamisel. Me aitame kiiresti leida sulle suurtootjate tooteportfellidest sobivad seadmed ja varustame sind asjatundliku infoga; tutvustame Demokeskuses olevaid enamlevinud seadmeid ning kirjeldame ja seletame erinevate seadmete funktsioone ja võimalusi.


GARANTII OLEMASOLU KONTROLLIMINE

Siin saad kontrollida oma HPE serveri, salvestus- või võrguseadme garantiid.

Kontrollin garantiid

Loen juhiseid

ÄRIKLIENTIDE IT-TEENUSTE TUGI:

Telefon 606 9944
E-post help@telia.ee

Klienditeenindus E–R 8–20

Rikketeated 24/7