
Garantii HPE toodetele
Kehtiv tootja garantii* annab võimaluse seadmel esinevad probleemid kiirelt ja sujuvalt kõrvalda ja vältida nii ootamatuid kulutusi.
Tugiteenus HPE toodetele
Tootja tugiteenus kindlustab seadmete töökindluse ka pärast garantiiaja lõppemist.
Kogemustega hoolduspartner
Meil on rohkem kui 15 aastat kogemusi ärikriitiliste süsteemide hooldamisel.
Tänaseks on meie teenusega kaetud mitusada äri- ja missioonikriitilist serverit ja andmesalvestuslahendust. Eestis töötab meie klientide heaks viis koolitatud ja sertifitseeritud inseneri, kes on valmis sulle alati appi tulema – ka öösel, nädalavahetustel ja riiklikel pühadel.
Aitame leida tootevalikust õige toote
Konsulteerime nii uute lahenduste loomisel kui ka olemasolevate süsteemide parendamisel. Me aitame kiiresti leida sulle suurtootjate tooteportfellidest sobivad seadmed ja varustame sind asjatundliku infoga; tutvustame Demokeskuses olevaid enamlevinud seadmeid ning kirjeldame ja seletame erinevate seadmete funktsioone ja võimalusi.
GARANTII OLEMASOLU KONTROLLIMINE
Siin saad kontrollida oma HPE serveri, salvestus- või võrguseadme garantiid.
Kontrollin garantiidÄRIKLIENTIDE IT-TEENUSTE TUGI:
Telefon 606 9944
E-post help@telia.ee
Klienditeenindus E–R 8–20
Rikketeated 24/7