Kõnekeskus
Veebipõhise Kõnekeskuse teenusega saavad sinu töötajad vastata klientide kõnedele, veebivestlustele ja e-kirjadele nii kontoris kui kaugtööl olles. Kõnekeskuse seadistamine toimub vaid loetud tundidega.

Veebipõhise Kõnekeskuse teenusega saavad sinu töötajad vastata klientide kõnedele, veebivestlustele ja e-kirjadele nii kontoris kui kaugtööl olles. Kõnekeskuse seadistamine toimub vaid loetud tundidega.
Kõnekeskuse teenus aitab sinu töötajatel efektiivselt sissetulevatele kõnedele vastata ning potentsiaalsetele klientidele helistamist süstematiseerida.
Teenuse tugi, muutmine, lõpetamine ja rikkeinfo ärikliendi infonumbril 1551.
Vaata siit veebinari salvestust, kus räägitakse Kõnekeskuse teenusest meditsiiniasutuse näitel. Teemade ring on lai, alates agendi töövahenditest, statistikast ja aruandlusest lõpetades veebivestluse ehk chatiga.