Kõnekeskus

Veebipõhise Kõnekeskuse teenusega saavad sinu töötajad vastata klientide kõnedele, veebivestlustele ja e-kirjadele nii kontoris kui kaugtööl olles. Kõnekeskuse seadistamine toimub vaid loetud tundidega.

Telia Kõnekeskuse argumendid

  • Ükski kliendikontakt ei lähe kaduma
  • Lihtne juhtimine ja haldamine
  • Kogu statistika ühes kohas
  • Kuutasupõhine teenus
1 Kuu tasuta
Proovi Kõnekeskuse põhipaketti 1 kuu tasuta.

Kõnekeskus

Kõnekeskuse teenus aitab sinu töötajatel efektiivselt sissetulevatele kõnedele vastata ning potentsiaalsetele klientidele helistamist süstematiseerida.

Vali sobiv pakett

  • Kõnekeskuse põhipakett

    Proovi 1 kuu tasuta!

    Tavahind: al. 40 €/kuus + km

    • Kõnekeskuse Keskkond
    • 1 Ettevõtte Teenusnumber
    • 1 numbrile Kõnede Ootejärjekord
    • 1 Kõnekeskuse Agent
  • Veebivestluse lisapakett

    al. 13,50 €/kuus + km

    • 1 Veebivestluse Aadress
    • 1 Veebivestluse Ootejärjekord
    • 1 Agendi veebivestlus
  • Kui soovid Kõnekeskuse põhipaketile või Veebivestluse lisapaketile teenuseid juurde võtta, tutvu meie hinnakirjaga ja maini oma soove tellimisvormi lisainfo lahtris.
  • Ükski kõne ei jää vastamata

    Kõnekeskus pakub asukohast sõltumatut mobiilset lahendust. See tähendab, et sinu töötajad saavad kõnesid vastu võtta kasvõi kodukontoris.

  • Kiire vastus kodulehelt

    Veebivestlusega saad klientide küsimustele vastata otse kodulehel. Veebivestluse keskkond aitab küsimuste kulgu jälgida, et keegi ei jääks liialt kauaks ootele ja kõik pöördumised saaksid vastuse.

  • Kõrge teeninduskvaliteet

    Pakume ka mitmeid lisateenuseid, mis aitavad teeninduskvaliteedi taset hoida. Näiteks kõnede salvestamine, interaktiivsed keele- ja teemavalikud.

Kuidas liituda?

  1. Saada sooviavaldus

    Vali sobiv pakett ja lisateenused ning saada meile sooviavaldus. Teeme sulle pakkumise 2 tööpäeva jooksul.
  2. Aktiveerime teenuse

    Kui sulle meie pakkumine sobib, aktiveerime teenuse.
  3. Hakka kasutama

    Pärast teenuse aktiveerimist saadki Kõnekeskust kasutama hakata.

1551

Teenuse tugi, muutmine, lõpetamine ja rikkeinfo ärikliendi infonumbril 1551.

Kuidas Kõnekeskusega oma klienditeenindust paremaks muuta

Vaata siit veebinari salvestust, kus räägitakse Kõnekeskuse teenusest meditsiiniasutuse näitel. Teemade ring on lai, alates agendi töövahenditest, statistikast ja aruandlusest lõpetades veebivestluse ehk chatiga.

Hea teada

KKK

Lisateenuste hinnakiri