5g

KÕNEKESKUS

Veebipõhise Kõnekeskuse teenusega saavad sinu töötajad klientide kõnedele ja veebivestlustele vastata nii kontoris kui kaugtööl olles. Kõnekeskuse seadistamine toimub vaid loetud tundidega.

al. 34 €/kuu + km

  • Ükski kliendikontakt ei lähe kaduma
  • Lihtne juhtimine ja haldamine
  • Kogu statistika ühes kohas
  • Kalender
    Kuutasupõhine teenus
1 KUU TASUTA
Proovi Kõnekeskuse põhipaketti 1 kuu tasuta.

Kõnekeskus

Kõnekeskuse teenus aitab sinu töötajatel efektiivselt sissetulevatele kõnedele vastata ning potentsiaalsetele klientidele helistamist süstematiseerida.

Vali sobiv pakett

Proovi tasuta

Kõnekeskuse põhipakett

al. 34 €/kuus + km

Soovin pakkumist

  • Kõnekeskuse Keskkond
  • 1 Ettevõtte Teenusnumber
  • 1 numbrile Kõnede Ootejärjekord
  • 1 Kõnekeskuse Agent

Vestlus

VEEBIVESTLUSE LISAPAKETT

al. 13,50 €/kuus + km

Soovin pakkumist

  • 1 Veebivestluse Aadress
  • 1 Veebivestluse Ootejärjekord
  • 1 Veebivestluse Agent

Kui soovid Kõnekeskuse põhipaketile või Veebivestluse lisapaketile teenuseid juurde võtta, tutvu meie lisateenuste hinnakirjaga ja maini oma soove tellimisvormi lisainfo lahtris.
  • Ükski kõne ei jää vastamata

    Kõnekeskus pakub asukohast sõltumatut mobiilset lahendust. See tähendab, et sinu töötajad saavad kõnesid vastu võtta kasvõi kodukontoris.

  • Kiire vastus kodulehelt

    Veebivestlusega saad klientide küsimustele vastata otse kodulehel. Veebivestluse keskkond aitab küsimuste kulgu jälgida, et keegi ei jääks liialt kauaks ootele ja kõik pöördumised saaksid vastuse.

  • Kõrge teeninduskvaliteet

    Pakume ka mitmeid lisateenuseid, mis aitavad teeninduskvaliteedi taset hoida. Näiteks kõnede salvestamine, interaktiivsed keele- ja teemavalikud ning pika kõnejärjekorra puhul tagasihelistamise võimalus.

KUIDAS LIITUDA?

  1. Saada sooviavaldus

    1
    Vali sobiv pakett ja lisateenused ning saada meile sooviavaldus. Teeme sulle pakkumise 2 tööpäeva jooksul.
  2. Aktiveerime teenuse

    2
    Kui sulle meie pakkumine sobib, aktiveerime teenuse.
  3. Hakka kasutama

    3
    Pärast teenuse aktiveerimist saadki Kõnekeskust kasutama hakata.

Teenuse tugi, muutmine, lõpetamine ja rikkeinfo ärikliendi infonumbril 1551.

Klientide kogemused

Perearstid

Uus kõnekeskus muudab perearstide töö patsiendisõbralikumaks

Uued tehnilised lahendused vähendavad pereõdede töökoormust ja loovad patsiendile võimaluse oma perearstipraksisega ühendust võtta.

Loen lähemalt
5g uudised

City Motorsi kogemus Telia Kõnekeskuse kasutamisel: kliendid on väga rahul!

Varasemad mured vastamata kõnede, numbrite valesti suunamiste ja rahulolematute klientidega on tänaseks minevik.

Loen lähemalt
5g uudised

Telia Kõnekeskus hoiab Postimehe klienditoe kvaliteeti ühtlasel tasemel

Kõik klienditoele tulevad kõned ja veebivestlused jagatakse automaatselt vabade teenindajate vahel, kõik kõned salvestatakse ning klientidel on võimalus kasutada mugavaid lisateenuseid.

Loen lähemalt

Hea teada