5g

KÕNEKESKUS

Veebipõhise Kõnekeskuse teenusega saavad sinu töötajad klientide kõnedele ja veebivestlustele vastata nii kontoris kui kaugtööl olles. Kõnekeskuse seadistamine toimub vaid loetud tundidega.

al. 34 €/kuu + km

  • Ükski kliendikontakt ei lähe kaduma
  • Lihtne juhtimine ja haldamine
  • Kogu statistika ühes kohas
  • Kalender
    Kuutasupõhine teenus
1 KUU TASUTA
Proovi Kõnekeskuse põhipaketti 1 kuu tasuta.
Kõnekeskuse teenus aitab sinu töötajatel efektiivselt sissetulevatele kõnedele vastata ning potentsiaalsetele klientidele helistamist süstematiseerida.

Vali sobiv pakett

Proovi tasuta

Kõnekeskuse põhipakett

al. 34 €/kuus + km

Soovin pakkumist

  • Kõnekeskuse Keskkond
  • 1 Ettevõtte Teenusnumber
  • 1 numbrile Kõnede Ootejärjekord
  • 1 Kõnekeskuse Agent

Vestlus

VEEBIVESTLUSE LISAPAKETT

al. 13,50 €/kuus + km

Soovin pakkumist

  • 1 Veebivestluse Aadress
  • 1 Veebivestluse Ootejärjekord
  • 1 Veebivestluse Agent

Kui soovid Kõnekeskuse põhipaketile või Veebivestluse lisapaketile teenuseid juurde võtta, tutvu meie lisateenuste hinnakirjaga ja maini oma soove tellimisvormi lisainfo lahtris.
  • Ükski kõne ei jää vastamata

    Kõnekeskus pakub asukohast sõltumatut mobiilset lahendust. See tähendab, et sinu töötajad saavad kõnesid vastu võtta kasvõi kodukontoris.

  • Kiire vastus kodulehelt

    Veebivestlusega saad klientide küsimustele vastata otse kodulehel. Veebivestluse keskkond aitab küsimuste kulgu jälgida, et keegi ei jääks liialt kauaks ootele ja kõik pöördumised saaksid vastuse.

  • Kõrge teeninduskvaliteet

    Pakume ka mitmeid lisateenuseid, mis aitavad teeninduskvaliteedi taset hoida. Näiteks kõnede salvestamine, interaktiivsed keele- ja teemavalikud ning pika kõnejärjekorra puhul tagasihelistamise võimalus.

KUIDAS LIITUDA?

  1. Saada sooviavaldus

    1
    Vali sobiv pakett ja lisateenused ning saada meile sooviavaldus. Teeme sulle pakkumise 2 tööpäeva jooksul.
  2. Aktiveerime teenuse

    2
    Kui sulle meie pakkumine sobib, aktiveerime teenuse.
  3. Hakka kasutama

    3
    Pärast teenuse aktiveerimist saadki Kõnekeskust kasutama hakata.

Teenuse tugi, muutmine, lõpetamine ja rikkeinfo ärikliendi infonumbril 1551.

Hea teada