Kõnekeskuse teenus

Telia Kõnekeskus on nutikas viis kindlustada, et sinu ettevõtte klienditeeninduse kvaliteet on alati suurepärane ning klientide pöördumised lahendataks kiiresti ja efektiivselt.

  • Ükski kontakt ei lähe kaduma! Infotelefonile sissetulevad kõned ja veebivestlused jagatakse automaatselt.
  • Mugav veebiliides kõnekeskuse töö juhtimiseks ja kontrollimiseks.
  • Kõik andmed koos – vestluste ja kõnede statistika, koormused, kõnesalvestused.
  • Paindlik kuutasu-põhine teenus, mille saad ise veebis reaalajas seadistada täpselt oma ettevõtte vajadustele vastavalt.

Soovin pakkumist


  • Kõik kõned on vastatud

    Kõik sissetulevad kõned jagatakse automaatselt teenusnumbri- ja järjekorrareeglite alusel ettevõtte töötajate vahel. Ootel olevale kliendile saab mängida muusikat või edastada olulisi teadaandeid ettevõtte kohta.

  • Kiire vastus kodulehelt

    Veebivestlusega saab mugavalt ja kiirelt klientide küsimustele vastata otse kodulehel. Veebivestluse keskkond aitab küsimuste kulgu jälgida, et keegi ei jääks liialt kauaks ootele ja kõik pöördumised saaksid vastuse.

  • Kõrge teeninduskvaliteet

    Pakume ka mitmeid lisateenuseid, mis aitavad teeninduskvaliteedi taset hoida. Näiteks kõnede salvestamine, interaktiivsed keele või teema valikud ning järjekorra ülekoormuse korral tagasi helistamise võimalus.


Kõnekeskuse põhipakett

Alates

34 €/kuu

Veebivestluse (Chat) lisapakett

Alates

13,50 €/kuu


Lisateenused



Telli Kõnekeskuse lahendus Teliast

Soovin pakkumist

või võta ühendust oma kliendihalduriga.