KÕNEKESKUSE TEENUS

Klientide kõned ja veebivestlused on alati vastatud. Veebipõhise lahendusega saavad agendid kõnedele vastata nii kontoris kui ka kaugtööl olles. Kõnekeskuse seadistamine toimub vaid loetud tundidega.

  • Ükski kontakt ei lähe kaduma! Infotelefonile sissetulevad kõned ja veebivestlused jagatakse automaatselt.
  • Mugav veebiliides kõnekeskuse töö juhtimiseks ja kontrollimiseks.
  • Kõik andmed koos – vestluste ja kõnede statistika, koormused, kõnesalvestused.
  • Paindlik kuutasu-põhine teenus, mille saad ise veebis reaalajas seadistada täpselt oma ettevõtte vajadustele vastavalt.

Soovin pakkumist


  • Kõik kõned on vastatud

    Kõik sissetulevad kõned jagatakse automaatselt teenusnumbri- ja järjekorrareeglite alusel ettevõtte töötajate vahel. Ootel olevale kliendile saab mängida muusikat või edastada olulisi teadaandeid ettevõtte kohta.

  • Kiire vastus kodulehelt

    Veebivestlusega saab mugavalt ja kiirelt klientide küsimustele vastata otse kodulehel. Veebivestluse keskkond aitab küsimuste kulgu jälgida, et keegi ei jääks liialt kauaks ootele ja kõik pöördumised saaksid vastuse.

  • Kõrge teeninduskvaliteet

    Pakume ka mitmeid lisateenuseid, mis aitavad teeninduskvaliteedi taset hoida. Näiteks kõnede salvestamine, interaktiivsed keele või teema valikud ning järjekorra ülekoormuse korral tagasi helistamise võimalus.


Kuidas tagada seda, et kõik potentsiaalsed kliendid helistatakse läbi ning iga sissetulev kõne saab vastuse?

Vaata lühiülevaadet selle kohta, kuidas Kõnekeskuse teenus aitab ettevõttel efektiivselt sissetulevatele kõnedele vastata ning potentsiaalsetele klientidele helistamist süstematiseerida.


Kõnekeskuse põhipakett

Alates
34 €/kuu

Veebivestluse (Chat) lisapakett

Alates
13,50 €/kuu


Lisateenused



Telli Kõnekeskuse lahendus Teliast

Soovin pakkumist

või võta ühendust oma kliendihalduriga.