Lisateenused


Võta oma mobiiltelefoni teenusest maksimumi ja kasuta äri tõhusamaks tegevaid lisateenuseid. Kui allolevatest teenustest ei leia endale sobivat, võta meiega ühendust ja küsi nõu.

Kasulik

mTasku

mTasku kassaliides annab Sulle võimaluse oma olemasoleva kassasüsteemi vahendusel vastu võtta makseid läbi mTasku ning kasutada uudset kliendikaardi lahendust.

Mobiil-ID

Mobiil-ID on digitaalne isikutunnistus sinu nutitelefonis.

Era arve

Era arve on selleks, et saaksid kõiki mobiiltelefoniga seotud teenuseid alati kasutada.

MOBIILNE PARKIMINE

Mobiilne parkimine on kõige mugavam parkimisvõimalus, mis võimaldab parkimise eest tasuda mobiiltelefoniga.

m-Link

Juhi oma mobiilinumbriga erinevaid läbipääsusüsteeme olenemata kõneteenusepakkujast.

Maksed mobiiliga

Mobiilimaksete abil saad erinevate teenuste ja kaupade eest tasuda mobiiliarvega.

Saldo

Saldomeenutus, -piirang ja –liin on teenused, mis aitavad sul kulude üle kontrolli hoida.

Reisikindlustus

Telia kliendina saad välisriiki jõudes sõlmida SMS-i või Travel äpi teel Reisikindlustuse, mis pakub hea hinna ja kvaliteedi suhtega parimat kaitset ning kehtib kogu maailmas.

Spotify Premium

Muusika igale maitsele, nii kohalikud kui ka välismaised artistid

Elmo rent

OÜ Elmo Rendiga koostöös loodud mugav lühiajalise autorendi teenus Tallinnas, Tartus mille juhtimine ja mille eest tasumine toimub mobiiltelefoni kaudu.

eSIM

eSIM on virtuaalne mobiiliteenuse SIM-kaart, mida saad kasutada eSIMi toega nutiseadmetes SIM-kaardi asemel.

LISA-SIM

Mobiilse Äri internetimahu jagamiseks kuni 5 seadme vahel telli lisa SIM-kaardid süle- ja tahvelarvutitesse.


Helistamine

VoLTE

Selleks, et sinu kõnekvaliteet oleks veelgi parem, on võimalik nüüd helistada ka 4G- ehk LTE-võrgus.

Telia Internetikõned

Internetikõnede teenusega oled alati kättesaadav ja helistad üle interneti kõikjal maailmas oma koduvõrgu hinnaga.

Telia Internetikõned

Internetikõnede teenusega oled alati kättesaadav ja helistad üle interneti kõikjal maailmas oma koduvõrgu hinnaga. Kõnede vastuvõtmine on tasuta.

  • Seadista Internetikõnede konto Androidi nutiseadmes, kasuta vabavara äppe Androidis, iOS-is või VoIP telefoniaparaadis ja kasuta mobiilse interneti paketti või sobilikku WiFi leviala.
  • Internetikõnesid saad üheaegselt kasutada nii nutitelefonis, tahvlis kui ka süle- ja lauaarvutis.
  • Teenuse halduskeskkond kuvab veebis 31-päevase kõnelogi ja võimaldab juhtida erinevaid lisateenuseid, nt kõnesuunamisi.
  • NB! Teenuse tellimisel aktiveeritakse ühtlasi ka VoLTE kõnede teenus, mis mõjutab VoLTE-t mittetoetavalt mobiililt kõne lisateenuste juhtimist.

NB! Internetikõne hädaabi numbrile 112 ei taga sinu asukoha tuvastamist, ka välismaalt tehtud hädaabikõnele vastatakse Eestis.

  • Internetikõnedega helistades kehtivad kasutajapõhised teenuspaketijärgsed hinnad. Seda ka välismaal olles.
  • NB! Kui teete Internetikõne välismaa numbrile, kehtivad Eestist välisriiki helistamise hinnad.
  • Telia Internetikõned on kuutasuline lisateenus. Liitumine maksab iseteeninduses 0 € ja esinduses 3,00 €. Igakuine kuutasu on 3,00 €. Hinnad ei sisalda käibemaksu.
  • Üle interneti kõnede tegemiseks peab olema sisselülitatud andmeside ühendus ja Internetikõnede rakendus peab telefonis taustal pidevalt töötama. Internetikõnede mobiilseks kasutamiseks on vaja 4G, 3G või WiFi leviala. Mõningates, eelkõige avalikes WiFi võrkudes, on Internetikõnede teenuse kasutamiseks vaja käivitada veebilehitseja.
  • Internetikõnede kasutamisega võivad kaasneda interneti lisakulud. Mobiilse interneti levialas soovitame valida sobiv mobiilse interneti pakett, mis sisaldab piisaval hulgal andmemahtu (1-minutilise kõne hinnanguline maht on umbes 1,3 MB).
Kasutajatunnusmobiilinumber
Salasõnaveebisalasõna, teenuse tellimisel SMSiga saadetav salasõna, saab uuesti tellida läbi haldusveebist läbi „unustasid salasõna?“
Tarkvara seaded
Kasutaja / Username+372mobiilinumber
Autoriseerimise kasutajatunnus / authentication user / Account ID / Auth Name+372mobiilinumber@ims.mnc001.mcc248.3gppnetwork.org
Salasõna / PasswordSIP salasõna, teenuse tellimisel SMSiga saadetav salasõna, muudetav teenuste haldusveebist https://teenused.telia.ee
Väljuva puhverserveri aadress / Outband Proxy (address) / Out.Proxyproxy.telia.ee
Domain / realm /server / registration URI / Hostims.mnc001.mcc248.3gppnetwork.org
Registration Expiry Time60
Transport Type / TransportUDP (kui ei toimi, muuta TCP)

Internetikõnesid saad kasutada Androidi ja iOS-ga nutiseadmetes või Windowsiga arvutis. Arvutis ja nutiseadmetes kasutamiseks vajad eraldi tarkvara, näiteks Zoiper (iOS, Android) ja X-Lite (Win PC).

Tarkvarade ja äppide kasutamine helistamiseks on sarnane nutitelefoni enda helistamisrakendusega. Vaata Internetikõnede kasutuselevõtuks vajalikke seadistusi Telias läbiproovitud tarkvaradega vastavatest juhenditest:

Mida saan teha teenuste haldusveebis?
Teenuste haldusveeb https://teenused.telia.ee on Telia internetipõhiste kõneteenuste (VoIP) veebikeskkond, kus saad vaadata oma kõnelogi, seadistada kõnesuunamisi ja teisi Telia VoIP-platvormi lisateenuseid. Muu hulgas saad veebikeskkonnas vajadusel muuta Internetikõnede SIP-salasõna.

Miks aktiveeritakse Internetikõnede teenusele lisaks ka VoLTE-kõnede teenus?
Telia Internetikõned on VoLTE-kõnede lisavõimalus ehk VoLTE-kõned võimaldab Internetikõnede kasutamise.

Millise tarkvaraga saab Internetikõnede teenust kasutada?
Internetikõnede teenust saab kasutada nii tasuliste kui vabavaraliste tarkvaradega. Siin on mõned näited, mida oleme ise proovinud.

Mis seadistusi tuleb tarkvara kasutuselevõtus teha?
Eelkõige on tarvis järgmiseid seadistusi: uue konto loomisel tuleb sisestada kasutajanimi, kasutajatunnus, SIP-salasõna, SIP-server, väljuva puhverserveri aadress. Lisaseadistustest võib tarvis olla määrata eelistatud või kasutatavad koodekid ning andmeedastuse protokoll (TCP või UDP).

HD-kõne

HD-kõne tagab helistamisel puhta heli tänu taustamüra vähendamisele. Selget vahet tava- ja HD-kõne vahel märkad mürarikastes keskkondades.

Lühivalik

Helista ettevõtte sees ja kuni 10-le Telia laua- ja mobiiltelefonile kasutades lühinumbrit. Sama numbrit saad kasutada ka SMS-ide saatmiseks.

Sõbrariik

Helistad välisriiki 30% soodsamalt.

Sõbrariik

Kui mõned su äripartnerid elavad välisriigis, saad neile helistada soodsamalt. Selleks tuleb sul määrata nende asukoha riik enda Sõbrariigiks ja sulle kehtivad järgmised soodustused:

  • 30% soodsamalt helistad Soome, Rootsi, Taani, Norra, Saksamaa, Suurbritannia, Venemaa, Läti, Leedu, Ukraina, Valgevene, USA, Ungari, Šveits, Iirimaa, Itaalia, Bulgaaria, Hispaania, Prantsusmaa, Holland, Poola, Belgia, Austraalia, Austria, Kanada, Iisrael, Usbekistan, Türgi, Portugal, Gruusia, Tšehhi, India ja Tai numbritele.

  • 10% soodsamalt helistad ülejäänud riikide numbritele.

Sõbrariigiga liitumine on tasuta.

Valin Sõbrariigi

Hinnad

Hind
Sõbrariigi määramine0 €
Sõbrariigi muutmineiseteeninduses0 €
esinduses ja klienditoe telefonil2,71 €

Hinnad ei sisalda käibemaksu.

Telia Mobiilse Äri kõneside paketiga saab valida kuni 5 Sõbrariiki.

Vaata ka Eestist välisriiki helistamise minutihindasid.

Sõbrariigi soodustus kehtib

  • Eestist välismaale helistamisel ning

  • ööpäevaringselt.

Sõbrariigi soodustus ei kehti

  • SMS-ide saatmisel: need tasustatakse tavahinna järgi;

  • mittegeograafilistele ja personaalnumbritele helistamisel;

  • Mobiilse äri kõnepaketis Rootsi, Soome, Norra, Taani, Läti ja Leedu kõnedele, kuna kõned nendesse riikidesse on paketis soodushinnaga.

Personaalnumbritele oma kõnesid suunata ei saa.

TwinSim

TwinSIM teenusega saad kasutada oma telefoninumbrit ka lisaseadmes, näiteks nutikellas, autotelefonis või teises mobiilis.

Kaksiknumber

Ühe SIM-kaardi ja mobiiliga kaks telefoninumbrit.

Kaksiknumber

Kaksiknumbri teenus võimaldab sul ühe SIM-kaardi ja ühe mobiiliga kasutada kahte mobiilinumbrit: ühte tööl ning teist eraelus.

  • Firmanumbri juurde vormistatud eranumber võimaldab sul helistada sinu nimel olevatele pereliikmete numbritele tasuta

  • Saad kasutada ka m-kaubanduse teenuseid, mida tööandja sinu eest ei tasu

  • Rahvusvaheliste kõnede piirang

  • Rahvusvaheliste kõnede piirang välismaal viibides

  • Tööandja ei näe sinu erakõnede eristust

Tellimiseks külasta esindust.

Tellimine ja hinnad

Hind
Liitumistasu0 €
Paketitasu (sisaldab 100 min kõneaega)2,10 €
Miinimumtasu0 €
Perekõned (kõned kaksiknumbriga sama lepingul olevatele numbritele)0 €
Telia võrgusisene kõne0,04 €
Kõned teistesse mobiili- ja püsivõrkudesse0,04 €
Sõnumimaht 100 tk1,60 €
Sõnumimaht 500 tk3,59 €
SMS pärast sõnumimahu ületamist ja valimata mahu korral0,096 €
MMSArveldatakse põhinumbri hinnakirja järgi
Videokõne0,04 €

Tellimine

Kaksiknumbri teenust saab tellida vaid eraklient. Tellimiseks pöördu Telia esindusse.

Kaksiknumbriga liitumisel jääb sulle üks SIM-kaart, mis oli alguses seotud vaid firmanumbriga. Eranumbriks võid saada ka sellise mobiilinumbri, mis on olnud sinu kui eraisiku nimel juba varem.

Väljuvad kõned, SMS-id ja muud tasulised toimingud kajastuvad selle telefoninumbri arvel, mis oli vastava toimingu tegemise hetkel aktiivne. Kummagi numbri omanik saab eraldi arve, kus on peal üksnes tema numbriga kasutatud teenused.

1. Üldsätted

1.1. Käesolevad AS Eesti Telekom, kes pakub Telia mobiilsideteenuseid (edaspidi Telia) teenuse “Kaksiknumber” tingimused ning kvaliteedinõuded on Telia ja füüsilise isiku vahel sõlmitud liitumislepingu lahutamatud osad..

1.2. Telia võimaldab Teenuse kasutajal käesolevate Teenuse tingimuste kohaselt kasutada ühe SIM-kaardiga Firmanumbrit ja Eranumbrit, millega on võimalik ühte mobiiltelefoni (SIM-kaarti) kasutades tarbida kliendi valikul kas Firmanumbrilt või Eranumbrilt käesolevate Teenuse tingimuste punktis 4 fikseeritud teenuseid ning võtta vastu kliendi valikust sõltumata mõlemale telefoninumbrile sisenevaid kõnesid ja SMS-e. Väljuvaid kõnesid, SMS-e ja muid tasulisi Telia teenuseid maksustatakse vastavalt sellele, milline telefoninumber (Firmanumber või Eranumber) oli helistamise või toimingu tegemise hetkel aktiivne. Arved Firmanumbri ja Eranumbri omanikele väljastatakse eraldi vastavalt liitumislepingute tingimustele.

1.3. Eranumbriga kasutatavate Telia teenuste hulk on piiratud võrreldes Firmanumbri poolt kasutatavate teenuste hulgaga.

2. Mõisted:

2.1. teenus “Kaksiknumber” (edaspidi Teenus) on Telia üldkasutatav teenus, mis võimaldab kliendil ühe SIM-kaardiga kasutada kahte erinevat mobiiltelefoninumbrit;

2.2. Eranumber on Telia ja füüsilisest isikust kliendi (eraisiku) vahel sõlmitud liitumislepingu alusel ning selle tingimuste kohaselt Telia füüsilisest isikust kliendi kasutusse antud Telia telefoninumber, mis on seotud Teenusega;

2.3. Firmanumber on Telia ja juriidilisest isikust kliendi vahel sõlmitud liitumislepingu alusel ja selle tingimuste kohaselt Telia juriidilisest isikust kliendi kasutusse antud Telia telefoninumber, mis on seotud Teenusega.

3. Teenusega liitumise tingimused

3.1. Teenusega liitumise eelduseks on, et eraisik kes soovib kasutada Eranumbrit, peab omama enda kasutuses aktiivset Firmanumbrit, millega seotakse Eranumber.

3.2. Ühe Firmanumbriga saab siduda ainult ühe Eranumbri.

4. Eranumbriga kasutatavad teenused

4.1. Kliendil on võimalik Eranumbriga sõltumatult Firmanumbrist kasutada alljärgnevaid Telia teenuseid:

4.1.1. iseteenindus – Eranumbrile saab teha iseteeninduses eraldi konto;

4.1.2. e-arve – Eranumbrile saab tellida e-arve;

4.1.3. Interneti e-mail GSM-le;

4.1.4. Saldomeenutus – toimib sõltumata Firmanumbrist;

4.1.5. Saldostopp – toimib eraldi Firmanumbrist;

4.1.6. Saldoliin – saldoliinile helistades kuuleb kasutaja aktiivse telefoninumbri konto saldot;

4.1.7. SMS Saldo – SMS-iga saldot pärides näidatakse aktiivse telefoninumbri konto saldo;

4.1.8. Kõned Eestist välismaale.

4.1.9. Eritasuliste kõnede piirang toimib nii Firmanumbrile kui Eranumbrile korraga;

4.1.10. Kõnedeeristus – Kaksiknumbrile saab tellida eraldi kõnedeeristuse

4.2. Kliendil on võimalik Eranumbriga sõltumatult Firmanumbrist kasutada alljärgnevaid Telia lisateenuseid:

4.2.1. Kõnefilter;

4.2.2. Lühivalik perele;

4.2.3. m-Link;

4.2.4. KoduKIT;

4.2.5. MobiKIT;

4.2.6. JahtKIT;

4.2.7. Infomenüü – Eranumbril on võimalik tarbida Infomenüü menüüs olevaid teenuseid;

4.2.8. Maksed mobiiliga teenused – Eranumber saab tellida ja kasutada maksed mobiiliga teenuseid (parkimine, Loto, Id-pilet) sõltumata Firmanumbrist. Eranumber saab teha kõiki maksed mobiiliga teenuste tehinguid, mis põhinevad kõnel ja SMS-l. Lisaks saab Telia Surfpordi vahendusel parkida ja osta Id-piletit;

4.2.9. Sõbrakõned;

4.3. Eranumbri mobiilside piiramine ja/või peatamine ei mõjuta Firmanumbri kasutamist ja vastupidi.

4.4. Tellides liitumislepingu peatamise Eranumbrile, ei mõjuta see Firmanumbrit ja vastupidi, v.a. käeolevates tingimustes toodud piirangud.

5. Telia teenuste kasutamise piirangud Eranumbrile

5.1. Eranumbri kasutamisel tuleb arvestada piirangute ja eritingimustega, mida tava teenuspaketti kasutades ei esine. Kui klient kasutab Eranumbrilt käesolevate tingimuste punktis 5.3. ja/või 5.4. nimetatud teenust või teenuseid, vastutab ta omal riisikol Eranumbri kasutamisel firmaga tekkivate võimalike rahaliste kohustuste eest, mille tasumiskohustus lasub juriidilisel isikul.

5.2. Telia ei teosta Eranumbri ja Firmanumbri vahel kõnede ja/või muude rahaliste toimingute tagasiarveldust (nende vahel ümber tõstmisi), kui klient on Eranumbrilt kasutanud käesolevate tingimuste punktis 5.3. ja/või 5.4. nimetatud teenust või teenuseid, mille tasumiskohustus lasub juriidilisel isikul.

5.3. Teenused, mida ei saa Eranumbrile tellida, kuid mida on võimalik Eranumbrilt kasutada, kui need on Firmanumbrile tellitud ning mille kasutamise korral maksustatakse Firmanumbrit:

5.3.1. GPRS, WAP (kandjaks GPRS), MMS, Data ja Faksi lisanumber;

5.3.2. Kõnepost – kui Firmanumbril on kõneposti teenus, siis suunduvad Eranumbrile tehtud kõned Firmanumbri kõneposti. Kõneposti saab kuulata mõlemalt numbrilt, kuid alati maksustatakse Firmanumbrit;

5.3.3. Rahvusvahelist teenust ei ole võimalik tellida Eranumbrile. Kui Firmanumbril on Rahvusvaheline teenus tellitud, siis saab Eranumbriga välismaal kõnesid ja SMS-e vastu võtta, kuid alati maksustatakse Firmanumbrit. Välismaal viibides Eranumbrilt helistada ja SMS-e saata ei saa!;

5.3.4. Tagasihelistamisteenust ei ole võimalik tellida ega kasutada Eranumbrilt;

5.3.5. TwinSIM-i ei ole võimalik tellida Eranumbrilt.

5.4. Teenused, mis kehtivad samadel alustel mõlemale numbrile:

5.4.1. Suunamised – kui suunata kõik kõned tingimusteta või ükskõik millise suunamise tingimusega mingile telefoninumbrile, siis suunduvad sinna nii Firmanumbrile kui Eranumbrile sisenevad kõned;

5.4.2. Kõnepiirangud kehtivad mõlemale telefoninumbrile (nii Era- kui ka Firmanumbrile);

5.4.3. Piirangute juhtimine mõjub üheaegselt nii Firma- kui Eranumbrile;

5.4.4. Koputus mõjub üheaegselt nii Firma- kui Eranumbrile;

5.4.5. Vahe- ja konverentskõne eest maksustatakse alati Firmanumbrit;

5.4.6. Juhitav numbrinäit mõjub üheaegselt nii Firma- kui Eranumbrile;

5.4.7. Oma numbrinäidu lubamine ja keelamine mõjub üheaegselt nii Firma- kui Eranumbrile;

5.4.8. Sisenevate kõnede numbrinäit mõjub üheaegselt nii Firma- kui Eranumbrile.

6. Muud tingimused

6.1. Teenuse suhtes kehtivad Telia teenuste kasutamise üldtingimused (edaspidi Üldtingimused) ja muud Telia poolt kehtestatud nõuded. Kui Üldtingimused ja muud Telia poolt kehtestatud nõuded lähevad vastuollu käesolevate tingimustega, siis kohaldatakse käesolevates tingimustes sätestatut. Teenuse tingimustes reguleerimata mõistete ja terminite tähendused on fikseeritud Üldtingimustes.

6.2. Kliendil on õigus igal ajal Teenusest loobuda ja oma Eranumber Firmanumbrist lahku vormistada. Sellisel juhul peab klient teostama Telia esinduses või iseteeninduses paketivahetuse, mille käigus eraldatakse talle iseseisev SIM-kaart.

6.3. Firmanumbri liitumislepingu lõpetamisel lõpeb automaatselt Eranumbri liitumisleping – seega eraisik nõustub Eranumbri liitumislepingu lõpetamisega juhul, kui juriidiline isik lõpetab Firmanumbri liitumislepingu.

6.4. Eraisikul on õigus vormistada Telia esindustes liitumine temale sobiva eraisikutele müüdava teenuspaketiga. Kui Eranumbri omanik ei soovi liituda ühegi eraisikutele müüdava teenuspaketiga pärast Firmanumbri liitumislepingu lõpetamist ning Eranumbri liitumislepingu lõppemist, siis kohustub ta tasuma kuni Teenuse lõpetamiseni tarbitud Telia teenuste eest.

6.5. Eranumbri kasutajale laienevad Telia erakliendiprogrammi Topeltpluss soodustused.

6.6. Teenusega liitunud eraisik vastutab mobiilside nõuetekohase kasutamise ja teenuste kohta esitatud arvete õigeaegse tasumise eest, seda ka juhul, kui ta on võimaldanud kasutada oma mobiiltelefoninumbrit kolmandal isikul.

6.7. Telial on õigus ühepoolselt muuta Teenuse osutamise tingimusi, teavitades sellest Teenuse kliente vähemalt 1 (üks) kalendrikuu ette. Kui klient ei nõustu Teenuse tingimustes teostatud muudatustega, on tal õigus etteteatamise aja jooksul liitumisleping üles öelda, teatades sellest Teliale kirjalikult. Kui klient ühe kalendrikuu jooksul alates muudatuste kohta teate saamisest ei ütle liitumislepingut üles, on ta vaikimisega avaldanud oma tahet aktsepteerida Teenuse tingimuste muudatusi täies ulatuses.

6.8. Kliendil on õigus käesolev Teenus üles öelda, teatades sellest Teliale kirjalikult 1 (üks) tööpäev ette. Klient on kohustatud kõik käesoleva Teenuse kehtivuse perioodil liitumislepingust tekkinud finantskohustused täitma ka pärast Teenuse osutamise lõpetamist.

6.9. Käesoleva Teenuse tellimisel annab Klient nii Teliale nõusoleku edastada, töödelda või avaldada andmeid tema kohta Telia esindajatele, samuti trüki- ja postitusfirmadele või pangaasutustele seoses Telia arvete valmistamise ja edastamisega, kellega sõlmitud lepingutes on tingimused teabe konfidentsiaalsuse kohta.

6.10. Liitumislepingu täitmise tagamiseks nõustub klient tema poolt liitumislepingu täitmata jätmise korral sellega seonduvate andmete, sealhulgas isikukoodi, avaldamisega piiramatule arvule kolmandatele isikutele, kusjuures AS Krediidiinfo-s (Maksehäireregister) on kõnealused andmed kättesaadavad kuni seitsme (7) aasta jooksul kliendi poolt Lepingu täitmisest.

7. Tehnoloogiline kvaliteet

Teenuse kvaliteedi kohta kehtivad järgmised nõuded:

7.1. rikete arv mobiiltelefonivõrgus baasjaama kohta kalendriaasta jooksul võib olla kuni 0,2;

7.2. rikete arv mobiiltelefonivõrgus tarbijaliini kohta kalendriaasta jooksul võib olla kuni 0,2;

7.3. ühenduse loomise aeg:

7.3.1. Telia telefoninumbrite vahelise kõne korral mitte üle 15 sekundi;

7.3.2. Telia telefoninumbrilt teiste telekommunikatsioonivõrkude numbritele kõne korral mitte üle 25 sekundi.

Kaksiknumbri kasutamisel tuleb sul enne kõne alustamist sisesta teenusekood, et eristada kas helistad välja tööandja või eraisiku numbrilt.

ToimingValitav kood
Firmanumbri aktiveerimine*201#
Eranumbri aktiveerimine*202#
Aktiveeritud numbri päring*200#

Selleks, et era- või firmanumbri aktiveerimine oleks kiire, salvesta teenusekoodid telefoniraamatusse või kiirvaliku menüüsse.

Numbrinäit

Kui Sa kaksiknumbri teenust kasutades välja helistad, näeb vastuvõtja seda numbrit, mille sa enne kõnet aktiveerisid.

Kui näed, et sissehelistaja

  • numbri alguses on 00372, siis helistab ta eranumbrile

  • number on tavaformaadis (+372), siis helistab ta firmanumbrile.

Kui kasutad kaksiknumbri puhul TwinSIM’i teenust ja kui TwinSIM’i suunamine on aktiivne, siis ühendatakse TwinSIM’i seadmele (nt nutikellale) nii era- kui ka firmanumbrile sisenevad kõned.

Kaksiknumbri teenuse kasutajal ei ole mõtet suunata kõnesid firmanumbrilt eranumbrile ja vastupidi, kuna telefon heliseb olenemata sellest, kummale numbrile kõne tuleb.

Parkimisteenust saad korraga kasutada ainult ühelt numbrilt, kas era- või firmanumbrilt.

Kõneteenusnumbrid

Meeldejääva kujuga number, mis võimaldab Sinu firmal oma teenuseid atraktiivsemalt pakkuda.

Kõned venemaale -50%

Venemaale helistad nüüdsest 50% soodsamalt.

Kõned venemaale -50%

Kui mõned su pereliikmed, sõbrad või äripartnerid elavad Venemaal, saad neile edaspidi helistada 50% soodsamalt. Selleks tuleb sul tellida lisateenus Kõned Venemaale -50%.

Teenuse soodustus laieneb Eestist Venemaale püsi -ja mobiilivõrkudesse helistamisel. Eritasulistele ning premium numbritele helistades soodustuse protsent ei laiene.

Teenusega liitumine on tasuta.

Liitun teenusega

Hinnad

Teenuse kuutasu 3 €

Hind ei sisalda käibemaksu

Eestist Venemaale helistamise minutihind -50% paketi hinnakirjast

Vaata ka Eestist välisriiki helistamise minutihindasid.

  • Teenust saavad tellida Telia lepingulised kliendid, kellele kehtib Eestist Venemaale helistamise standard hinnakiri.

  • Soodustus kehtib Eestist Venemaale helistamisel ning ööpäevaringselt.

  • Teenus on numbripõhine ehk soodusprotsent laieneb ainult ühe numbri helistamistele Eestist Venemaale

  • Teenusega liitumine on tasuta

  • Soodsam hind hakkab kehtima kohe, kui teenus on tellitud

  • Teenuse soodustus laieneb Eestist Venemaale püsi -ja mobiilivõrkudesse helistamisel. Eritasulistele ning premium numbritele helistades soodustuse protsent ei laiene.

  • Teenus ei laiene ega soodusta SMS hinnastust suunal Eestist Venemaale

  • Teenus ei soodusta mittegeograafilistele ja personaalnumbritele helistamisel;

  • Kui kliendil on ka Sõbrariigi teenus ja ta tellib “Kõned Venemaale -50%” teenuse, siis riikide mitte kattumisel kehtivad mõlemad teenused.

  • Kui kliendil on ka Sõbrariigi teenus ja ta tellib “Kõned Venemaale -50%” teenuse, siis riikide kattumisel kehtib “Kõned Venemaale -50%” teenuse hinnastus.

  • TwinSim-le on võimalik teenus eraldi tellida ning sellele rakendub eraldi kuutasu 3 €

Eritasuliste kõnede piirang

Võimalus piirata väljahelistatavad kõned kõikidele eritasulistele kõneteenusnumbritele.

Eritasuliste kõnede piirang

Väldi kalleid eritasulisi kõnesid, mille hinnad on suuremad kui su paketi tavakõned, Eritasuliste kõnede piiranguga.

Teenus piirab kõned:

  • 900-ga algavatele numbritele

  • kolme- kuni viiekohalistele kõneteenuse numbritele, millele helistamine on kallim kõneteenuse tavahinnast (0,2278 €/min)

  • Piirang ei laiene infonumbritele (1181, 1182, 1184, 1188)

Hind
Liitumistasuiseteeninduses0 €
esinduses3,84 €
Kuutasu0 €
Kasutustasu0 €


Kõne vastamine

Kõnepost

Kui sul ei ole võimalik oma kõnedele vastata, saad need suunata kõnepostkasti. Sissehelistaja kuuleb sinu salvestatud personaalset teadet või eeldefineeritud teavitust.

Kõnefilter

Kõnefiltri teenusega saad kontrollida, mis numbrilt kõned ja sõnumid sinuni jõuavad.

MinuÄri kontor

Seo oma Telia lauatelefoninumber või telli endale virtuaalne lauatelefoninumber ning seo see mobiiliga. Nii on kontor sinuga alati kaasas.

Kõnering

Põhinumbrile saabuvad kõned suunatakse automaatselt tööl olevatele klienditeenindajatele.


SMS

MULTISMS

MultiSMS teenus on soodsaim ja mugavaim viis SMS sõnumite saatmiseks korraga suurele hulgale adressaadile, sobides suurepäraselt ettevõtetele.

SMS E-POSTI AADRESSILE

Mobiililt saad SMS-i saata ka e-posti aadressile.

SMS-i saatmine iseteeninduses ja sõnumi pikkus

Telia iseteeninduse kaudu saad sõnumi korraga edastada kuni 50 adressaadile.

E-post SMSina

Teenus võimaldab mobiiltelefonil vastu võtta e-posti SMS-i vahendusel. E-posti aadressile mobiilinumber@sms.telia.ee saadetud e-kirjad jõuavad SMS-i kujul otse sinu mobiiltelefoni.

SMS teenusnumbrid

Telia on teenuse vahendaja ega vastuta teenuse sisu eest. Välismaalt SMS-teenusnumbritele saadetud SMS-de hinnale lisandub välisoperaatori sõnumi saatmise tasu.


MMS

MMS-i saatmine ja seaded

Telia võrgus võid saata kuni 1 MB ehk 1024 kB suuruse MMS-i. Kui sõnum on suurem ja mobiil ei kohanda seda väiksemaks, kuvab telefon veateate.

MMS-ide vaatamine

Kui said MMS-i saabumise kohta teate ja soovid seda MMS sõnumit avada.

HEA TEADA

Kas venekeelseid MMS-e saab ka saata?

Koostan MMS-i, aga mobiil ei saada seda ära.

Kui kaua MMS-i alles hoitakse?