Background

Smart Connect

Uus veebipõhine kommunikatsioonilahendus võimaldab sinu ettevõtte töötajatel suhelda klientide ja kolleegidega arvuti või nutiseadme kaudu nii kodust, kontorist kui kohvikust. Kõik vajalik on mugavalt ühes kohas: kõnedele vastamine ja edasi suunamine, veebitelefoni ja kõnejärjekorra haldamine ning tõhus statistikaanalüüs.

al. 35 €/kuu + km

Müügiargumendid

  • Ükski kõne ei lähe kaduma

  • Tõhus kõnejärjekorrahaldus ja statistikaanalüüs

  • Toimib nii arvutis kui nutiseadmes

  • Võimaldab töötada nii kodust, kontorist kui kohvikust

Mis on Telia Smart Connect teenus?

Ettevõtte kataloog

Täielik ülevaade ettevõtte töötajatest ja strateegilistest partneritest

Töölaud

Tõhus kõnehaldus kõikjal

Visuaalne kõnehaldus

Lihtne, samas üksikasjalik haldus

Mobiilirakendus

Võta vahendusjaam endaga taskus kaasa. Suuna kõnesid ettevõtte kataloogi abil ja värskenda oma kättesaadavust

Statistika

Graafiline töölaud ja traditsioonilised aruanded ettevõtte kõnede optimeerimiseks

Funktsioonid ja integratsioonid

Lisanduvad peagi

Integratsioonid Microsofti, Google’i ja muude teenustega integraatori API abil

Kasutusjuhendid

Töölauaga alustamine

Telia keskjaamast saad hea ülevaate kõigist ettevõtte järjekorrarühmadesse tehtud kõnedest. Saad näha, kellega helistajad on varem rääkinud, ja neid ettevõtte kataloogi kaudu hõlpsasti õigete isikuteni suunata.

  • Helista ja võta kõnesid vastu sisseehitatud tarkvaratelefoniga
  • Logi ettevõtte järjekordadesse sisse ja välja
  • Vali olek ja vaata kolleegide olekut

Kasutajanimi ja parool

  • Sisselogimiseks Smart Connect keskkonda https://teliasmartconnect.com/login vajad kasutajatunnust ja parooli.
  • Parooli tellimiseks saada SMS lühinumbrile 9503 märksõnaga TSC PASSWORD.
  • Sulle saadetakse sõnumiga kasutajatunnus ja salasõna.
  • Kasutajanimi on sinu mobiiltelefoni number.
  • Kui oled parooli unustanud, saada uue parooli saamiseks SMS koos märksõnaga TSC PASSWORD lühinumbrile 9503.

Töölauale sisselogimine

Järjekorrakõnede vastuvõtmiseks tuleb sisse logida ühte või mitmesse ettevõtte järjekorda

Klõpsa paremal üleval oma nimele ja logi oma järjekordade alt soovitud järjekorrarühmadesse. Töölaud on saadaval ka väiksemas formaadis isikliku vahendusjaama teenuse kaudu.

Töölaua kasutamine

  1. Vestluspaan annab teavet ja üksikasju helistajate kohta. Samuti saad kõnedele vastata ja helistada integreeritud Telia tarkvaratelefoni abil.
  2. Ettevõtte kataloog sisaldab ettevõtte töötajaid ja väliskontakte. Lisateabe nägemiseks klõpsa kontaktil. Kõne suunamiseks või helistamiseks klõpsa otse telefoninumbril. Otsida saab nime, ameti, telefoninumbri ja muude üksikasjade järgi, sõltuvalt sellest, mis on kontaktile salvestatud.
  3. Allosas näed ülevaadet kõigist vastamist ootavatest kõnedest. Klõpsa kõne vastuvõtmiseks, kõrgema prioriteedi andmiseks või kolleegile määramiseks. Klõpsa, et valida, millistele järjekorrarühmadele tehtud kõnesid soovid näha. Järjekorralogi vahekaardil kuvatakse viimased kõned ning saad tagasi helistada ja märkida vastamata kõned vastatuks.
  4. Ülevaade ettevõtte järjekordadest. Klõpsa järjekorral, et näha järjekorra liikmete olekut ja logida järjekorra liikmeid sisse või välja.

Kui saad vahendusjaamas kõne, näed enne vastamist, kes helistab, samuti seda, kas kõne on suunatud ettevõttesiseselt ja kellega isik viimati rääkis, kui ta ettevõttesse helistas.

Telia tarkvaratelefoniga kasutajad saavad kõnedele vastata otse vahendusjaamas. Kui sul on ainult mobiiltelefon, tuleb kõnele vastata telefonis, kuid näed siiski sissetulevaid kõnesid ja saad vahendusjaama kaudu kõne katkestada.

  1. Teave helistaja kohta ja automaatne otsing ettevõtte kataloogist või avalikust telefoniraamatust (kui see on lubatud).
  2. Kui kõne suunatakse ettevõttesiseselt, näed, kust see tuleb ning kellega ja kui kaua helistaja on rääkinud. Kõne üksikasjade vaatamiseks saab kasutada ka kõnevoogu.
  3. Eelmise all näeb, kellega inimene rääkis, kui ta viimati su ettevõttesse helistas.

Kõnede haldamine

  1. Suuna kõne ettevõttevälistele telefoninumbritele – sisesta number, millele soovid kõne suunata.
  2. Vasta sissetulevatele kõnedele, pane aktiivsed kõned ootele või katkesta kõne. Vaigistamine () on saadaval ainult tarkvaratelefoni kasutamise korral.
  3. Otsing telefonikataloogist – vaata helistaja nime ja aadressi.
  4. Ootel kõned kogutakse siia – kõnede tagasitoomiseks klõpsa neil.
  5. Sinu isiklik kõnelogi.
  6. SMS-i saatja – saada kolleegidele ja välisnumbritele SMS otse vahendusjaamast.

Vestluspaani paremal pool leiad tarkvaratelefonide seaded, ettevõtte andmed, kui ettevõte leitakse otsingu käigus, helistaja ajaloo, helistajate asukohateabe ja märkmed.

Klienditeenindus

1551

Teenuse toe, muutmise, lõpetamise ja riketega seonduvalt helista ärikliendi infonumbrile 1551

Hea teada