Background

Soovitused mobiiliteenuse kasutajale

Tähtajalise mobiililepingu muutumisel tähtajatuks on hea oma teenused üle vaadata, sest ettevõtte vajadused võivad olla aja jooksul muutunud. Lähtudes elektroonilise side seadusest (§ 99 lg 5 ja 6) anname oma klientidele parima lahenduse leidmiseks nõu.

Iseteenindus

Ülevaate sinu ettevõttele kehtivatest mobiiliteenustest saad iseteenindusest. Sealt leiad oma paketid, sideteenuste mahud ja hinnad ning saad teha muudatusi ja liituda uute teenustega.

Vaatan lähemalt

Minu Telia äpp

Selleks et mugavalt oma teenuste hetkeseisul silma peal hoida, kasuta Minu Telia äppi. Ka äpis saad teha muudatusi ja näiteks tellida juurde internetimahtu. Laadi Minu Telia alla Google Playst või Apple Appstore’ist.

Vaatan lähemalt

Mobiilne Äri – mobiilipaketid

Mobiilse Äri paketiga saad kogu paketis sisalduvalt internetimahtu kasutada kodumaistel tingimustel ja täies ulatuses nii Baltimaades kui ka Skandinaavias reisides.

Mujal Euroopa Liidu riikides on igas mobiilipaketis ette nähtud kindel mobiilse interneti maht, mida saad kodumaistel tingimustel kasutada. Seda mahtu näed nii Minu Telia äpist, iseteenindusest kui ka kodulehelt.

Tutvu Mobiilse Äri lehel kogu ettevõttele ja ühele kasutajale saadaval olevate mobiilipakettidega. Soovi korral vali nende seast sobiv uus pakett, mis vastab sinu ettevõtte muutunud vajadustele. Sulle hetkel kehtivat paketti saad vaadata ja muuta iseteeninduses.

Vaatan lähemalt

1551

Väärtuslikku nõu ja abi sulle sobivaima lahenduse leidmiseks annavad meie kogenud ärikliendi konsultandid telefonil 1551.

Võta julgelt ühendust!

Vaatan lähemalt