IT-Tugi

Telia IT-Tugi lahendab kiirelt sinu ettevõtte igapäevased IT küsimused. Uus programm ei lähe käima, programm nõuab upgrade’i, dokumendid ei jõua printerisse, mobiiltelefonis tõrgub äpp - meie jaoks ei ole liiga lihtsaid ega keerulisi küsimusi, võta julgesti ühendust.

  • Tasuta klienditugi e-posti ja telefoni teel
  • Lihtne kasutada – helista 1787 või kirjuta ittugi@telia.ee
  • Puudub kuutasu – maksate vaid juhul, kui meie spetsialist lahendab probleemi kaughalduse teel või külastades sinu kontorit

Üle eesti, sinu
kontori lähedal

Telia IT-spetisalistid paiknevad üle Eesti ning
on valmis sinu IT küsimuste lahendamiseks
kiiresti ja operatiivselt reageerima.

Maksad vaid eduka lahendamise eest

Sujuvalt töötav IT ei tähenda alati püsikulu –
maksa vaid edukalt lahendatud pöördumise
eest ning hoia IT kulud kontrolli all.

Üks kindel koht pöördumiseks

Üks kindel koht IT küsimustega
pöördumiseks võimaldab sul lahendaja
otsimise asemel kohest kiiret IT-abi saada.


Lahendamine kaughalduse teel

Kaughalduse teel lahendatud juhtumi tasu: 25 €

Kaughaldus (remote) annab võimaluse sinu IT-alasele küsimusele reageerida kiiresti ning operatiivselt asukohast sõltumata. Telefoni teel konsultatsiooni või pildi üle võtmisega lahendame juba praegu ca 80% Telia klientide IT küsimustest.

Lahendamine kohapeal

Visiidi teel lahendatud juhtumi tasu: 55 €

Kui IT küsimus vajab lahendamist kontoris kohapeal, saad Telia IT-spetsialisti tellida oma kontorisse. Kulude pärast ei ole vaja muretseda, sest teenusel on juhtumipõhine arveldamine – maksad ainult siis, kui küsimus saab lahendatud.


Korduma kippuvad küsimused


Telia IT-spetsialistide poole saad pöörduda kõigis tekkivates IT küsimustes. Igapäevased kontori IT küsimused saavad lahendatud kaughalduse teel või visiidiga kontorisse. Suuremate ja keerukamate küsimuste lahendamisel kaastakse vajadusel teisigi Telia eksperte ning lahendamine lepitakse eraldi kokku.

Teenuse raames tähendab juhtum ühte selgelt eristatavat probleemi (Näiteks tööarvutis ei käivitu rakendus või käivitamisel tuleb ette veateade; tööarvutisse on vaja paigaldada uus programm vms).

Jah loomulikult saab IT-spetsilaist tegeleda mitme erineva probleemi lahendamisega korraga. Küll tuleb arvestada sellega, et iga juhtumit arvestatakse ja arveldatakse eraldi ning mitut juhtumit üheks kokku kombineerida ei ole võimalik.

Kui mingil põhjusel ei ole küsimust võimalik lahendada ei kaughalduse ega visiidi teel kontorisse, siis Telia selle lahendamise eest arvet ei esita.

Tasumine toimub vaid eduka lahendamise eest. Kui lahendamist alustatakse kaughalduse teel, kuid mingil põhusel see ei õnnestu, siis kaughalduse teel lahendamise eest tasu ei küsita. Kui küsimus lahendatakse visiidil, esitatakse arve 55 € juhtumi kohta.)

Kaughaldus tähendab seda, et Telia spetsialist lahendab sinu IT küsimust distantsilt, ilma kohale tulemata. Lahenduse leidmine toimub kasutajaga konsulteerides või arvuti pildi üle võtmise teel, et takistus kõrvaldada või kasutaja soovitut täita.

Telia pakub mitmeid erinevaid IT-teenuseid ja võimalusi, mis aitavad sinu ettevõtte IT-teemasid korraldada. Huvi korral võta meiega kindlasti ühendust ning leiame sinu ettevõtte jaoks sobivaima lahenduse.

Telia IT-tugi on suurepärane võimalus saada ettevõtte kasutusse Eesti suurim IT-meeskond ning seda väga mugaval ja kuluefektiivsel viisil – maksad vaid edukalt lahendatud probleemi eest! Nii saad kindluse hästi toimivatest teenustest ilma püsikuludeta. Juhtumipõhine tasu annab võimaluse planeerida IT kulusid efektiivsemalt.


Kontakt

IT küsimuse lahendamiseks helista lühinumbril 1787
või saada e-kiri ittugi@telia.ee