Background

IT-TUGI 1787

Teliaga oleksid Sinu arvutimured juba lahendatud. IT-toest saavad abi kõik ärikliendid. Ka need, kes ei kasuta veel Telia teenuseid.



VAJAD ABI? MEIE IT SPETSIALISTID AITAVAD SIND.

Usalda oma ettevõtte arvutitega seotud küsimused Telia IT-spetsialistidele. Nii töötavad sinu IT-lahendused alati laitmatult. Meie kogenud spetsialistid on valmis sind aitama üle terve Eesti.

HELISTA 1787 VÕI KIRJUTA ITTUGI@TELIA.EE

Üks kindel koht kõikide arvutimurede lahendamiseks. Telia IT-spetsialistid aitavad sind telefoni, e-posti, arvuti pildi üle võtmise ehk kaughalduse teel või kontoris kohapeal.

KUI PALJU IT-TUGI MAKSAB?

Helistamine 1787 numbrile on tasuta. Kui probleem lahendatakse arvuti pildi üle võtmise teel (kaughaldus), on tasu 25 € juhtumi kohta. Probleemi lahendamine sinu ettevõtte kontoris kohapeal 55 € juhtumi kohta.

Vaata lähemalt

KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

Telia IT-spetsialistide poole saad pöörduda kõigis tekkivates IT küsimustes. Igapäevased kontori IT küsimused saavad lahendatud kaughalduse teel või visiidiga kontorisse. Suuremate ja keerukamate küsimuste lahendamisel kaastakse vajadusel teisigi Telia eksperte ning lahendamine lepitakse eraldi kokku.

Teenuse raames tähendab juhtum ühte selgelt eristatavat probleemi (Näiteks tööarvutis ei käivitu rakendus või käivitamisel tuleb ette veateade; tööarvutisse on vaja paigaldada uus programm vms).

Jah loomulikult saab IT-spetsialist tegeleda mitme erineva probleemi lahendamisega korraga. Küll tuleb arvestada sellega, et iga juhtumit arvestatakse ja arveldatakse eraldi ning mitut juhtumit üheks kokku kombineerida ei ole võimalik.

Kui mingil põhjusel ei ole küsimust võimalik lahendada ei kaughalduse ega visiidi teel kontorisse, siis Telia selle lahendamise eest arvet ei esita.

Tasumine toimub vaid eduka lahendamise eest. Kui lahendamist alustatakse kaughalduse teel, kuid mingil põhusel see ei õnnestu, siis kaughalduse teel lahendamise eest tasu ei küsita. Kui küsimus lahendatakse visiidil, esitatakse arve 55 € juhtumi kohta.)

Kaughaldus tähendab seda, et Telia spetsialist lahendab sinu IT küsimust distantsilt, ilma kohale tulemata. Lahenduse leidmine toimub kasutajaga konsulteerides või arvuti pildi üle võtmise teel, et takistus kõrvaldada või kasutaja soovitut täita.

Telia pakub mitmeid erinevaid IT-teenuseid ja võimalusi, mis aitavad sinu ettevõtte IT-teemasid korraldada. Huvi korral võta meiega kindlasti ühendust ning leiame sinu ettevõtte jaoks sobivaima lahenduse.

Telia IT-tugi on suurepärane võimalus saada ettevõtte kasutusse Eesti suurim IT-meeskond ning seda väga mugaval ja kuluefektiivsel viisil – maksad vaid edukalt lahendatud probleemi eest! Nii saad kindluse hästi toimivatest teenustest ilma püsikuludeta. Juhtumipõhine tasu annab võimaluse planeerida IT kulusid efektiivsemalt.


TERVIKLAHENDUS SINU ETTEVÕTTELE