Cherwell ja 4me terviklik teenustarkvara lahendus ettevõttele

Üks lahendus mitmete erinevate IT- ja äriprotsesside juhtimiseks ja lihtsustamiseks.

See on täielikult kohandatav täpselt sinu ettevõtte vajadustele ning maksimaalselt automatiseeritav. Seda kasutavad mitmed erinevad ettevõtted üle maailma ning Baltikumis pakub seda teenust vaid Telia.

  • Tarkvarade Cherwell ja 4me juurutamine protsesside juhtimiseks
  • ITIL ehk IT-teenuste haldamise protsesside analüüsimine, disainimine ja konsultatsioon
  • Liidestatav erinevate infosüsteemidega
  • Eestikeelne tarkvaratugi

Soovid saada hinnapakkumist oma ettevõttele, lisainfot või hoopiski näha demo?

Võtan ühendust

Kasutajatugi

Üks kontaktipunkt teenuste kasutajale, mis samaaegselt aitab juhtida ka meeskonna töid.

ITIL protsessid

Kõik rahvusvaheliselt tunnustatud ITIL protsessid on toetatud, sealhulgas 11 on sertifitseeritud.

Iseteenindus-
portaal

Lihtne ja mugav platvorm, mille abil saab iseseisvalt kõiki protsesse jälgida ja kontrollida.

Konfiguratsiooni-
haldus

IT teenuste infrastruktuuri jooksev ülevaade ja kontroll ning andmete visualiseerimine.



Vaata Cherwelli ja 4me tutvustust


Korduma kippuvad küsimused

Jah, saab küll. Selleks võta meiega ühendust või vaata veebist:

Cherwell

4me

Cherwelli puhul on samaaegne litsents, kuid on võimalik tellida ka konkreetsele kasutajale või tiimile eraldi litsents(id).

4me jaoks on võimalik saada nimeline litsents. Mõlema lahendusega saad kõik pakutavad protsessid kaasa. Rakendus litsentseeritakse tervikuna, mitte moodulite kaupa ning varjatud lisamooduleid ei ole.

Mõlemad puhul on olemas valmis liidestused erinevate teenustega nagu näiteks e-post, Active Directory, Jira jms. Samuti on võimalik mõlemat liidestada ka üle veebiteenuste (REST, JSON).

Cherwell puhul on võimalik kasutada nii pilvelahendust (SaaS) kui ka lokaalselt (on-site).

4Me puhul on võimalik ainult pilvelahendus (SaaS).

Cherwelli puhul ei ole piiranguid. Tegemist on tervikliku platvormlahendusega, mida saab kasutada näiteks CRM-ina, personalibaasina jne vastavalt ettevõtte vajadusele. Varasemalt on seda lahendust edukalt kasutanud näiteks meditsiini valdkonna organisatsioonid, koolid ja erinevate teenuste pakkujad.

4me sobib hästi kasutamiseks erinevate teenuste pakkujatele ja riigiasutustele ning näiteks hariduse, tehnoloogia ja tootmise valdkondades tegutsejatele.

Cherwelli’l on 11 sertifitseeritud ITIL protsessi: Incident Management, Change Management, Problem Management, Event Management, Knowledge Management, Release Management, Request Fulfillment, Service Asset & Configuration Management, Service Catalog, Service Level Management, Service Portfolio Management. Lisaks on võimalik seadistada ka teisi äriprotsesse, mis ei ole ITIL-ga otseselt seotud.

4me keskendub eelkõige järgnevatele protsessidele: Helpdesk, IT Assets Management, Self Service Portal, Release & Deployment Management, Project Management, Contract/License Management, Service Level Agreement (SLA) Management.

Mõlema teenuse puhul on olemas eestikeelne tarkvaratugi ning kasutajaliideseid on võimalik kohandada ka eestikeelseks. Lisaks sellele on tegemist koodivaba platvormiga, mis tähendab seda, et kõik vajalikud muudatused, kohendused ja kasutussätted on võimalik saada ilma ise programmeerimata.
4me puhul saad nimelise litsentsi ning selle hind sõltub valitud paketist. Cherwelli hind sõltub sellest, mitu litsentsi vaja osta on, sest tegemist on samaaegselt kasutatava litsentsiga. Kõige täpsema hinna saamiseks võta meiega ühendust.