Kontaktid ja esindused

Abi ja juhendid

Leia oma küsimusele kiirelt vastus Telia juhenditest.

Telli tagasihelistamine

Kui soovid, et Telia spetsialist võtaks sinuga tehnilise abi või ostunõu pakkumiseks ise ühendust, telli sulle sobivaks ajaks tagasihelistamine.

Broneeri aeg esindusse

Väldi järjekordi ja broneeri aeg just sulle sobivasse Telia esindusse

Kontaktid

Erakliendi kõnekeskuse teenindusajad E-R 9.00–20.00, L-P ja riigipühadel 10.00–20.00.

Kui teenindus on hetkel suletud, saad soovikorral tellida sobivaks ajaks tagasihelistamise või broneerida esindusse külastusaja.

Erakliendi teenindus

Rohkem infot

Teiste operaatorite võrgust ja välismaalt helistades

poodlema

Esindused

Vaatan esindusi

Automaat­teenindus (24h)

Rohkem infot

  • Teavitamisliin

    Anna teada Teliaga seotud vääriti käitumisest, pettustest või muudest reeglite rikkumistest.

    Loen lähemalt

Juriidilised kontaktid

Telia Eesti AS

Registrikood 10234957

KMKR nr: EE100070008

Mustamäe tee 3, 15033 Tallinn

info@telia.ee

Arvelduskontod

Arvelduskontod teenuste eest maksmiseks ja kõneaja laadimiseks:

Swedbank IBAN EE632200221001126348, SWIFT HABAEE2X

SEB Pank IBAN EE021010052037412007, SWIFT EEUHEE2X

Luminor Bank IBAN EE371700017000389251, SWIFT RIKOEE22

LHV Pank IBAN EE127700771001133975, SWIFT LHVBEE22

SWIFT on tunnuskood välismaksete tegemiseks