remont-ja-hooldus

TAGASTAMINE

Sul on õigus tagastada Telia e-poest ostetud kaupu 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist. Kauba saad tagastada Omniva pakiautomaadi kaudu. Selleks vormista kauba tagastamine e-poes.

TAGASTAN TOOTE
Suuremõõtmelise kauba, mis pakiautomaati ei mahu, saad tagastada sulle sobivasse Telia esindusse.

Seadme tagastamine

  1. Vormista tagastus

    1
    Vormista kauba tagastus e-poe tellimuselt ja saadame sulle Omniva pakiautomaadi uksekoodi. Kaup, mis pakiautomaati ei mahu tagasta esindusse.
  2. Tagasta seade

    2
    Tagasta seade endale sobivast Omniva pakiautomaadist, kasutades saadetud uksekoodi. Saatmiskulud kannab Telia. Pane tähele, et seade tuleb tagastada komplektsena – koos seadme pakendi, dokumentide ja kaasas olnud lisavarustusega.
  3. Kontrolli saatmine

    3
    Tagastatud seade saadetakse kontrolli, v.a tehnilist kontrolli mittevajavad kaubad nagu sülearvutikotid, vutlarid, TV puldid jms, mille korrasolu saab esinduse töötaja hinnata kohapeal.
  4. Kontrolli tulemus

    4
    Kontrolli tulemusest teavitame sind kahe nädala jooksul. Kui tagastatava kauba seisukord on halvenenud, esitab Telia sulle arve kauba vähenenud väärtuse eest.