remont-ja-hooldus

TAGASTAMINE

Sul on õigus tagastada Telia e-poest ostetud kaupu 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist. Kauba saad tagastada Omniva pakiautomaadi kaudu. Selleks vormista kauba tagastamine e-poes.


TAGASTAN TOOTE
Suuremõõtmelise kauba, mis pakiautomaati ei mahu, saad tagastada sulle sobivasse Telia esindusse.

Seadme tagastamine


  1. Vormista tagastus

    Vormista kauba tagastus e-poe tellimuselt ja saadame sulle Omniva pakiautomaadi uksekoodi. Kaup, mis pakiautomaati ei mahu tagasta esindusse.
  2. Tagasta seade

    Tagasta seade endale sobivast Omniva pakiautomaadist, kasutades saadetud uksekoodi. Saatmiskulud kannab Telia. Pane tähele, et seade tuleb tagastada komplektsena – koos seadme pakendi, dokumentide ja kaasas olnud lisavarustusega.
  3. Kontrolli saatmine

    Tagastatud seade saadetakse kontrolli, v.a tehnilist kontrolli mittevajavad kaubad nagu sülearvutikotid, vutlarid, TV puldid jms, mille korrasolu saab esinduse töötaja hinnata kohapeal.
  4. Kontrolli tulemus

    Kontrolli tulemusest teavitame sind kahe nädala jooksul. Kui tagastatava kauba seisukord on halvenenud, esitab Telia sulle arve kauba vähenenud väärtuse eest.