Millega abi vajad?

Arveldus

Volitused

Volitusi saab lisada ja seadistada ainult Telia Iseteeninduses. Volitusi saab anda lepingu omanik või ärikliendi puhul ettevõtte seadusjärgne esindaja. Täpsemad juhised volituste lisamiseks ja pikendamiseks leiad altpoolt.

Vajaduse korral saab volitusi teha ka teenindaja abiga lähimas Telia esinduses -

Vali "Iseteenindus" alt "Andmed ja volitused"

Vali "Ettevõttega seotud isikud"

Siin saad lisada ja hallata volitatud isikuid

  • Lisan esindaja - saad lisada uue isiku, keda soovid volitada
  • Lisan rikkekontakti - saad lisada uue isiku ja määrata valdkonnad, mille kohta isik edaspidi ettevõtte teenuseid puudutavaid rikete, plaaniliste tööde, isikuandmete töötlemise (sh andmelekete) teavitusi saama hakkab. Interneti valdkonna teavitusi saab määrata maakonna põhiselt.
  • Toimingud

    • Haldan volitusi - vali isikule lubatavad volitused või muuda volituste kehtivuse aega
    • Haldan rikketeavitusi - olemasolevale isikule rikketeavituste määramine või haldamine
    • Haldan viitenumbreid - vali, kuidas soovid viitenumbreid seadistada
    • Lõpetan volitused - tühista juba antud volitused

Kui soovid, et Telia spetsialist võtaks sinuga ise ühendust,

Mobiil

Internet

TV

IT lahendused

E-pood

Õpi ja õpeta