Kuidas tulla oma numbriga Telia kliendiks?
Erakliendina saad Teliaga liituda, kui võtad meilt mobiilipaketi ja märgid paketi tellimisvoos, et soovid olemasoleva numbriga Telia võrku tulla.
Kui soovid üle tuua mitu numbrit, on sul kaks võimalust:
1) Aktiveeri kõigepealt esimene telefoninumber ning hiljem saad iseteeninduses veel kuni 4 numbrit seadmete või kasutajatena juurde lisada.
2) Vali paketikaardilt soovitud kasutajate arv, saada vorm ning võtame sinuga ühendust.
Internetimaht jaguneb kasutajate vahel vastavalt nende tarbimisele.
Kuidas numbri ületoomine täpselt toimub?
Numbri ületoomine võib kokku kesta 5-7 kalendripäeva alates Teliaga uue liitumislepingu sõlmimisest (iseteeninduses liitumise korral lepingute ja SIM-kaardi kohaletoimetamisest).
Sel ajal teenus ei katke ning sa saad telefoniga endiselt rääkida ja muid teenuseid kasutada.
Numbri ületoomine teisest võrgust toimub reeglina öösel kell 03:00. Sel ajal ajal võib olla maksimaalselt 15 minutit sidekatkestust.
Numbri lõpliku ületoomiseni tagab side sinu senine operaator, alates uue SIM-kaardi tööle hakkamisest aga Telia.
Miks võib numbri ületoomine ebaõnnestuda?
Numbri ületoomine võib ebaõnnestuda järgmistel põhjustel:
liitumisleping ei ole numbri kasutaja nimel;
tegemist on kõnekaardi numbriga, millega ei saa operaatorite vahel liikuda;
numbri ületoomisel on esitatud valeinfot (näiteks numbri omanik ei ole õige vms);
numbri kasutaja loobub numbri ületoomise soovist ise (vastav avaldus tuleb esitada 2 tööpäeva jooksul alates numbriliikuvuse algatamisest);
numbri kasutaja on avaldanud soovi vahetada lauatelefoni number mobiiltelefoni numbri vastu või vastupidi.
Numbri ületoomise katkemisest teavitatakse sind SMS-i teel.
Lisainfo saamiseks helista infotelefonile 123!
Oma numbri numbriliikuvuse kohta leiad infot Tehnilise Järelvalve ameti kodulehelt.