
KÕNEKESKUS
Veebipõhise Kõnekeskuse teenusega saavad sinu töötajad klientide kõnedele ja veebivestlustele vastata nii kontoris kui kaugtööl olles. Kõnekeskuse seadistamine toimub vaid loetud tundidega.
al. 34 €/kuu + km
- Ükski kliendikontakt ei lähe kaduma
- Lihtne juhtimine ja haldamine
- Kogu statistika ühes kohas
- Kuutasupõhine teenus
1 KUU TASUTA
Proovi Kõnekeskuse põhipaketti 1 kuu tasuta.
Vali sobiv pakett
Kui soovid Kõnekeskuse põhipaketile või Veebivestluse lisapaketile teenuseid juurde võtta, tutvu meie lisateenuste hinnakirjaga ja maini oma soove tellimisvormi lisainfo lahtris.
KUIDAS LIITUDA?
Saada sooviavaldus
1Vali sobiv pakett ja lisateenused ning saada meile sooviavaldus. Teeme sulle pakkumise 2 tööpäeva jooksul.Aktiveerime teenuse
2Kui sulle meie pakkumine sobib, aktiveerime teenuse.Hakka kasutama
3Pärast teenuse aktiveerimist saadki Kõnekeskust kasutama hakata.
Teenuse tugi, muutmine, lõpetamine ja rikkeinfo ärikliendi infonumbril 1551.
Klientide kogemused

Uus kõnekeskus muudab perearstide töö patsiendisõbralikumaks
Uued tehnilised lahendused vähendavad pereõdede töökoormust ja loovad patsiendile võimaluse oma perearstipraksisega ühendust võtta.

City Motorsi kogemus Telia Kõnekeskuse kasutamisel: kliendid on väga rahul!
Varasemad mured vastamata kõnede, numbrite valesti suunamiste ja rahulolematute klientidega on tänaseks minevik.

Telia Kõnekeskus hoiab Postimehe klienditoe kvaliteeti ühtlasel tasemel
Kõik klienditoele tulevad kõned ja veebivestlused jagatakse automaatselt vabade teenindajate vahel, kõik kõned salvestatakse ning klientidel on võimalus kasutada mugavaid lisateenuseid.