Background

Küberintsidendi Abi

Küberintsidendi või selle kahtluse puhul on kiire ja professionaalne abi alati käeulatuses.

Teenuse kuutasu sõltub soovitud reageerimisajast, intsidendi lahendamine toimub tunnitasu alusel tööpäeviti 9–17.

al. 150 €/kuu

Müügiargumendid

  • Asjatundlikud tehnikud ja küberspetsialistid

  • Konkreetsed reageerimisajad

  • Tugi kõikjal Eestis

  • Pikaajalised kogemused nii Eesti kui rahvusvaheliste partneritega

Küberintsidendi Abiga oled ootamatusteks valmis

Mida sisaldab Küberintsidendi Abi teenus?

  • Kindlat kontaktnumbrit, millele küberintsidendi puhul helistada
  • Konkreetset reageerimisaega
  • Küberturbespetsialistide abi juhtumi lahendamisel
  • Koordinaatori tuge juhtumi lahendamise haldamisel
  • Abi Telia partnerettevõtetelt
  • Vajalikke tööriistu juhtumi lahendamiseks
  • Pärast juhtumi lahendamist kokkuvõtet ja soovitusi edaspidiseks

Kellele on Küberintsidendi Abi teenus vajalik?

  • Ettevõtted, kellel ei ole oma küberturbe tiimi, kuid kellele on oluline andmete turvaline säilimine ning äri tõrgeteta toimimine
  • Ettevõtetele, kes tahavad kõikvõimalikeks küberturbega seotud ootamatusteks valmis olla
Tellin teenuse

1551

Üldiste küsimustega pöördu kas arikliendid@telia.ee või helista 1551.

Abi saamiseks ja teenuse kvaliteeti puudutavate küsimuste korral helista 6069944 või kirjuta arikliendid@telia.ee.

Hea teada