KÕNESALVESTUS


Selleks et tagada kvaliteetsem klienditeenindus ja tõhusam müügitöö, salvesta kõik sissetulevad ning väljaminevad kõned.

  • Müügi- ja teeninduskõnesid järelkuulates võid analüüsida õnnestumiste ja ebaõnnestumiste põhjuseid ning leiad üles kõige paremini toimivad müügiargumendid.
  • Ärikõne ja telefonikoosoleku salvestisest ei lähe olulised üksikasjad kaduma.

Ühe numbri Kõnesalvestuse kuutasu, kui salvestisi hoitakse alles

  • 10 päeva: 6,39 €
  • 60 päeva: 12,78 €

Hinnad on käibemaksuta

Et Kõnesalvestust kasutama hakata vajad vaid Äritelefoni teenust. Kui sinu ettevõte seda VoIP-tehnoloogial põhinevat teenust veel ei kasuta, siis võta meiega ühendust numbril 1551 või kirjuta aadressil arikliendid@telia.ee.


KASUTUSJUHENDID

Siit saad vaadata videoid kuidas Kõnesalvestus paari liigutusega enda jaoks tööle panna ja lugeda Äritelefoni seadistustest.

TEENUSE TINGIMUSED

Kõnede salvestamine on Eesti seaduste kohaselt lubatud tegevus, kuid seda teenust kasutades on hea olla kursis paari asjaoluga.