Remont ja garantii
Kui Teliast ostetud seade on saanud kahjustada või selle töös ilmneb tehnilisi probleeme, vormista kahjunõue või hooldustellimus ja saada seade meile mugavalt pakiautomaadi kaudu.
Suuremamõõdulise seadme saad tuua esindusse.
Kui Teliast ostetud seade on saanud kahjustada või selle töös ilmneb tehnilisi probleeme, vormista kahjunõue või hooldustellimus ja saada seade meile mugavalt pakiautomaadi kaudu.
Suuremamõõdulise seadme saad tuua esindusse.
Paki mõõtmed (kõrgus * laius * sügavus)
S* 9 x 38 x 64 cm
M 19 x 38 x 64 cm
L 39 x 38 x 64 cm
Kui seadmel on Telia Seadmekindlustus, vormista kahjunõue ja saada seade remonti.
Vormistan kahjunõudeKui seadmel ei ole Telia Seadmekindlustust, vormista remonti saatmiseks hooldustellimus.
Vormistan hooldustellimuseKui seadmel on Telia Seadmekindlustus, vormista kahjunõue ja saada seade remonti.
Vormistan kahjunõudeKui seadmel ei ole Telia Seadmekindlustust, vormista remonti saatmiseks hooldustellimus.
Vormistan hooldustellimuseJuhul, kui soovid viia seadme otse remondipartneri juurde, siis kontaktid leiad siit.
Tootja | Kontakt | Lisainfo |
---|---|---|
LG, Philips, Samsung | Speleta OÜ Akadeemia tee 20, Tallinn | Speleta organiseerib teleri transpordi Soovitatav on saata e-kiri, et oluline info kaotsi ei läheks. E-kirja saates lisa alljärgnev info:
|
Sony | Remondiekspert OÜ Keemia 11-5, Tallinn | Teleri saad viia hoolduspartnerile või Telia esindusse |
Panasonic | Panaservice OÜ Liimi 1, Tallinn | Teleri saad viia hoolduspartnerile või Telia esindusse |
Kõrvaldame pretensioonide esitamise õiguse ajal ilmnenud puudused tasuta.
Me ei kõrvalda pretensiooni esitamise õiguse ajal ilmnenud puuduseid tasuta, kui need on põhjustatud:
- seadmesse installeeritud tarkvara vigadest;
- seadme normaalsest kulumisest;
- seadme ebaõigest kasutamisest või hooldamisest (sh juhul, kui seadet on remontinud või hooldanud tootja poolt volitamata isik);
- seadme ja/või detaili seerianumbri, kontrollkleebise või markeeriva kleebise rikkumisest, vahetamisest või eemaldamisest;
- puudustest, millest oleme teavitanud kliendile enne seadme ostmist;
- välisteguritest, milleks loetakse muuhulgas äikest, nõuetele mittevastavat elektripinget ja elektripinge kõikumisi, niiskust, vedelikku, mehhaanilisi vigastusi vms.
Tugineme vastutuse määratlemisel tootja volitatud esindaja tehtavale ekspertiisile ehk diagnostikale. Kui diagnostika tulemusel selgub, et puudused on põhjustatud eelpool loetletud teguritest, kuid seadme remontimine on võimalik, siis on sul võimalus tellida tasuline remont. Vedeliku, niiskuskahjustusega ja/või mehaanilise vigastusega seade kuulub ka edaspidi remontimisele üksnes tasulises korras.
Seadmele tehtud diagnostika eest tuleb tasuda käsitlustasu, kui Telia ei ole vastutav seadmel ilmnenud puuduse kõrvaldamise eest ning seadme remontimine ei ole võimalik. Samuti tuleb tasuda käsitlustasu, kui seadmel ei tuvastata diagnostika tulemusel puudust ning seade vastab tootja tehnilistele nõuetele.
Diagnostika eest ei pea käsitlustasu maksma eraklient esimese 12 kuu jooksul alates ostu kuupäevast.
Kui sa ei nõustu Telia seisukohaga, tuleb sul tõendada, et:
- tegemist on puudusega (lepingu tingimustele mittevastavusega);
- puudus või selle põhjus eksisteeris seadme üleandmise hetkel;
- Telia on puuduse eest vastutav.
Kui oleme andnud seadmele müügigarantii, siis tagame puuduste kõrvaldamise kooskõlas müügigarantii tingimustes tooduga.
Diagnostikale ja remondile kuluv aeg sõltub puudusest, kuid tavaliselt ei ületa see 14 kalendripäeva. Remondiaja olulisest pikenemisest teavitame sind kindlasti.
Remonditööde eripära tõttu (näiteks tarkvara ülekirjutamine) ei saa remonditööde käigus tagada seadmes (sh tava- ja mobiiltelefon, laua- ja sülearvuti, foto- ja videokaamera, mälukaart, väline kõvaketas, MP3-mängija jne) oleva informatsiooni ja muude andmete (sh dokumendid, nimekirjad, numbrid, aadressid, pildid, tarkvara, muusika jne) ning peale seadme ostmist tehtud seadistuste säilimist. Seetõttu on oluline, et sa teeksid enne seadme remonti toomist kõikidest andmetest teisele andmekandjale varukoopia.
Kui see on tehniliselt võimalik, saad sa eraldi tasu eest tellida seadmes olevatest andmetest varukoopia tegemise, mille võimalikkusest või selle puudumisest teavitatakse sind peale diagnostika tegemist. Varukoopia tegemise tasu sõltub seadmest ja seadmes olevate andmete mahust, mis lepitakse sinuga kokku peale diagnostika tegemist.
Proovi leida abi kasutusjuhendist. Kui sa ei leia kasutusjuhendit üles, siis leiad selle Telia e-poest.
Diagnostika (puuduse tuvastamise) eest käsitlustasu*:
Hind km-ta | Hind km-ga (kuni) | |
---|---|---|
Mobiiltelefonid, tavatelefonid | 16,66 € | 20 € |
IT põhiseadmed | 30 € | 36 € |
IT lisaseadmed | 13,33 € | 16 € |
Audiovideo põhiseadmed | 48,33 € | 58 € |
Audiovideo muud seadmed | 30 € | 36 € |
* Rakendamise kord on sätestatud „Seadmete remondi- ja hooldustingimustes“.
Seadme diagnostikasse, remonti ja/või hooldusesse andes nõustub klient alljärgnevate tingimustega:
1.1.1 kliendil on kohustus tasuda Telia Eesti AS´le (edaspidi müüja) kooskõlas Remont- ja hooldustööde tingimustes tooduga seadme diagnostika teostamise eest käsitlustasu summas, mis on toodud müüja kodulehel ja millest müüja on klienti teavitanud;
1.1.2 tulenevalt remondi- ja/või hooldustööde eripärast ei vastuta müüja mistahes andmekandjaid sisaldavates kliendi seadmetes (sh telefonid, arvutid, kaamerad, mälukaardid ja –pulgad, kõvakettad, MP-3 mängijad jne) olevate andmete (sh dokumendid, nimekirjad, numbrid, aadressid, pildid, tarkvara, muusika jms) ning seadistuste (sh seadmes olevate rakenduste ja kontode seadistuste) säilimise eest ja müüja ei ole kohustatud pakkuma andmete kopeerimise teenust. Kliendi seadmes olevate mistahes andmete ja seadistuste teisele andmekandjale ümbersalvestamise eest vastutab täies ulatuses klient. Kliendi seadmes olevad rakendused/isikuga seotud kontod peavad kliendi (andmete) turvalisuse huvides olema parooliga kaitstud;
1.1.3 Kliendi andmete turvalisuse huvides peab Klient SIM-kaarti ja/või mälukaarti sisaldavat seadet remonti ja/või hooldusse andes need eelnevalt seadmest eemaldama. Seadmesse jäetud SIM kaart kuulub hävitamisele ja mälukaart tühjendamisele ning Kliendil ei ole sellest tulenevalt õigust esitada müüja vastu mistahes nõudeid.
1.1.4 kui seadmele ei tulda järgi hiljemalt kahe (2) kuu jooksul pärast kliendi esmast teavitamist seadme kättesaamisest poolte vahel kokkulepitud kontaktnumbril ja/või aadressil, loetakse, et klient loovutab seadme omandiõiguse tasuta müüjale ja müüjal on õigus käsutada kliendi seadet, sh võõrandada see tehtud töö, kulutatud varuosade, hoiukulude jm kulude katteks;
1.1.5 ta on teadlik ja nõus sellega, et müüjal on õigus lepingu täitmiseks ja selle täitmise tagamiseks töödelda kliendi andmeid (sealhulgas isikukoodi) ning edastada neid remonti- ja/või hooldustööd vahendavale ja/või teostavale ettevõttele, krediidiinfole ja võlanõudeid käsitlevatele ettevõtetele.
Tutvu täpsemalt Remondi-ja hooldustööde tingimustega.