Telia annab nõu: kuidas lukustusperioodil kodus tööd, õppimist ja meelelahutust korraldada

Telia jagab oma klientidele nõu, kuidas võimalikult mugavalt ja muretult erinevaid teenuseid, lahendusi ning nendega seotud soodustusi nn lukustusperioodil kasutada.

Vaata üle enda (pere) kodu- ja mobiilse interneti pakettide kiirused ja mahud

Kuna koolilapsed jäävad koju ning ilmselt kasvab ka kaugtööd tegevate vanemate hulk, siis tasub veenduda, et perel oleks distantsilt õppimise ja töötamise tarbeks olemas sobiv internetiühendus. Eelmise kevade eriolukord näitas, et märgatavalt suurenes erinevate sideteenuste kasutamine alustades kõnesidest ja koduinternetist ning lõpetades mobiilse andmeside ja TV teenusega. Kui korraga on kodus rohkem pereliikmeid, kes kõik ka internetti kasutavad, on oodata taas kasutusmahtude kasvu.

Koduste WiFi murede korral tuleb appi Smart WiFi teenus

Telia tuli veebruaris välja uudse Smart WiFi teenusega, mis võimaldab kodudes parandada traadita interneti leviala ja kiirust. Smart WiFi teenus on mõeldud eeskätt sellistele korteritele ja majadele, kus tavalise ruuteriga loodud kodune internetivõrk mingil põhjusel korralikult ei levi ning klient tunnetab selle tõttu ka internetikiiruse kadu. Smart WiFi teenusega saab klient kaasa ka tasuta äpi, mille abil saab kodust internetivõrku lihtsalt hallata nii kodus kohapeal kui kaugemalt. Smart WiFi teenust saavad hetkel kasutada vaid Telia püsiühenduse (kaabliga interneti) kliendid ning teenusega saab lähemalt tutvuda SIIN.

Proovi kiiremat koduinterneti paketti olemasoleva paketi hinnaga

Paljud Telia koduinterneti kliendid, kelle puhul võrk seda võimaldab, saavad ühe kuu jooksul proovida suurema kiirusega koduinternetti praeguse paketi hinnaga. Eeskätt puudutab see just väiksemate kiirustega pakettide kasutajaid. Kõik kliendid saavad oma koduinterneti pakettide võimalusi ja proovipakkumisi kontrollida mugavalt Telia iseteeninduses.

Telia 1: tasuta filmid filmilaenutuses ja senisest kiirem koduinternet

Tänaseks on juba kümned tuhanded kodud liitunud Telia 1 pakkumisega, mis tähendab, et kolme Telia põhiteenuse tellija (koduinternet, mobiilne internet ja TV-teenus) saab igas kuus endale valida kaks tasuta filmi Telia Sisuleidjast (filmilaenutusest). Samuti on Telia 1 raames võimalik oma olemasoleva koduinterneti paketi hinna eest kasutada suurema kiirusega koduinterneti paketti. Telia 1 võimalustega saab tutvuda SIIN.

Telia TV teenusega liitujad saavad endale sobivat TV-paketti proovida ühe kuu jooksul tasuta

Kõik uued Telia TV kliendid saavad proovipakkumise raames proovida Mini, Standard või Family paketti ühe kuu jooksul tasuta. Telia TV pakettidega ning muude pakkumistega saab lähemalt tutvuda Telia veebilehel.

Telia TV teenust saab jagada pereliikmete ja sõpradega

Sõltuvalt sellest, millist Telia TV paketti klient kasutab, saab ta selle paketi vaatamisõigust jagada oma pereliikmete ja/või sõpradega. Sellist võimalust pakub Eestis ainsana Telia. Telia TV kliendid saavad valida 3 paketi vahel: Mini, Standard ja Family. Mini paketiga saab klient kaasa 2 vaatajakohta, Standardiga 3 vaatajakohta ning Familyga 5 vaatajakohta. See tähendab, et soovi korral saab näiteks Standard paketi klient sama paketi vaatamisõigust jagada kahe oma pereliikme või sõbraga, kes elavad mõnel teisel aadressil. Seejuures saab vaatamisõigust jagada nii nutiseadme (vajalik alla laadida Telia TV äpp), veebilehitseja või teleri tarbeks. Samas ei pea klient ise ega tema pereliikmed/sõbrad, kellega vaatamisõigust jagatakse, Telia TV teenuse eest täiendavalt juurde maksma.

Vaata Telia TV Standard paketti Mini paketi hinnaga

Kõik uued Telia TV kliendid saavad proovida Standard paketti ühe kuu täiesti tasuta. Mini paketi omanikel on aga võimalik kasutada esmakordsel tutvumisel Standard paketti ühe kuu jooksul Mini paketi hinnaga. Telia TV pakettidega ning muude pakkumistega saab lähemalt tutvuda Telia veebilehel. Telia TV klient saab oma paketti uuendada mugavalt ka TV ekraanil.

Erinevaid TV-teenuseid saab proovida ühe kuu jooksul tasuta

Kõigil nendel Telia TV teenuse tarbijatel, kes soovivad esmakordselt tutvust teha selliste lisateenustega nagu Go3 Film, Lastenurk, Salvestamine ja HBO, on võimalus nimetatud teenuseid proovida ühe kuu jooksul tasuta.

Harivad telekanalid

Ka Telia TV kõige väiksemas ehk Mini paketis näeb erinevaid harivaid kanaleid nagu Viasat History, History Channel, National Geographic ja Discovery Channel, millest leiavad sobivat sisu ka hetkel koduõppel viibivad koolilapsed.

Mobiilse Eluga saab jagada piiramatu mahuga mobiilset internetti kuni 5 pereliikmega

Mobiilse Elu piiramatu pakett tagab selle, et klient saab kasutada mobiilset andmesidet piiramatus koguses. Lisaks on Telia Mobiilse Elu pakettidel oluline eripära, mida teistel mobiilioperaatoritel pole – nimelt saab paketis sisalduvat andmemahtu (antud juhul siis piiramatut) jagada kuni 5 erineva pereliikme või nutiseadme vahel. Lisades kõigile 5 kasutajale ka piiramatud kõned ja SMS-id, on ühe kasutaja kuutasuks 13 eurot.

Telia esinduste töö

Telia on elutähtsa teenuse osutaja ja Telia esindused on jätkuvalt klientidele avatud. Esinduste lahtiolekuajad on lühendatud ning leitavad Telia kodulehelt kontaktide alajaotusest. Seoses riiklike piirangutega on Telia esindustesse lubatud 25% tavapärasest klientide hulgast. Telia esinduste töötajad kasutavad kliendikontaktide vahel desinfitseerimisvahendeid, et viirusohuga seotud riske maandada. Seoses suurenenud viirusohuga võime oma esinduste tööaega vajadusel piirata või esindusi sulgeda. See on vajalik, et kaitsta nii oma töötajaid kui kliente võimaliku nakatumise eest. Esindusi külastades näitavad meie kliendid üles hoolivust, broneerides külastuse aja lehelt: www.telia.ee/broneeri. Esinduse mittetöötamisel soovitame teha Telia-suunalisi toiminguid meie veebipõhises iseteeninduses: https://www.telia.ee/era/iseteenindus/. Seadmete soetamisel on abiks Telia e-pood.

Telia tehnikute töö

Telia on rakendanud oma tehnikute visiitide puhul erinevaid ennetavaid samme, maandamaks viiruse levikuga seotud riske. Kõigil Telia tehnikutel on ametisõidukites desinfitseerimisvahendid, mida kasutatakse nii enne kui pärast iga kliendivisiiti. Telia tehnikud kannavad alati kaitsemaski ja püüavad visiidi ajal kliendiga distantsi hoida. Samuti saadab Telia iga tehnikuvisiidi kinnituseks kliendile SMS-i, milles küsitakse kliendi käest, ega ta pole haige või koduses karantiinis. Ka Telia tehnikutel on kohustus iga kliendi käest enne visiiti küsida, ega klient pole haige või koduses karantiinis. Sellistel juhtudel on tehnikutel kohustus visiidist keelduda. Kriisiolukorra eskaleerudes võib Telia piirata oma tehnikute kliendivisiite.

Telia teenuste tellimine ja muutmine

Tulenevalt olukorrast soovitame erinevate teenuste tellimisel ja muutmisel ning kauba soetamisel kasutada Telia e-kanaleid. Valdavat osa Telia pakutavatest teenustest saab tellida ja muuta meie veebipõhises iseteeninduses: https://www.telia.ee/era/iseteenindus/. Nii saab seal muuta oma interneti- ja kõnepakette, tõsta võimalusel internetipakettide kiirusi jne. Telia koduteenuseid (näiteks TV-pakette ning lisateenuseid) saab tellida ja muuta ka TV-ekraani vahendusel. Seadmete soetamisel on abiks aga Telia e-pood, mille vahendusel saab tellida kõiki Telias müüdavaid seadmeid.

Tutvun teiste uudistega