10 levinumat küsimust, millega Telia klienditoe poole pöördutakse ja kuidas neid lahendada
Telia pani ritta 10 kõige levinumat kliendipöördumist, millega inimesed tavaliselt ettevõtte klientidoe poole pöörduvad. Ühtlasi jagab ettevõte nippe, kuidas enamlevinud muredele lahendus leida.
Telia müügi- ja teenindusüksuse juhi Katre Liibergi sõnul on märts hea teeninduse kuu ning seetõttu on igati õige aeg tunnustada inimesi, kes igapäevaselt klientide abistamisega tegelevad.
„Olenemata sellest, et märts on hea teeninduse kuu, leiame Telias võimalusi oma teenindajate tunnustamiseks aastaringselt: õnnestunud kliendisuhtluse tagab see kui kõik meie töötajad mõistavad oma rolli kliendikogemuse loomisel. Igal aastal vastab Telia klienditeenindus kümnetele tuhandetele klientide küsimustele ning lahendab tuhandeid muresid. Julgen öelda, et Telia klienditoe number 123 on tuttav suurele hulgale Eesti elanikest ning harvad pole juhused, kui seda numbrit kasutavad abi saamiseks ka Telia konkurentide kliendid. See on märk sellest, et meie klienditeeninduse kompetentsi usaldatakse ja hinnatakse kõrgelt,“ märkis Liiberg.
Kuigi Telia klienditoe poole pöördutakse väga erinevatel teemadel, kooruvad välja siiski teatud küsimused, millega inimesed igapäevaelus rohkem kokku puutuvad. Järgnevalt on välja toodud 10 enamlevinud pöördumist, mille juurde on Telia lisanud ka võimalikud vastused ja soovitused nende lahendamiseks.
Mida teha kui Mobiil-ID hakkab aeguma/on aegunud?
Mobiil-ID sertifikaadid on seotud sinu Mobiil-ID toega SIM-kaardiga. Kui sertifikaadid aeguvad, pead välja vahetama ka oma SIM-kaardi ja tellima uuesti Mobiil-ID teenuse.
Juhised, kuidas seda täpselt teha, leiad Telia Online abi lehelt: Mobiil-ID aegub / on aegunud. Kuidas teenust jätkata? - Telia
Kuidas ma saan muuta Telia tehniku visiidi aega?
Visiidi planeerimisel saadetakse kliendile sellekohane SMS kinnitus koos visiiti puudutava peamise infoga. SMS saadetakse kliendile kohe peale tehniku aja lisamist. SMS-ile on lisatud unikaalne URL (link), mille kaudu klient saab liikuda Minu Tehnik keskkonda täiendava info saamiseks. Selle keskkonna kaudu saab klient vaadata visiidiga seotud infot, tutvuda, kuidas visiidiks valmistuda, salvestada visiidi info endale kalendrisse ja vajadusel muuta visiidiaega. Lisaks saab klient üks päev enne visiidi toimumist SMS-i teel ka vastava meeldetuletuse.
Ma ei tea, mis on minu WiFi võrgu parool, kust ma selle leian?
WiFi parooli on võimalik leida mitmest kohast:
- Ruuteri põhja alt
- TV ekraanilt, kui klient kasutab ka Telia TV-d
- Online abist.
Täpsem info on leitav https://www.telia.ee/abi/juhend/77/wifi-v%C3%B5rgunimi-ja-parool
TV pilt puudub (sisend on paigast ära)
Oluline on vahet teha, kas tegemist on digiboksi või teleri veateatega. Üldjuhul on digiboksi veateavituseks: „Internetiühendus puudub“ ja/või QR kood ekraanil. Kui teleri ekraanil on siiski muu teavitus, näiteks: „Signaal puudub“ vms, siis kontrolli:
- Digiboks on sisselülitatud, digiboksil põlevad õiged tuled
- Vaheta TV puldiga teleri sisend õigeks, selleks kasuta näiteks Source nuppu.
Täpsemad juhised on toodud ka Online abis: https://www.telia.ee/abi/juhend/141/teleri-videosisendi-valimine
Mobiilsete teenustega esineb probleeme (kõned, SMS-id, mobiilne internet, roaming ehk rändlusteenus väljapool Eestit)
Enamasti aitavad järgmised sammud:
- Nutitelefoni taaskäivitus
- Lülita oma nutitelefon korraks lennurežiimile ja seejärel võta lennurežiim maha
Lähtesta nutiseadme võrguseaded:
- Android telefonil: Seaded > Üldine haldus > Lähtestamine > Võrguseadete lähtestamine
- iOS ehk iPhone: General > Transfer or Reset iPhone > Reset > Reset Network settings
Kuidas Teliast ostetud seadmed mugavalt remonti või järelteenindusse suunata?
Teliast ostetud seadmed saad remonti saata mugavalt pakiautomaadi kaudu. Selleks tuleb hooldustellimus vormistada Telia iseteeninduses. Teleri remonti saatmise puhul võtab kuller sinuga peale hooldustellimuse vormistamist ühendust ja lepib kokku, kuidas või millal toimub teleri transport. Loe täpsemalt siit: https://www.telia.ee/era/e-pood/remont-ja-garantii.
Kuidas ma saan oma nutikellas tööle MultiSIM teenuse?
Kui sul on MultiSIM teenus tellitud, siis teenuse aktiveerimiseks oma nutikellas saad täpsed juhised sellest Online abi juhendist: https://www.telia.ee/abi/teema/1184/mobiil/nutikella-seadistamine/juhend/1812/multisim-teenuse-aktiveerimine
Juhul, kui oled just soetanud omale uue nutikella ja soovid olemasolevat MultiSIMi üle viia uuele kellale, vaata siia: https://www.telia.ee/abi/teema/1184/mobiil/nutikella-seadistamine/juhend/3023/kella-vahetamine-ja-multisim
Kui koduste seadmete töös esineb tõrkeid (internet, WiFi, TV), siis milline on õige viis seadmete taaskäivitamiseks?
Eemalda seadmed vooluvõrgust ning pane tagasi sellises järjekorras:
- Ruuter (oota ära, et kõik vajalikud tuled hakkaksid põlema ja kontrolli arvutiga, kas internetiühendus on olemas).
- Kui kasutusel on ka sisevõrgu seadmed (näiteks switch, võrgupikendused, AirTies vms), anna palun veidi aega, et ka lisaseadmed hakkaksid korralikult taas tööle.
- Digiboks.
Sageli sõltub seadmete taaskäivitamise järjekorra vajadus siiski sellest, kus viga täpselt esineb. Soovitame abimehena kasutada Online abi diagnostikat, kus antakse seadmete taaskäivitamise soovitus vastavalt valitud veale alati õiges kohas (st sel hetkel, kui sellest on ka abi). Nt https://www.telia.ee/abi/teema/1223/internet/probleemid
Kuidas ma saan oma telefonis olevaid andmeid varundada?
Andmete varundamise lihtsustamiseks oleme kokku pannud juhised, kust saad abi täpselt selle mudeli osas, mida sa kasutad: https://www.telia.ee/abi/teema/1143/mobiil/mobiili-seadistamine/juhend/2902/kuidas-os-kasutajaga-telefonis-andmeid-varundada-(backup)
Erinevad arvega seotud küsimused
Arvega seotud küsimustele leiad mugavalt vastused Online abist: https://www.telia.ee/abi/teema/782/arveldus/info/juhend/2586/miks-mu-arve-summa-on-muutunud. Lisaks soovitame sul oma nutiseadmesse laadida Minu Telia äpp, kust on mugav oma arvet vaadata ja ka tasuda.
Telia müügi- ja teenindusüksuse juhi Katre Liibergi kinnitusel pingutab ettevõte igapäevaselt selle nimel, et kliendid ei peaks üldse teenusepakkuja poole pöörduma, et kõik töötaks ning teenused oleks lihtsad ja iseteeninduses vormistatavad ja hallatavad. „Selleks, et see nii oleks, teeme päris palju n-ö nähtamatut tööd, mida meie klient kunagi ei näe, aga mida ta tajub läbi kvaliteedi.“