Telia tutvustas kolmandas kvartalis mitmeid uusi kliendilahendusi

Selle aasta kolmandas kvartalis tuli Telia Eestis välja mitme uue ja innovaatilise lahendusega, mis aitavad muuta ettevõtte klientide elu mugavamaks ja turvalisemaks.

Telia Eesti juhatuse esimehe Robert Pajose sõnul on kogu käesolev aasta pakkunud uusi väljakutseid, mis mõjutavad olulisel määral nii erinevaid teenusepakkujaid kui tarbijaid.

„Kõike seda arvesse võttes on hea meel näha, et suudame ka muutunud olukorras pakkuda oma klientidele uusi ja põnevaid lahendusi ning teenuseid, mis nende elu lihtsustavad. Kuna paljude ettevõtete ja inimeste jaoks on muutunud see, kuidas töötada ja erinevaid teenuseid kasutada, peame olema valmis uue reaalsusega kiiresti kohanema ja aitama seda ka oma klientidel teha,“ ütles Pajos.

Augustis sai olulise täienduse Telia infonumber 123, mis hakkas klientidele pakkuma tehnilist tuge ka videokõnede teel. See tähendab, et Telia infotelefoni konsultandid saavad luua kliendiga videosilla, mille vahendusel näevad nad lahendust vajavat probleemi läbi „kliendi silmade“. Tänaseks on uue lahenduse toel abi saanud juba sajad kliendid ning videotugi on muutnud tehniliste murede lahendamine Telia klientide jaoks kiiremaks ja mugavamaks.

Septembris hakkas Telia oma äriklientidele pakkuma uudset võrgupõhise turvalahendusega internetiteenust ehk Turvanetti. Uue lahenduse turvafilter aitab tõrjuda enamlevinud ohte nagu ebaturvalised veebilehed, tuntud pahavarad, viirused ja küberründed. Turvaneti filtrid on tänaseks tõrjunud miljoneid potentsiaalseid ohte ning uudse lahenduse on kasutusele võtnud juba tuhanded ärikliendid. Jätkuvalt näitas kolmandas kvartalis kasvu Telia IT teenuste valdkond.

Samuti avalikustas Telia septembris oma partnerluse Viljandi tehnoloogiaettevõttega Cleveron, kellega koos hakatakse testima Telia uusi iseteenindusesindusi, et laiendada seeläbi oma kohalolekut erinevates Eesti piirkondades. Innovaatilised iseteenindusesindused ehk kapslid hakkavad oma eesmärki teenima regioonides, kus Telial täna esindust pole. Esimene uus esindus hakkab kliente teenindama novembris Raplas.

Lisaks rajas Telia oma suurima andmekeskuse kõrvale päikesepargi, mis hakkas andmekeskust osaliselt elektrienergiaga varustama. Järgmisel aastal kasvatab ettevõte päikeseenergia kasutamist veelgi ning lisandumas on üks suurem päikesejaam Uuemõisa alevikku Läänemaal ning mitmed väiksemad jaamad mobiilimastide asukohtadesse.

Telia Eesti mobiililiitumiste arv ulatus selle aasta kolmanda kvartali lõpus 1,105 miljonini, kasvades aastataguse ajaga ligemale 50 000 liitumise võrra. Telia interneti püsiühenduse kasutajaid oli kolmanda kvartali lõpus 243 000 ning TV-teenuse kasutajaid 209 000. Telia müügitulu ulatus kolmanda kvartali lõpus 78,3 miljoni euroni, EBITDA aga 29,1 miljoni euroni.

Telia on Eesti üks suuremaid investoreid, investeerides igal aastal Eesti turule suurusjärgus 50 miljonit eurot. Ettevõte annab tööd 1500 inimesele ning kuulub Eesti suurimate maksumaksjate hulka.

Tutvun teiste uudistega