Telia pakub oma esindustes tuge Online.ee murede lahendamisel

Telia pakub alates tänasest oma esinduses tuge Online.ee keskkonna kasutajatele, kellel on tulnud ette muresid või raskusi seoses Online.ee kasutamisega peale keskkonna omanikuvahetust.

Telia müügi- ja teenindusüksuse juhi Katre Liibergi sõnul ei soovi ettevõte jätta ühtegi klienti oma murega üksi ning sellest tulenevalt pakuvad Telia esindused tuge Online.ee-ga seotud küsimuste lahendamisel.

„Saame loomulikult aidata oma võimaluste piires ning mõnede murede lahendamiseks peame ilmselt ootama ka Online.ee uue omaniku ehk Fjordmail Technologies AS-i tuge, kuid loodetavasti suudame siiski klientidele abi pakkuda,“ märkis Liiberg.

Selleks, et Online.ee teemaliste muredega Telia esindustest sujuvalt ja mugavalt tuge saada, soovitab Liiberg klientidel broneerida endale sobivasse esindusse külastusaeg. Esindustesse saab aegu broneerida Telia veebilehel: https://www.telia.ee/kliendisuhtlused/broneerimine

Telia esindustes saab kasutada kohapeal olevaid arvuteid ning kliendid ei pea oma isiklikke seadmeid kaasa võtma. Küll peaks kliendil meeles olema Online.ee keskkonda sisenemiseks vajalikud paroolid.

Tulenevalt Online.ee müügilepingust läks alates 8. augustist Online.ee keskkonna haldamine üle uuele omanikule ehk Fjordmail Technologies AS-ile. Ülemineku raames on ilmnenud erinevaid tehnilisi muresid, millega on jooksvalt tegeletud ning enamusele ka juba lahendused leitud.

„Hetkel saame siiski positiivse poole pealt öelda, et suurem osa Online.ee kliente on edukalt juba uuele platvormile üle viidud ning paljud neist on ka juba uuenenud keskkonda sisse loginud,“ lisas Liiberg.

Tutvun teiste uudistega