Telia kliendid saavad nüüd tasuda App Store, Apple Music, iTunes & iBooks ostude eest mobiilimaksega
Alates 24. septembrist saavad Apple seadmeid kasutavad Telia kliendid tasuda App Store, Apple Music, iTunes ja iBooks poodides ostude eest mobiilimaksega. Mobiilimakse on kindel, turvaline ja mugav makseviis ka Eestis üha enam populaarsust koguva digitaalse meelelahutuse tarbimiseks.
Kuidas mobiiliga teenuste eest tasuda?
Mobiilimaksete aktiveerimine on lihtne. Mobiilimakse kasutamiseks tuleb registreerida Apple ID ning määrata Apple ostukeskkonnas (App Store, Apple Music, iTunes, iBooks, mis on kasutatavad iPhone’, iPad’, iPod touch’i ja Mac arvutitega ning iTunes Windows arvuites) konto seadetes makseviisiks “Carrier Billing” (eesti k „Mobiilimakse“).
Seejärel lisatakse kõik ostud automaatselt kliendi igakuisele mobiiliarvele (Telia lepingulised kliendid) või vähendatakse ettemaksukonto jääki (kõnekaardi kasutajad). Nii ei ole edaspidi vajadust Apple poodidest oste sooritades kasutada krediitkaarti.
Mobiilimakse seadistatakse automaatselt ja see võimaldab koheselt sooritada oste ühe klikiga kõikide Apple seadmete kaudu, sh Apple TV ja Apple Watch. Mobiilimaksega saab tasuda rakenduste, muusika, filmide, teleseriaalide, raamatute ning Apple Music ja iCloud teenuste eest. Mobiilimakse kasutajate isiklikke andmeid ei jagata kolmandate osapooltega ning seega on tegemist lihtsa ja turvalise makseviisiga.
Täiendav info mobiilimaksete aktiveerimise kohta on kättesaadav Telia kodulehel.