Telia kiire interneti püsiühendus jõuab ligi 440 000 Eesti koduni

Telia jätkas kolmandas kvartalis aktiivselt oma interneti püsivõrgu uuendamise ja laiendamisega ning septembri lõpu seisuga oli ettevõttel valmisolek pakkuda kiiret koduinternetti ligemale 440 000 Eesti kodule.

Telia üheksa kuu müügitulu ulatus ligi 230 miljoni euroni, kasvades aasta varasemaga võrreldes 4,8%.

Telia Eesti juhatuse esimehe Robert Pajose sõnul on positiivne, et nii Telia kliendid kui Eesti ühiskond tervikuna kasutab üha enam erinevaid digilahendusi, mis ühelt poolt muudavad elu mugavamaks ja efektiivsemaks, teisalt aga aitavad keskkonda säästa.

„Hea näide on mobiilimaksed, mille puhul on oodata lähiaastatel märkimisväärset kasvu. Juba täna kasutab Eestis mTasku mobiilse rahakoti lahendust enam kui 75 000 inimest ning see number kasvab iga päevaga. Tänu mTaskule väheneb vajadus plastikkaartide ja paberarvete järele. Samuti käivitasime hiljuti kampaania, mille raames kutsume üles oma kliente vahetama paberarveid e-arvete vastu ning iga väljavahetatud paberarve eest istutavad Telia töötajad järgmisel kevadel metsa uue puu. Seega on kõigil nendel klientidel, kes pole veel paberarvest loobunud, võimalus seda teha ning panustada uue metsa istutamisse,“ märkis Pajos.

Lisaks allkirjastas Telia kolmandas kvartalis koos enam kui 30 tehnoloogiaettevõttega roheleppe, millega lubatakse viie ettevõtete tegevus 2030. aastaks täielikult keskkonnasäästlikele alustele. Tänaseks on roheleppega ühinenud veel kümned täiendavad ettevõtted.

Telia interneti püsiühendust kasutas septembri lõpu seisuga 242 000 majapidamist, kellest enam kui 100 000 kasutab ühendust optilisel kaablil, mis võimaldab tarbida koduinterneti kiirusi kuni 1 Gbit/s. Samas on Telial täna valmidus pakkuda vähemalt 100 Mbit/s kiirusega koduinterneti teenust ligemale 440 000 Eesti kodule.

Telia TV-teenust kasutas kolmanda kvartali lõpu seisuga 211 000 majapidamist. Käesoleval aastal viib Telia oma kliente järk-järgult üle uuele TV-lahendusele, mis muudab erinevate teleteenuste kasutamise veelgi paindlikumaks ja mugavamaks ning võimaldab kogu Telia poolt pakutavat TV-sisu vaadata kas teleri, arvuti või nutiseadmete abil. Ühtlasi teatas Telia septembris, et tuleva aasta jaanuaris tuleb ettevõte välja oma telekanaliga, mis kannab nime Inspira ning mis hakkab edastama sporti, filme ja sarju.

Telia mobiililiitumiste arv ulatus septembri lõpuks 1,056 miljonini, mida on pea 80 000 liitumise võrra enam kui aasta tagasi.

Märkimisväärse tulemuse tegi Telia IT valdkonnas, kus kolme kvartaliga saavutati suurem kasv kui terve 2017. aasta peale kokku. „Kuigi ka 2018. aasta oli IT valdkonna arengult tugev, oleme tänavu tegemas rekordaastat, mil valdkonna kasv ületab mullust tulemust umbes paarikümne protsendiga,“ sõnas Pajos.

Telia on Eesti juhtiv IT- ja telekommunikatsiooniettevõte, kus töötab kokku ligi 1800 inimest.

Tutvun teiste uudistega