Telia kasumlikkus kerkis üle 10 protsendi
Telia Eesti kasumlikkus kasvas 2017. aasta esimeses kvartalis võrreldes aasta varasemaga 11,5% protsenti, ulatudes 21,6 miljoni euroni.
Ettevõtte teenuste müügitulu suurenes samal ajal 2,2%, küündides 56,1 miljoni euroni.
Telia Eesti juhatuse esimees Dan Strömbergi sõnul tutvustas ettevõte veidi enam kui aasta eest uutmoodi mobiilsidepakette, mis tõid eestimaalastele koduselt soodsad võimalused lähiriikides rändlusteenuseid kasutada.
„See samm kujunes ettevõtte jaoks edukaks terve eelmise aasta vältel. Selle aasta alguses pöörasime taas suurt tähelepanu rändluse teemale ning tänaseks pakume koduhinnaga rändlemist juba kogu Euroopa Liidus. See on kindlasti ka üks meie tänavusi fookusi.“
Telia mobiililiitumiste arv kerkis märtsi lõpuks 901 000-ni, mida on 4,3% enam kui aasta tagasi samal ajal (863 000). Märkimisväärselt kasvas aastaga ka klientide arv, kes kasutavad Telia mobiilset andmesidet – kui 2016. aasta esimeses kvartalis oli neid 291 000, siis tänavu on see arv enam kui 50 000 võrra suurem ja ulatub 342 000 kliendini.
Telia TV-teenust kasutas märtsi lõpu seisuga 177 000 klienti, mida on paari tuhande kliendi võrra enam kui aasta tagasi. Esimeses kvartalis jätkus senine positiivne trend, mille käigus vahetasid kliendid vanema nutiTV platvormi uue Telia TV vastu. Tänaseks kasutab uut Telia TV teenust ca 160 000 klienti.
Telia lairiba internetiühenduse kasutajate arv suurenes varasemalt 230 000-lt 232 000-ni. Esimese kohaliku operaatorina avas Telia märtsis Eestis gigabiti ajastu ning hakkas pakkuma 1Gbit/s kiirusega koduinterneti ühendust.
Telias töötab 1800 inimest ning ettevõte on oma fookusvaldkondade turuliider.