Telia fookuses olid võrguinvesteeringud ja küberturbe teenuste portfelli täiendamine

Telia jätkas selle aasta esimeses kvartalis mobiilside- ja interneti püsivõrgu arendustega ning alustas DDoS rünnakute kaitse pakkumist oma äriklientidele.

Telia Eesti juhatuse esimehe Robert Pajosi sõnul on viimastel aastatel pidevalt kasvanud teenustõkestus- ehk DDoS-rünnakute mahud, mistõttu otsustas ettevõte luua selle riski maandamiseks spetsiaalse lahenduse.

„Laiendasime turvalise ärikliendi internetiteenuse ehk Turvaneti kaitsespektrit ja lisasime DDoS rünnakute kaitse. Samuti tõime koostöös Äripäevaga turule küberteadlikkuse arendamise platvormi, mis aitab ettevõtetel oma töötajate küberteadlikkusele süsteemselt läheneda ja nende oskusi arendada. Arvestades tänast poliitilist ja julgeoleku olukorda, on mõlemad valdkonnad ettevõtete jaoks kasvava tähtsusega,“ kommenteeris Pajos.

Lisaks suunas Telia esimeses kvartalis rohkelt tähelepanu Ukraina ning sõjapõgenike toetamisele ja abistamisele. „Elame alates 24. veebruarist muutunud maailmas ja tunnetame neid muutusi väga selgelt ka Eestis. Oleme otsustanud Telia poolt toetada Ukrainat ja ukrainlasi eeskätt läbi oma teenuste ning tehnoloogia pakutavate võimaluste,“ ütles Telia Eesti juhatuse esimees Robert Pajos.

Telia on Eestisse jõudnud sõjapõgenikele välja jaganud 5000 kõnekaarti koos sinna juurde kuuluva kõne- ja mobiilse interneti mahuga. Koostöös Lastekaitse Liiduga pakub ettevõte sõjapõgenikest lastele ja nende peredele vajalikku internetiühendust. Hetkel kogutakse oma töötajatelt kasutatud kuid korralikke nutiseadmeid, et suunata need samuti sõjapõgenikele. „Kutsume ka oma ärikliente üles seadmeid annetama, sest arvutitest ja muudest vajalikest seadmetest on meile jõudnud Ukraina peredel endiselt suur puudus,“ lisas Pajos.

Telia Eesti müügitulu oli esimeses kvartalis 82,8 miljonit eurot, millest ärikasum moodustas 31,1 miljonit eurot.

Telia mobiililiitumiste arv ulatus esimese kvartali lõpus 1,2 miljonini, kasvades aasta varasemaga võrreldes 88 000 liitumise võrra. Telia interneti püsiühenduse kasutajaid oli esimese kvartali lõpus 242 000 ning TV-teenuse kasutajaid 205 000.

Telia Eesti ühiskondliku mõju raport 2022.

Vaatan kõiki uudiseid