EMT ja Elioni veebilehed asenduvad uue ja ühtse veebikeskkonnaga

Eesti Telekom arendas välja uue ja modernse veebikeskkonna, kuhu on kokku toodud EMT ja Elioni info, teenused ning e-poed. EMT ja Elioni seniste veebilehtede (emt.ee ja elion.ee) külastajad suunatakse edaspidi automaatselt uuele veebilehele (www.telekom.ee).

Uue veebikeskkonna arendamisel oli peamine eesmärk selle mugav ja lihtne kasutamine, samuti see, et keskkonna ülesehitus oleks loogiline ja visuaalselt atraktiivne.

Eesti Telekomi juhatuse liikme Piret Mürk-Dubout sõnul on uue veebi loomine loogiline jätk Elioni ja EMT ühinemisele.

"Loodame, et läbi ühise veebi saavad meie kliendid parema ülevaate mõlema brändi poolt pakutavatest teenustest. Oleme uuendanud kogu teenuste kohta käiva sisu, muutes seda kliendi jaoks lihtsamaks ja arusaadavamaks. Lisaks oleme kaasajastanud oma veebi disaini, mis on nüüd ka mobiiliseadmetele kohanduv."

Telekom.ee lehel jagunevad teemad neljaks suuremaks alajaotuseks: TV, Internet, Kõned ja Muud teenused, ärikliendile on lisaks loodud alajaotused Suhtlus ja IT. Uus keskkond on võrreldes EMT ja Elioni seniste veebilehtedega tunduvalt visuaalsem: lehekülgede päises on erinevad alajaotused tähistatud ikoonidega, pikkade menüüde asemel kasutatakse rohkem vahelehti ning erinevate teemade juurest leiab senisest enam tutvustavat videomaterjali.

Värskes veebikeskkonnas on ühendatud ka EMT ja Elioni seni eraldi seisnud e-poed, mis olid tegelikult juba varem nii oma toodete valikult kui hinnatasemelt samad. Ühine e-pood põhineb endise Elioni e-poe funktsionaalsusel ja kuval. Samas on see võrreldes varasema versiooniga muudetud personaalsemaks, kust klient leiab eest nii laia kaubavaliku kui ka just talle mõeldud toodete eripakkumised. E-poe puhul hakkab kehtima veebiaadress pood.telekom.ee, samuti jääb esialgu kasutusse pood.elion.ee aadress.

Erinevate toodete ja teenuste tellimine ning ostmine on uues keskkonnas muudetud senisest mugavamaks ja lihtsamaks - igale sisulehele on toodete ja teenuste juurde lisatud nn ostunupp. Tänu sellele ei pea kliendid enam mööda erinevaid veebi alajaotusi otsima õiget kohta soovitud toote või teenuse soetamiseks. Sügisest muutub veebileht veelgi personaalsemaks ning kliendile ei kuvata enam ostunuppe nende toodete ja teenuste juures, mis tal juba olemas on.

Uues veebis on olulisel kohal ka tehnilise iseteeninduse ehk Online-abi keskkond, mis aitab klientidel pöörduda ja oma muredele lahendusi saada erinevat küsimuste ja rikete korral. Abiveebis saavad kliendid kontrollida, kas nende piirkonnas on üldiseid rikkeid või plaanilisi töid. Info on näha ka siis kui kasutaja ei ole sisse loginud.

Ühtlasi algab Eesti Telekomi uuest veebist kliendi jaoks teekond uude iseteenindusse, mille arendamine hetkel käib.

Tutvun teiste uudistega