Telia veebilehel asub klientidega suhtlema teenindusrobot
Sel nädalal avatakse Telia veebilehel klienditestideks chatbot ehk vestlusrobot Mia, kes saab esmakordselt oma teadmisi ja võimeid proovile panna reaalses teenindusolukorras.
Vestlusroboti näol on tegu automaatse süsteemiga, mis vastab klientide erinevatele küsimustele ja pöördumistele ning mida rohkem Miaga räägitakse, seda enam koguneb talle ka õppematerjali, mille pealt oma teadmisi täiendada.
„Isegi kui Mia jääb mõnele küsimusele vastates hätta või vastus kaldub teemast veidi kõrvale, on see normaalne, kuna eesmärk ongi talle hetkel võimalikult palju erinevaid teemasid selgeks õpetada,“ ütles Telia Eesti müügi- ja teenindusüksuse juht Ene Raja.
Mia on klienditestideks avatud vahemikus 6.-9. juulini ning vestlusrobotiga saab suhelda Telia veebilehel www.telia.ee, kus lehe paremas allnurgas on kuvatud hüpikakna ikoon “Küsi abi vestlusrobot Mialt".
Kui klient ei soovi chatbotiga vestelda ning eelistab suhelda inimesega, saab ta edasi liikuda ükskõik millisele Telia.ee alamlehele (näiteks avada esilehel valik Mobiil, Kodu vms) ning seejärel saab vestlust alustada vanaviisi.