Telia keskendub ruuterite ja digibokside müümise asemel nende rentimisele

Telia pakub alates 15. oktoobrist erinevate koduseadmete (nt ruuterid ja digiboksid) kasutamiseks mugavat ja paindlikku rendilahendust, millel on seadmete väljaostmise ees mitmeid eeliseid.

Telia ühendusteenuste osakonna juhataja Evelin Neeroti sõnul eelistab juba täna valdav enamus ettevõtte kliente kasutada ruuterite ja digibokside väljaostmise asemel nende seadmete üürimist ning see trend vaid süveneb.

„Renditud seadmete puhul on eeliseks see, et kui seadmega peaks midagi juhtuma või kui turule on saabunud tehnoloogiliselt uuem ja võimekam seade, saab klient selle soovi korral mugavalt vahetada uue seadme vastu, ilma, et peaks kulutama suuremat summat uue seadme väljaostmisele,“ ütles Neerot.

Telia ühendusteenuste osakonna juhi kinnitusel räägivad koduseadmete rentimise kasuks ka erinevad keskkonnahoiu ja seadmeringlusega seotud aspektid.

„Meie senine kogemus näitab, et kui tarbijatel pole motivatsiooni vanu seadmeid teenusepakkujale tagastada, jäävad paljud seadmed lihtsalt kas kodudesse seisma või ei utiliseerita neid nõuetekohaselt. Ainuüksi viimase aasta jooksul on Telia kliendid pelgalt ruuterite arvestuses ca 20 000 vanemat seadet uuemate vastu vahetanud. Kuna lõviosa nendest moodustavad rendiseadmed, mis tuleb teenusepakkujale peale kasutamise lõpetamist tagastada, oleme koos oma klientidega kindlustanud selle, et kõik need seadmed on suunatud nõuetekohaselt utiliseerimisse, ega ole jäänud kodudesse kasutuna seisma. Eriti oluline on see keskkonnahoiu, seadmeringluse ja materjalide taaskasutuse seisukohast,“ lisas Neerot.

Kõik Telia koduteenuste (koduinternet, TV teenus) kliendid, kellel on hetkel kasutuses Telialt välja ostetud ruuter ja/või digiboks, saavad nende seadmete kasutamist senisel moel jätkata, s.t sama seadme rentimise kohustus kliendile ei rakendu. Kui kliendil peaks peale 15. oktoobrit vaja minema uut ruuterit või digiboksi, saab ta vajaliku seadme rentida.

Ruuterite ja digibokside rentimise eelised seadmete väljaostmise ees:

  • Kliendil pole vajadust kulutada seadme väljaostmisele suuremat summat
  • Kuna tehnoloogia areneb kiiresti, on soovituslik teatud perioodi tagant oma vanem seade uuema vastu vahetada. Kohe, kui Telia valikusse ilmub tehnoloogiliselt uuem koduseade (ruuter või digiboks), saab seadet rentiv klient soovi korral oma senise seadme mugavalt ja kiirelt uuema ja võimekama seadme välja vahetada.
  • Kui seadmega peaks ette tulema tehnilisi probleeme või tõrkeid, saab klient selle mugavalt korraliku seadme vastu vahetada.
  • Seadme rendimudeli puhul paraneb ka seadmeringluse ja nende taaskasutuse pool, kuna rendiseadme peab klient peale kasutamise lõpetamist teenusepakkujale tagastama, kes siis omakorda seadme edasise kasutuse või utiliseerimise eest hoolda kannab.
Tutvun teiste uudistega