Telia ja Apple’i koostöö lihtsustab kohalike ettevõtete elu
Telia Eesti ja Apple’i vahelise koostöö tulemusena valmis Eesti ettevõtetele esmakordselt pakutav Apple Business lahendus, mis muudab mugavamaks, lihtsamaks ja turvalisemaks kõigi äriklientide elu, kel plaanis oma töös kasutusele võtta iPhone või iPad.
Telia Eesti IT teenuste juhi Taavi Talve sõnul aitab loodud lahendus ettevõttel, kes soetab endale näiteks iPhone’i, iPadi või Apple’i arvuti, edaspidi oma aega kokku hoida ning keskenduda oma põhitegevusele.
Kui seni tähendas Apple seadmete tööks ettevalmistamine käsitööd, siis uus protsess on palju lihtsam, kiirem ja turvalisem. Kui ettevõte ostab endale uued Apple’i seadmed, lisab Telia need kliendi Apple Business keskkonda ning seadmed on kaugelt seadistamiseks valmis.
„Kui kuller järgmisel päevad seadmed kliendi juurde toimetab, seadistatakse seadmed esmasel käivitamisel automaatselt, vastavalt ettevõtte poolt määratud nõudmistele ja tingimustele.“ selgitas Talve.
Tema kinnitusel saab sel moel määrata, kuidas Apple’i toodet kaugseadistada, paigaldada erinevaid äppe, otsustada, mida töötaja telefonis saab või ei saa teha, rakendada turvapoliitikat jne.
Teenuse kasutamise eelduseks on Apple Business konto, mille saab ja peab iga klient ISE Apple kodulehel (https://business.apple.com) tegema.
Programm ise puudutab ettevõttele ostetud (mitte töötajate isiklikke) seadmeid alates 2011. aastast.(iOS 7 või uuem/ OS X Mavericks 10.9 või uuem). Telia kaudu saab Apple Business programmiga liita vaid läbi Telia ostetud seadmeid.
Lisaks pakub Telia kõigile äriklientidele võimalust hallata oma erinevaid mobiilseid seadmeid, et kogu ettevõtte mobiilseadmete park oleks professionaalselt majandatud ning ettevõte ise saaks keskenduda oma põhitööle.