Telia ärikliendi üksuse juhi kohusetäitjaks saab Kristjan Kukk

Alates 16. märtsist on Telia Eesti ärikliendi üksuse juhi kt rollis Kristjan Kukk. Üksuse praegune juht Tarmo Kärsna suundub uude ametisse väljapool Teliat.

Tarmo Kärsna on Telias töötanud ligi 15 aastat ning kokkuleppe kohaselt toetab ta veel kahe kuu jooksul eesseisvat üleminekut osalise tööajaga. Kärsna viimane tööpäev Telias on 13. mail. Tarmo Kärsna liigub edasi uude valdkonda, asudes tööle Confido Meditsiinigrupi juhina.

“Tänan Tarmot pika ja olulise panuse eest Telia edusse ning soovin kõige paremat järgmistes töistes väljakutsetes! Just tänu Tarmo tugevale meeskonnale oleme edukalt ja kiiresti kasvanud IKT täisteenuse pakkujaks, kasvatades jõudsalt IT teenuste äri ning samas hoides tugevat positsiooni ka traditsiooniliste telkoteenuste turul. Telia kaubamärgiks on alati olnud kvaliteetne teenus ja klienditeenindus. Eelmisel aastal oli meie äriklientide rahulolu ajaloo kõrgeim, mis on suurepärane saavutus,” ütles Telia Eesti juhatuse esimees Rober Pajos.

Pajose sõnul on Kristjan Kukk ärikliendi üksuse juhi kt rollis parim inimene jätkamaks seniseid tegevusi. “Mul on väga hea meel, et Kristjan liitub Telia juhtkonnaga! Kristjan on suure kogemusega tugev juht ja hästi tuntud ka meie klientide seas,” kommenteeris Pajos. “Uue alalise juhi otsinguga alustame lähiajal nii sisemiselt kui majaväliselt.”

Kristjan Kukk on Telia Eesti ärikliendi üksuse võtme- ja suurklientide allüksuse juht ning vastutab selles rollis Telia suurimate äriklientide kliendihalduse ja lahenduste müügi eest. Ta on töötanud ärikliendi üksuses 6 aastat ning Telias erinevatel juhtivatel positsioonidel kokku ligi 14 aastat. Enne Teliasse tulekut töötas ta Eesti Pangas.

Tutvun teiste uudistega