TÄHELEPANU! Telia nimel õngitsetakse klientidelt krediitkaardi andmeid
Levimas on pettus, mille puhul Telia Eesti logoga teavitus lubab välja loosida telefone ja kõrvaklappe. Loosist osavõtmiseks palutakse sisestada isiku- ning krediitkaardi andmed. Telia sellist loosi ega kampaaniat ei korralda ning tegemist on pettusega!
Telia ei suhtle kliendiga kunagi mitteametlike kanalite kaudu. Kui palume uuendada kontaktandmeid, teeme seda viitega Telia Iseteenindusse ning igasuguse kommunikatsiooni saatjaks on telefoninumber 123 (eraklient), 1551 (äriklient), 13445 (Diil) või 16119 (erakliendi automaatteenindus) või e-posti aadressid lõpuga @telia.ee ning @diil.ee.
Kõik ametlikud kontaktid on alati välja toodud nii Telia kui Diili kodulehtedel kontaktide all.
Telia ei korralda kunagi säärasel kujul loosimisi ja/või auhinnamänge, mistõttu palume oma klientidel vältida nendes osalemist ning ühtlasi teavitada Teliat sellest, kui mõni säärane loosimine temani jõuab.
Telia on avaldanud vastavasisulise hoiatuse ka oma Facebooki lehel.