Osa Telia kliente nägi arve e-mailis kummaliselt pika numbrijadaga arve summat
Telia võttis aprillis kasutusele klientide poolt pikalt oodatud arenduse, mis võimaldab kliendil edaspidi oma arve mugavalt tasuda otse e-kirjas sisalduvate pangalinkide kaudu.
Kahjuks ilmnes uue arenduse kasutuselevõtul, et klientidele arve e-maile tegev süsteem oli osade arvete summas sisalduvate komakohtade arvu ebamõistlikult pikaks venitanud. Õnneks saadi tõrkele koheselt jälile ning praeguseks on see kõrvaldatud.
Kuigi arve summa oli e-mailis kuvatud osadel klientidel paljude komakohtadega, siis arve ise oli korrektne ja pangalingile vajutades saab arve pangas probleemideta tasuda ning pangas on tasumisele kuuluv summa samuti korrektne.
Telia palub vabandust tekkinud olukorra pärast ning kinnitab, et edaspidi laekuvad arve e-mailid on kuvatud kliendile nii nagu ette nähtud.