Häirekeskus ja Terviseamet avasid koroonaviiruse levikuga seoses infotelefoni 1247

Infotelefon 1247 hakkab jagama informatsiooni koroonaviirusega seotud küsimustes. Telefon töötab ööpäevaringselt ja on kõikide mobiilioperaatorite, sh Telia klientidele, tasuta.

Infotelefoni esmane eesmärk vähendada nii hädaabinumbri 112 kui ka perearsti nõuandetelefoni 1220 ja teiste infotelefonide koormust. Viiruseleviku tõkestamine on toonud kaasa terve rea elukorralduslikke muutusi, mille kohta saab infot numbrilt 1247.

Uuelt infonumbrilt saab teavet erinevates koroonaviirust ja selle levikut puudutavates küsimustes, mis ei puuduta meditsiinialaseid nõuandeid ja konsultatsiooni. Meditsiinialaste nõuannete ja perearsti konsultatsiooniks tuleks endiselt valida tasuta infonumber 1220, kus kõnele vastavad meditsiinilise väljaõppega inimesed. Kui on vaja kiirabi kutsuda, tuleb jätkuvalt helistada 112.

Häirekeskus on kogunud erinevatest asutustest ülevaate sellest, millised on inimeste infovajadused koroonaviirusega seoses nende kanalites ning asutused tagavad selle, et neid puudutav info muudatustest jõuab infonumbrile 1247. Telefoninumber töötab ööpäevaringselt ja seda hakkavad Häirekeskuse ruumides teenindama kriisi lahendamisega mitteseotud siseturvalisuse valdkonna töötajad, teiste avaliku sektori asutuste töötajad ja naiskodukaitsjad.

Tutvun teiste uudistega