16.08 muutub telia iseteeninduses volituste süsteem

Oleme uuendamas kliendi poolt Telias erinevate tehingute ja toimingute tegemiseks antavate volitustega seotud põhimõtteid selleks, et muuta kliendi jaoks Telia iseteeninduses toimetamine mugavamaks ja lihtsamaks

Alates 16.08.2016.a. on võimalik Telia iseteeninduses volitusi teha ja muuta nii koduste-, äri- kui ka mobiilsete teenuste osas mugavalt ühes kohas.

Uuendused on lühidalt alljärgnevad:

  • Seniseid volitusega antud edasivolitamise õigusi ja mobiilinumbripõhised õigusi ei saa enam selleks volitatud isikud kasutada alates 16.08.2016 ning edasivolitamise õigus tuleb kliendil soovi korral uuesti anda. Seda saab teha Telia iseteeninduses sisselogituna erakliendi kontaktisikute või ärikliendi kontaktisikute lehel.
  • Edaspidi saab volitust koos edasivolitamise õigusega anda nii era- kui ka äriklient vastavalt volituse liigile kauba ostmiseks, teenuse tellimiseks, lepingute sõlmimiseks. Edasivolitamise õigust ei ole võimalik edasi anda arveldustoimingute tegemiseks ning samuti ka teenuste eristuse tellimiseks, väljuvate kõnede- ning kasutatud teenuste eristuse saamiseks.
  • Enam ei saa anda volitust üksnes ühe mobiilinumbripõhiste teenuste tellimiseks. Soovi korral on võimalik volitatud isikule anda õigus teenuste tellimiseks, mis hõlmab võimalust teha tehinguid ja toiminguid kogu pere- või ettevõtte numbribaasi põhiselt.
  • Volitused on üle viidud tähtajaliseks. Maksimaalne võimalik volituse tähtaeg on 3 aastat
  • Personaalne salasõna on mugav ja turvaline viis isiku tuvastamiseks telefoniteeninduses. Muudame salasõna isiku- ehk kasutajapõhiseks ka ettevõtte esindajatele, mis tähendab, et ettevõtte esindaja saab edaspidi nii enda isiklikke kui ka ettevõttega seotud tehinguid teha ühe ja sama salasõnaga.. Personaalset salasõna saab vaadata ja muuta alates 15.08.2016 Telia iseteeninduses, logides sisse eraisikuna ning liikudes vastavalt „Minu seaded“ -> „Turvalisus“.

Vabandame muudatustega kaasneda võivate ajutiste ebamugavuste pärast.

Ootame Teie tagasisidet ja ettepanekuid, et saaksime uute funktsionaalsuste kasutamist veelgi mugavamaks muuta.


Vaatan kõiki uudiseid