Telia uuendab arveid - iseteeninduses näevad kliendid mugavalt oma arve üksikasju ja saavad arveid hallata

Telia hakkab klientidele saatma arveid uues formaadis ja on loonud iseteenindusse mitmeid arvetega seotud lisavõimalusi. Hetkel saab uues formaadis arvet juba enam kui 100 000 klienti ja see arv suureneb igakuiselt.


Mida uus arve tähendab?

  • Varasemalt said kliendid eraldi arve mobiilsete teenuste ja koduste- või äriteenuste eest. Uus arve võimaldab koondada kõik teenused kokku ühele arvele või saada ka edaspidi eraldi arveid. Samuti on võimalik tõsta osa teenuseid kokku ning jätta mõni arve eraldi. Selliseks haldamiseks on uue arve saajatele loodud iseteeninduses arvete grupeerimise võimalus (alajaotuses „Arved“ tuleb valida „Arve seaded“);
  • Uus arve on ülevaatlikum ning erinevad teenused on välja toodud eraldi plokkides;
  • Põhjalikum info arve kohta (millisele telefoninumbrile helistasin või SMS-i saatsin, millal internetti kasutasin, millal parkisin jm) on leitav Telia iseteeninduse alajaotuses „Arved“. Vali huvipakkuv arve ja klõpsa lingil „Vaatan arvet“. Sealt edasi saab noolekestega hõlpsasti arveridu avada. Samal lehel on nupp TEENUSTE ERISTUS (CSV), mis võimaldab detailinfo alla laadida ja soovikohaselt eristuse ridu sorteerida;
  • Lehel „Arve seaded“ saab muuta arve väljastamise viisi, arve keelt, anda igale arvele oma nimi ja määrata kliendist erinev arve saaja;
  • Kui uus arve on tellitud e-postile, on arve kaaskirjas mugavad kiirlingid otse arve iseteeninduse detailvaatele.

Kuidas saab klient uuele arvele üle minna?

  • Kui saad veel eraldi arveid mobiilsete teenuste ja koduste- või äriteenuste eest, siis nende sidumiseks liigu iseteeninduses „Arved“ lehele ja vajuta nuppu „Seon arved kokku“;
  • Telia viib arved uuele formaadile üle järk-järgult. Kuna Telia ise üleviimisel ei tea, kas klient soovib oma arveid kokku tõsta või lahku jätta, siis toimub üleviimine enamasti arveid sidumata. Kliendil on hiljem võimalus oma arved siduda või ümber grupeerida.

Loodame, et uus arve vastab klientide ootustele!

Omaltpoolt teeme jätkuvalt parendusi, et arve senisest veelgi selgem ja lihtsam oleks.


Vaatan kõiki uudiseid