Soovitused äriklientidele Telia eilse võrgurikke valguses

NB! Uudises lingiga viidatud juhendit on täpsustatud 18. veebruari keskpäeva seisuga!

Kuigi eile Telia võrgus eile aset leidnud kõneteenuste rike sai suures ulatuses likvideeritud, seisab täna ees veel mitmeid tegevusi klientide suunal.

Oleme saanud osadelt äriklientidelt tagasisidet, et neil esineb endiselt muresid VoIP telefonide ja kõnekeskuse teenuse kasutamisel.

Selle taga võivad olla erinevad põhjused. Näiteks jäävad mõned vanemad seadmed hätta automaatse restardi tegemisega, mis aitaks teenuste töö normaalsel tasemel taastada.

Üldjuhul on nii, et need äriklientide seadmed (sh VoIP telefon), mis on hallatavad Telia poolt, vajavad normaalses režiimis tööle hakkamiseks tavalist taaskäivitamist ehk restarti. Selle saab vajadusel kerge vaevaga manuaalselt ära teha.

Veidi keerukam on nende seadmetega (sh VoIP telefon), mis pole Telia poolt hallatavad. Sellisel juhul tuleks ettevõttel oma tehnilise personali abiga üle vaadata seadme konfiguratsioon ning teha vajadusel parandused.

Täpsema juhendi ja soovitused selle kohta, kuidas erinevaid seadistusi teha, leiab Telia veebilehelt: https://www.telia.ee/abi/juhend/1872

Telia tegeleb hetkel ka omalt poolt suurte jõududega eelpool nimetatud kliendimurede lahendamisega.

Palume kõigilt oma klientidelt siiralt vabandust eilse rikke ja sellega seotud segaduse pärast. Saame väga hästi aru, et see mõjutas paljude inimeste tööd ja igapäevaseid toimetusi.

Sellise mastaabiga tehnilisi probleeme tuleb ette küll väga harva, kuid paraku ei saa nende toimumiseks olla kunagi sajaprotsendiliselt valmis.

Lubame teha omalt poolt kõik, et aset leidnud rikke põhjused selgeks teha, et edaspidi selliste intsidentide kordumist vältida.

Samuti oleme tänulikud oma klientidele, kes on suhtunud olukorda mõistvalt ja toetavalt.

Tutvun teiste uudistega