Väikefirmadele hakkas IT abi pakkuma spetsiaalne infotelefon
Alates märtsist saavad kõik Eestis tegutsevad väikefirmad erinevate IT murede ja küsimuste korral pöörduda spetsiaalsele lühinumbrile 1787.
Tegu on eelkõige väiksematele äriühingutele pakutava uue lahendusega, mis aitab erinevate arvutimurede korral: arvutisse programmide installeerimine-seadistamine, viirusetõrje uuendamine, e-posti kontodega seonduv jpm.
„Värske teenuse juures on oluline meeles pidada, et ärikliendi IT-tugi aitab pea iga arvutimure korral, olgu selleks siis tõrkuv e-kiri, mis ei taha postkastist väljuda või kui dokumendid ei taha printerisse jõuda. Firmad saavad IT-tuge kasutada nii lühinumbri 1787 kui spetsiaalse e-posti vahendusel. Kogu protsess on kliendi jaoks muudetud võimalikult mugavaks ja lihtsaks,“ selgitas Telia Eesti ärikliendiüksuse direktor Tarmo Kärsna.
Keerukamate IT-murede lahendamiseks võetakse kliendi arvutiekraani pilt üle distantsilt. Samuti saab teenuse raames kasutada üle terve Eesti asuvate Telia IT-spetsialistide võrgustikku juhul, kui mõni töö vajab spetsialisti kohapealset sekkumist.
„Erinevate uuringute põhjal lahendavad väikesed ja keskmised ärikliendid ise oma arvutiga seotud probleeme või kasutavad selleks sõprade ja tuttavate abi. Näeme, et see on koht, kus saame kliendile abiks olla ning ilma püsikuludeta kiiret, kvaliteetset ja professionaalset abi pakkuda. Selleks, et edukalt äri ajada, ei pea täna olema suurte teadmistega IT-spetsialist, ega võtma kuutasulist kohustust. Usaldusväärne IT abi on telefonikõne kaugusel, et nii ettevõtte juhid kui töötajad saaksid ise keskenduda oma põhiärile,“ lisas Kärsna.
Väikefirmadele suunatud IT-toe lahendusega saab täpsemalt tutvuda siin.