Telia toob Eesti telekomiturule uue ajastu

20. jaanuaril pööratakse kohalikul telekomiturul uus lehekülg – Eesti Telekomist saab Telia Eesti ning EMT ja Elioni asemel tuleb kasutusele ühtne Telia kaubamärk.

Kui EMT ja Elion 2014. aasta septembris ühinesid, sai järgmiseks suureks eesmärgiks uue ja ühise nime kasutuselevõtt niipea kui ettevõtete esmatähtsad protsessid ja tegevused on liidetud.

Tänaseks on ettevõte jõudnud uude arenguetappi, mistõttu on paras aeg avalikkusele tutvustada ka uut nime – Telia. Kuigi nime osas kaaluti erinevaid võimalusi, on Telia nii emotsionaalses kui ratsionaalses plaanis kõige loomulikum ja mõistlikum valik.

„Telia on uue põlvkonna IT- ja telekommunikatsiooniettevõte, mille vundamendi moodustavad kahe tiimi ühendatud teadmised ja kogemused. Seda sünergiat täiendab omalt poolt TeliaSonera grupi oskusteave. Koos tegutsedes on meil olemas nii tehnoloogiline kompetents, ainulaadne klienditundmine kui ka investeerimisvõimekus, et viia ellu oma visioon uue põlvkonna telekomist,“ ütles Telia Eesti juhatuse esimees Dan Strömberg.

Lisaks nimevahetusele teeb värskenduskuuri läbi ka Telia logo, mille värvipalett muutub senisest paindlikumaks ja kirkamaks. Seejuures on Eesti esimene TeliaSonera grupi riik, kus varasemast värvilisemad logod kasutusele tulevad. Osa Telia büroohooneid ja esindusi läks uuele sümboolikale üle täna öösel, ülejäänud hoonete ja esinduste üleviimine toimub järk-järgult.

Koos värske näoga ootavad uued ja põnevad pakkumised ka Telia kliente. Alates 20. jaanuarist saavad kõik Mobiilse Elu era- ja ärikliendid mobiilse andmeside teenuseid kasutada kõigis Baltimaades (Eesti, Läti, Leedu)  ja Skandinaavia riikides (Soome, Rootsi, Taani, Norra) täpselt samadel tingimustel nagu koduturul. See tähendab, et mobiilse interneti kasutamine kõigis nimetatud riikides toimub Eestis kehtiva hinnakirja alusel, ilma rändluse lisatasudeta.

Teise olulise uuendusena hakkab Telia pakkuma tehnoloogiast sõltumatu interneti ehk Koduinterneti lahendust, mis on seni olnud pilootprojekti faasis. Tegemist on 4G tehnoloogial põhineva mahupiiranguta koduinternetiga.Lisaks internetile saavad kliendid kõnealuse lahenduse raames endale tellida ka teleteenus, mis põhineb MINU.TV-l ja kus on esindatud 27 populaarsemat telekanalit, tasuta Filmiriiul, Lastenurk ning Salvestamise teenus. Koduinternet on mõeldud kasutamiseks aadressidel, kus kvaliteetne kaabliga ühenduse (optika, VDSL2, ADSL2 tehnoloogiad) võimalus puudub.

Äriklientidele pakub Telia paindlikku ja kuluefektiivset IT taristut teenusena, millega saavad ettevõtted oma IT taristu mahtusid vastavalt vajadustele kas suurendada või vähendada, tasudes vaid tarbitu eest. IT taristu teenusena on kasulik ettevõtetele, kes soovivad oma peamisele äritegevusele keskenduda ning on valmis IT taristust loobuma. Nendelt ettevõtetelt on Telia valmis ka IT taristusse tehtud investeeringud välja ostma.

„Meie jaoks on kõige tähtsamal kohal klient ja tema vajadused. Soovime eelpool kirjeldatud uute lahendustega vabastada kliendid piirangutest ning muuta nende elu lihtsamaks ja mugavamaks,“ lisas Dan Strömberg.

Nimevahetus Telia klientidele täiendavaid kohustusi ja tegevusi kaasa ei too ning kõik senised lepingud, kliendisuhted ja arveldused kehtivad samadel tingimustel ka edaspidi.

www.telia.ee

Vaatan kõiki uudiseid