Telia kõnesideteenuste töö on taastatud
Telial õnnestus täna õhtul kella 17-ks taastada oma kõnesideteenuste töö, mis olid tehnilise rikke tõttu häiritud.
Ulatusliku rikke tõttu olid häiritud nii äriklientidele mõeldud kõnekeskuse teenus, erinevad M2M-teenused kui ka VoLTE (4G) kõneside.
Alates kella 13-st päeval hakkas järk-järgult taastuma Telia äriklientidele mõeldud kõnekeskuse teenus, mis tähendab, et ettevõtete kliendid said telefonitsi erinevate teenusepakkujate poole pöörduda. Samal ajal oli taastumas Telia enda kõnekeskuse tööd.
Alates kella 17-st taastusid ka VoLTE (4G) mobiilikõned.
Kui kliendil on kahtlus, et tema kõneside veel korralikult ei tööta, soovitame teha telefonile taaskäivituse.
Telia tehnoloogiajuhi Andre Visse kinnitusel oli tänase rikke näol tegu väga tõsise ja suure kliendimõjuga juhtumiga, mille põhjuseks oli harukordne riist- ja tarkvara rikke kokkulangevus.
„Omalt poolt palume siiralt vabandust kõigi ees, kelle tööd ning igapäevaseid toimetusi on rike puudutanud. Sellise mastaabiga tehnilisi probleeme tuleb ette küll väga harva, kuid paraku ei saa nende toimumiseks olla kunagi sajaprotsendiliselt valmis. Lubame teha omalt poolt kõik, et aset leidnud rikke põhjused selgeks teha, et edaspidi selliste intsidentide kordumist vältida. Samuti oleme tänulikud oma klientidele, kes on suhtunud olukorda mõistvalt ja toetavalt,“ sõnas Visse.