Uus lahendus Eestis: e-poe kaupa saab tellida otse teleekraanilt

4.10.2017

Sel nädalal lisandus Telia TV keskkonda TV Poe lahendus, mis võimaldab uue seadme tellida otse koduselt teleekraanilt.

Telia meelelahutuse ja multimeedia valdkonna juht Karl Anton selgitas, et esialgse pilootprojekti raames saavad kliendid TV Poest endale tellida uue teleri. Seejuures saab valiku langetada kümne erineva mudeli vahel.

„Testime uut lahendust ja klientide huvi esmalt telerite peal. Kui kõik sujub, saame teenust edasi arendada ja tootevalikut laiendada,“ selgitas Anton.

Telia TV keskkonna kaudu saavad teleritega tutvuda ja telereid tellida kõik Telia TV ja MINU.TV digiboksiga kasutajad. TV keskkonna menüüsse lisandub selleks eraldi alajaotus „Pood“. Kui TV keskkonnas pole TV Poe alajaotust näha, tasub digiboks taaskäivitada. Uus lahendus on kasutatav tänasest, 2. oktoobrist.

Vanale nutiTV-le uus lahendus ei laiene ning teenuse kasutamiseks tuleb kolida uuele Telia TV platvormile.

Kuidas TV Poest uus teler tellida?

  • Sisene TV menüüs alajaotusesse „Pood“, kust leiad 10 kampaaniamudeli kirjeldused, pildid ja hinnad
  • Teleri mudeliga saad lähemalt tutvuda sellel klikkides
  • Teleri tellimiseks vajutada teleri detailvaates nuppu "Saadan tellimuse"
  • Seejärel tuleb tellimuse kinnitamiseks sisestada Telia TV PIN-kood
  • Kui tellimus on PIN-koodiga kinnitatud, edastatakse see Teliale ning klienditeenindaja võtab tellijaga ühendust hiljemalt järgmise tööpäeva jooksul, et leppida kokku teleri eest tasumise viis ning makse- ja tarnetingimused
  • Peale seda saadab klienditeenindaja kliendi e-posti aadressile Telia e-poe lingi, mille abil saab paari klikiga ostu lõplikult ära kinnitada