Broneeri aeg esindusse


  1. Valitud esindus: Viimsi
  2. Palun vali endale kuvatavate vabade aegade hulgast sobivaim aeg esinduse külastamiseks

    NB! Aega saab broneerida nutitelefoni olemasolul, nuputelefonidega teenus kahjuks ei tööta

    Kuupäev on vigane!
    Kellaaeg on vigane!
  3. Palun sisesta oma mobiiltelefoni number, millele saadame broneeringu kinnitamise SMSi
    Telefoninumber on vigane!
  4. Palun täpsusta, kas oled era- või äriklient
    Kohustuslik väli ei ole täidetud!



Korduma kippuvad küsimused

Kahjuks ei ole broneeringu kinnitamise SMSi pärast kustutamist võimalik taastada, palun broneeri endale uus sobiv aeg Telia kodulehelt.

Ava oma telefonis broneerimise kinnitamise SMS, tühista olemasolev broneering, klikkides nupule "Tühistan broneeringu" ning broneeri uus sobiv aeg Telia kodulehelt.

Ava telefonis broneerimise kinnitamise SMS ja kliki nupule "Tühistan broneeringu".

Broneeringut on võimalik teha ainult nendes esindustes, mille juures on kuvatud broneeringu nupp.

Välismaistele mobiilinumbritele tuleb ette kirjutada välisriigi suunakood, Eesti mobiilinumbri korral ei ole suunakoodi lisamine kohustuslik.

Sind teenindab esinduses esimene vabanev müügikonsultant pärast seda, kui sa oled märku andnud läbi broneerimise kinnitamise SMS-i, klikkides nupul "Olen kohal".

Kontrolli oma arvutis hüpikakna blokeerija seadeid – kui see on keelatud, ei avane hüpikaken automaatselt ning broneeringut teha ei saa.

Kontrolli, et sinu telefonis oleks sisse lülitatud andmeside (mobiilne või WiFi) ning proovi uuesti.

Kui SMSi ei ole tulnud 5 minuti jooksul pärast broneeringu tegemist, siis palun tee uus broneering, kontrollides mobiiltelefoni numbri sisestamisel selle õigsust.

"Olen kohal" nupp muutub aktiivseks broneeritud kellajal (+/- 15 min).

Broneeringuga klientide järjekorranumbrid on teises numbrivahemikus ja kliente ei teenindata üldise järjekorra alusel.