Background

Vahendusjaama IP-ühendus

Kui sinu ettevõttes on kasutusel mitu lauatelefoni ja IP-telefonijaam ning soovid mitme telefoniga samaaegselt kõnesid teha, siis vahendusjaama IP-ühendusega ehk ViPÜ-ga saad telefonijaama ühendada telefonivõrguga lihtsalt ja kiiresti.

  • Ühendusi on võimalik dubleerida

  • Lihtne ja kiire kasutuselevõtt

  • Paindlikult muudetav hind

Vali oma ettevõttele sobiv lahendus

Numbripõhine arveldamine

Sobib klassikalise kontoritelefoni vajadusega ettevõttele, millel on kuni 100 telefoni. Igale numbrile kehtib kolme samaaegse kõne piirang. Arvelduse ühikuks on ViPÜ number, mis võimaldab vahendusjaama ja telefonivõrgu vahel sisenevaid ja väljuvaid kõnesid. Igale numbrile kehtib kolme samaaegse kõne piirang (sisenevad + väljuvad kõned). Numbreid saab tellida nii üksikult kui vahemikena.

Soovin pakkumist

Kõnekanalipõhine arveldamine

Sobib kõnekeskustele, klienditeenindustele ja suurema telefoniarvuga klientidele, kus ühe numbriga peab saama teha üheaegselt rohkem kui kolm kõne. Arvelduse aluseks on ViPÜ kanal ja DDI (Direct Dial In ehk otse sisse valimise) numbrid. Kõnekanalite arv määrab telefonivõrgu ja vahendusjaama vaheliste samaaegsete kõnede arvu (sisenevad + väljuvad kõned), DDI number/numbrivahemik määratleb numbriavaruse, millega sidevõrgu ja vahendusjaama vahel kõnesid teha saab.

Soovin pakkumist

Milline lahendus sobib minu ettevõttele?

  • Numbripõhine arveldamine

    Kui sinu ettevõtte telefonijaamas on näiteks 60 telefoni, mis ei vaja rohkemat kui 3 samaaegset kõnet, soovitame numbripõhist arveldamist.

  • Kanalipõhine arveldamine

    Sinu ettevõtte telefonijaamas on 60 telefoni, millest 10 on klienditeeninduse telefonid ja 50 kontoritelefonid. Klienditeeninduse 10 telefonile sisenevad kõned ühe klienditeeninduse numbri vahendusel ja välja helistades näitavad nad ka klienditeeninduse ühtset numbrit, seega ühel numbril võib samaaegselt olla kümneid kõnesid. Sellisel juhul soovitame kanalipõhist ViPÜ-t. Toodud näite puhul tuleb DDI numbrite arvuks valida 60 ja samaaegsete kõnede ehk kõnekanalite arv tuleb määratleda vastavalt oma vajadustele. Näide: klienditeeninduse kõnekeskus teenindab maksimaalselt 15 kõnet (10 agenti räägivad ja 5 kõnet on ootel järjekorras). Ülejäänud 50-st telefonist peab 1/3 saama korraga rääkida ehk vaja on 17 kõnekanalit. Seega on kokku vaja 32 kõnekanalit (15 + 17) ja 60 DDI numbrit.

  • Üleminek ISDN-i primaarühenduselt

    Kui su ettevõttel on täna ISDNi primaarühendus vahendusjaamale 30 kõnekanali ja 200 DDI numbriga, siis üleminekul ViPÜ tootele soovitame kanalipõhist maksustust 30 kõnekanali ja 200 DDI numbriga.

Hea teada