Background

Spotify muusikateenus

Kogu maailma muusika sinu mobiilis! Spotify’ga liitudes saad ligipääsu rohkem kui 30 miljonile loole nii välismaa kui ka kohalikelt artistidelt.

Iconsrow

  • Naudi lemmikmuusikat ilma reklaamipausideta
  • Kuulata saad nii nutiseadmes, arvutis kui ka uuemates telerites ja autodes
  • Kasutatav ka ilma internetiühenduseta
  • Oma tellitud paketti saad muuta ja hallata Telia Iseteeninduses

Spotify Premium 1 kasutajale

6,99 €/kuu

Spotify Family kuni 6 kasutajale

10,99 €/kuu



PROOVI TASUTA

Proovi 1 kuu tasuta!

Soodustus kehtib

-50%

Uue Mobiilse Eluga on Spotify

Boonusena ei kuluta muusika kuulamine sinu igakuist internetimahtu.



SPOTIFY PREMIUM

Kasutajaid

1

Hind:

6,99 €/kuu

3,50 €/kuu

SPOTIFY FAMILY

Kasutajaid

kuni 6

Hind:

10,99 €/kuu

5,50 €/kuu




SPOTIFY PREMIUMI EELISED TASUTA KONTO EES


Piiramatu lugude valik ja playlistid

Laadi muusika alla ja kuula ka võrguühenduseta

100% reklaamivaba

Kõrgem helikvaliteet




  1. LIITU

    Teenusega saad liituda olemasoleva Spotify kontoga või luues teenuse tellimisel uue konto.

  2. NAUDI MUUSIKAT

    Laadi alla Spotify rakendused või kasuta teenuse veebiversiooni, logi sisse ja alusta uue muusika avastamist.

    Spotify Family paketti uute kasutajate kutsumiseks peab neil olema isiklik Spotify konto. Paketti lisamine toimub läbi Spotify keskkonna. Täpsemad vormistamise juhised leiad siit KKK-st.


  3. HALDA

    Teenust saad edaspidi hallata läbi Telia iseteeninduse ja läbi Spotify.


KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED



Telia pakub klientidele Spotify-d kahe erineva paketina:

  • Spotify Premium
  • Spotify Family

Spotify Premium pakett sisaldab endas Spotify Premium konto kasutusõigust ühele kasutajale. Spotify Family perepakett sisaldab endas Spotify Premium konto kasutusõigust lisaks paketi tellijale veel kuni viiele kasutajale. Premium konto eelised võrreldes Spotify tasuta versiooniga on: parem helikvaliteet, lugude seadmesse salvestamine, täielikult reklaamivaba kuulamiskogemus ning piiramatu lugude vahele jätmise võimalus.

Teenuse tellimise eelduseks on isikliku Spotify kasutajakonto olemasolu või selle loomine tellimisprotsessi jooksul. Liitumisel oma olemasoleva Spotify kontoga säilivad kõik varasemad playlistid, lemmikud ja kasutaja seadistused.

Teenuse tellimine toimub Telia.ee lehel, kus klient valib endale sobiva Spotify paketi. Pärast teenuse tellimist saadetakse kliendi poolt määratud e-postile tellimuse kinnitus.

Teenusega liitumiseks saad kasutada nii oma olemasolevat Spotify kontot või luua liitumise käigus endale uue Spotify konto. Juhul, kui oled unustanud oma olemasoleva Spotify konto kasutajanime või parooli, siis saad uue parooli luua SIIT.

Teenust saad kasutada nutiseadmes või arvutis Spotify rakendusega või veebiversioonis. Teenuse kasutuselevõtuks on vajalik isikliku kasutajatunnuse ja parooli sisestamine.

Spotify-sse võid olla samaaegselt sisse logitud kõikides oma seadmetes (nt nutitelefon, tahvelarvuti, lauaarvuti), kuid teenust saab reaalajas kasutada vaid ühest seadmest korraga.

Spotify Family perepaketti haldab ja kuutasu teenuse kasutamise eest maksab ainuisikuliselt teenuse tellija. Perepaketis on igal kasutajal oma isiklik Spotify Premium konto koos kõigi sellest tulenevate võimalustega.

Perepaketti uusi kasutajaid lisada saad läbi Spotify keskkonna, mille kaudu saad saata liitumiskutsed otse kasutajate e-posti aadressidele.

Spotify Family perepaketi tellimisel on oluline silmas pidada, et vastavalt Spotify kasutustingimustele peavad paketiga liituvad kasutajad kinnitama, et elavad perepaketi omanikuga samal aadressil. Kasutajad võivad olla, aga tingimata ei pea olema, konto omaniku pereliikmed. Spotify jätab endale õiguse tühistada perepaketi kasutaja konto või keelduda konto avamisest, kui sellele tingimusele ei vastata.

Family paketi tellimisel tuleb konto omanikul sisestada Spotify süsteemi oma elukoha aadressi andmed. Sisestatud aadressi enam hiljem muuta ei ole võimalik.

Uusi kasutajaid saad perepaketi alla kutsuda ainult otse läbi Spotify keskkonna. Selleks logi sisse oma Spotify kontole.

  1. Vali vasakult menüüst „Premium for Family“
  2. Seejärel vali „Send Invite“ ning sisesta lisatava kasutaja nimi koos e-postiga
  3. Saada kutse välja!

Perepaketiga liitumise eelduseks on isikliku Spotify kasutajakonto olemasolu või selle vormistamine. Perepaketiga liitumisel oma olemasoleva Spotify kontoga säilivad kõik varasemad playlistid ja salvestatud lemmikud.

NB! Family perepaketiga liitumiskutse saanud kasutaja elukoha andmed peavad kattuma Family konto omaniku poolt sisestatud andmetega, vastupidisel juhul konto loomisest keeldutakse (vastavalt Spotify kasutustingimustele).

  • Kui soovid oma perepaketti kutsuda kasutajat, kellel on kehtiv Spotify Premium tellimus kuumaksega Teliale, tuleb kutse saajal see tellimus esmalt tühistada. Pärast seda saab ta liituda perepaketiga.
  • Kui soovid oma perepaketti kutsuda kasutajat, kellel on kehtiv Spotify Premium tellimus, mille eest tasutakse otse Spotify-le, siis see kasutaja lisatakse automaatselt peale tema viimase makseperiood lõppemist (1-30 päeva jooksul).

Kui maksad Spotify Premium või Family teenuse kasutamise eest kuutasu otse Spotify-le ja soovid teenust Telia alla ümber vormistada, siis tuleb esmalt oma olemasolev tellimus Spotify keskkonnas ära tühistada. Pärast jooksva kuu maksetähtaja lõppu (1-30 päeva) saad teenuse tellida Teliast.

Teenuse lõpetamiseks logi sisse oma Spotify kontole ja vali vasakult menüüst „Subscription“ ning seejärel „Change or Cancel“.

Kui soovid vahetada läbi Telia tellitud Spotify Premium paketti Spotify Family perepaketi vastu või vastupidi, siis saad seda lihtsasti teha Telia Iseteeninduses (valides menüüst „Muudan Paketti“). Paketi vahetus jõustub koheselt.

Kui sul on aga kehtiv tasuline konto otse läbi Spotify, siis pead paketi vahetamiseks esmalt oma olemasoleva tellimuse Spotify keskkonnas ära tühistama. Pärast jooksva kuu maksetähtaja lõppu (1-30 päeva jooksul) saad teenuse koos paketi vahetusega tellida Teliast.

NB! Kui vahetad oma olemasoleva Spotify Premium tellimuse Spotify Family vastu, siis teiste kasutajate lisamine sinu Family konto alla toimub otse läbi Spotify keskkonna. Lähemalt loe selle kohta siit.

Kõikidele Spotify Premium paketiga esmakordselt liitunud klientidele kehtib 1-kuuline (võrdub 30 päevaga) tasuta prooviperiood. See tähendab, et kui sa ei ole varem kasutanud Spotify Premium kuutasulist versiooni (maksnud teenuse eest krediitkaardiga Spotify keskkonnas või tellinud teenust varasemalt läbi Telia), siis teenust kasutad esimene kuu ilma tasu maksmata ja teenuse lõpetamisel enne prooviperioodi lõppemist arvet ei esitata.

NB! Tasuta 1-kuuline prooviperiood kehtib ainult Spotify Premium paketile ning ei laiene Spotify Family perepaketile.

Juhul, kui sulle ei meenu oma olemasoleva Spotify konto kasutajanimi või parool, siis saad uue parooli luua SIIT. Sisesta oma Spotify kasutajanimi (username) või registreerimisel kasutatud e-posti aadress ning sulle saadetakse parooli vahetamise link. (NB! Kontrolli ka rämpsposti kaustast, kui kirja ei tule.)

Spotify internetikasutus sõltub eelkõige sellest, millise helikvaliteedi taseme oled endale rakenduses seadistanud. Helikvaliteedi valikud on järgnevad:

  • Keskmine kvaliteet (96 KB/s), striimides kulutab umbes 40 MB tunnis;
  • Kõrge kvaliteet (160 KB/s), umbes 70 MB tunnis;
  • Ülikõrge kvaliteet (320 KB/s), umbes 150 MB tunnis.

NB! Kui oled Telia Mobiilse Elu paketi kasutaja (alates 10 GB internetimahuga paketid), siis Spotify sinu internetimahtu ei kuluta.

Telia pakub kõigile Mobiilse Elu vähemalt 10 GB internetimahuga klientidele võimalust tellida Spotify endale poole soodsama kuutasuga. Soodustuse kehtivuse aeg on 24 kuud alates teenuse tellimisest ning eeldusel, et enne antud perioodi lõppu Mobiilse Elu paketi tellimust ei lõpetata ega vahetata madalama andmemahuga paketi vastu. Peale 2 aasta möödumist rakendub teenusele tavahind.

Kampaaniapakkumisega ei saa liituda, kui su Spotify kasutajakonto on juba seotud mõne teise Telia Spotify Premium teenuse osas korraldatud kampaaniapakkumisega. Kampaaniatingimustega saad tutvuda SIIT.

Spotify teenuse saad lihtsasti lõpetada läbi Telia Iseteeninduse. Spotify teenusel on päevapõhine tasu arveldus ning teenuse eest arveldatakse alates tellimise kuupäevast.

Kui lõpetad Premium või Family paketi tellimuse, läheb su Spotify konto üle kitsendatud võimalustega Spotify tasuta konto staatusesse.

Kui lõpetad Family paketi tellimuse, siis muutuvad paketti lisatud teiste kasutajate kontod ka tasuta kontodeks.

Kui vahetad Spotify paketti ja liigud Family tellimuselt ümber ühe kasutajaga Premium tellimusele, siis muutuvad paketti lisatud teiste kasutajate kontod ka tasuta kontodeks.

Nutitelefoni või arvutisse installeeritud Spotify rakenduse kaudu on võimalik muusikat saata ja kuulata ka teistes seadmetes, mis Spotify’d toetavad nagu erinevad nutikõlarid, televiisorid, mängukonsoolid ja ka uuemad autod.

Seadmed ühilduvad omavahel läbi sisseehitatud Spotify Connect funktsionaalsuse, millega saab rakenduse kaudu teistest seadmetest ka distantsilt muusikat kuulata. Selleks peavad mõlemad seadmed asuma samas internetivõrgus ja alla peab olema laaditud kõige uuem versioon Spotify rakendusest. Seadmetest, millega ühenduda saab, annab märku rakenduse alaosas kuvatav „Devices Available“ teade.

Siit leiad täpsema ülevaate, milliseid seadmeid Spotify Connect toetab: www.spotifygear.com

Lisaks eeltoodule saad Spotify’d teistes seadmetes kuulata, kasutades selleks traditsioonilist Bluetooth ühendust.


Background