TELEFONILT JUHITAVAD LISATEENUSED


KÕNEPIIRANGUD

Lisaks telefoni poolt pakutavatele piirangutele on Telia klientidel võimalik oma helistamisi kontrollida ja piirata ka kõnepiirangutega.

KÕNEPIIRANGUD

Piiranguid saab aktiveerida või lõpetada, kasutades selleks neljakohalist piiranguparooli, mis esialgu on 0000 (neli nulli).

Saad takistada oma telefonilt väljahelistamist. Väljuvate kõnede piirangu aktiveerimise korral ei saa Sinu mobiiltelefoniga välja helistada ja/või lühisõnumeid (SMS) saata.

NB! Kui telefonil on aktiveeritud suunamine, siis väljuvaid kõnesid piirata ei saa.

Teenusel ei ole kuumaksu.

Teenuse aktiveerimine

  • *33*kood#kõne alustamise klahv – piiratakse kõned, lühisõnumid (SMS), faksi- ja datakõned
  • *33*kood*10#kõne alustamise klahv – piiratakse kõned, lühisõnumid ja faksikõned
  • *33*kood*11#kõne alustamise klahv – piiratakse ainult kõned
  • *33*kood*13#kõne alustamise klahv – piiratakse ainult faksikõned
  • *33*kood*16#kõne alustamise klahv – piiratakse ainult lühisõnumid
  • *33*kood*19#kõne alustamise klahv – piiratakse ainult kõned ja faksikõned
  • *33*kood*20#kõne alustamise klahv – piiratakse kõik datakõned
  • *33*kood*25#kõne alustamise klahv – piiratakse ainult asünkroonsed datakõned

Teenuse lõpetamine

  • #33*kood#kõne alustamise klahv – lõpetab kõnede, lühisõnumite (SMS), faksi- ja datakõnede piirangu
  • #33*kood*10#kõne alustamise klahv – lõpetab kõnede, lühisõnumite ja faksikõnede piirangu
  • #33*kood*11#kõne alustamise klahv – lõpetab ainult kõnede piirangu
  • #33*kood*13#kõne alustamise klahv – lõpetab ainult faksikõnede piirangu
  • #33*kood*16#kõne alustamise klahv – lõpetab ainult lühisõnumite piirangu
  • #33*kood*19#kõne alustamise klahv – lõpetab ainult kõnede ja faksikõnede piirangu
  • #33*kood*20#kõne alustamise klahv – lõpetab kõikide datakõnede piirangu
  • #33*kood*25#kõne alustamise klahv – lõpetab ainult asünkroonsete datakõnede piirangu

Võimaldab keelata sisenevad kõned, jättes samas väljahelistamise avatuks. Sisenevate kõnede piirangu aktiveerimise järel ei saa Sinu mobiiltelefoniga vastu võtta kõnesid ja/või lühisõnumeid. Helistaja kuuleb teadet "valitud number on ajutiselt suletud".

Teenus on kasulik näiteks siis, kui laenad oma mobiiltelefoni mõneks ajaks kellelegi teisele helistamiseks, kuid ei soovi, et teine isik võtaks vastu Sinu numbrile sissetulevaid kõnesid.

Teenusel ei ole kuumaksu.

Teenuse aktiveerimine

  • *35*kood# kõne alustamise klahv – piiratakse sisenevad kõned, lühisõnumid (SMS), faksi- ja datakõned
  • *35*kood*10#kõne alustamise klahv – piiratakse sisenevad kõned, lühisõnumid ja faksikõned
  • *35*kood*11#kõne alustamise klahv – piiratakse ainult sisenevad kõned
  • *35*kood*13#kõne alustamise klahv – piiratakse ainult sisenevad faksikõned
  • *35*kood*16#kõne alustamise klahv – piiratakse ainult sisenevad lühisõnumid
  • *35*kood*19#kõne alustamise klahv – piiratakse ainult sisenevad kõned ja faksikõned
  • *35*kood*20#kõne alustamise klahv – piiratakse kõik sisenevad datakõned
  • *35*kood*25#kõne alustamise klahv – piiratakse ainult sisenevad asünkroonsed datakõned

Teenuse lõpetamine

  • #35*kood#kõne alustamise klahv – lõpetab sisenevate kõnede, lühisõnumite (SMS), faksi- ja datakõnede piirangu
  • #35*kood*10#kõne alustamise klahv – lõpetab sisenevate kõnede, lühisõnumite ja faksikõnede piirangu
  • #35*kood*11#kõne alustamise klahv – lõpetab ainult sisenevate kõnede piirangu
  • #35*kood*13#kõne alustamise klahv – lõpetab ainult sisenevate faksikõnede piirangu
  • #35*kood*16#kõne alustamise klahv – lõpetab ainult sisenevate lühisõnumite piirangu
  • #35*kood*19#kõne alustamise klahv – lõpetab ainult sisenevate kõnede ja faksikõnede piirangu
  • #35*kood*20#kõne alustamise klahv – lõpetab kõikide sisenevate datakõnede piirangu
  • #35*kood*25#kõne alustamise klahv – lõpetab ainult sisenevate asünkroonsete datakõnede piirangu

Piirangu aktiveerimisel ei saa Sinu mobiiltelefonilt väliskõnesid teha. Rahvusvaheliste kõnede piirangu aktiveerimine piirab väljuvad kõned nii, et Sinu mobiiltelefonilt saab helistada ainult asukohamaa telefonidele. Kui viibid Eestis, saad helistada ainult Eesti telefoninumbritele, Saksamaal viibides ainult Saksa telefoninumbritele jne.

Teenus on kasulik näiteks siis, kui annad oma mobiiltelefoni kasutamiseks kellelegi teisele, kuid ei soovi, et tehtaks sinu kulul rahvusvahelisi kõnesid.

Teenusel ei ole kuumaksu.

Teenuse aktiveerimine

  • *331*kood# kõne alustamise klahv – piiratakse asukohamaalt väljuvad kõned, faksi- ja datakõned
  • *331* kood*10# kõne alustamise klahv – piiratakse asukohamaalt väljuvad kõned ja faksikõned
  • *331*kood*11# kõne alustamise klahv – piiratakse asukohamaalt väljuvad kõned
  • *331*kood*13# kõne alustamise klahv – piiratakse asukohamaalt väljuvad faksikõned
  • *331*kood*20# kõne alustamise klahv – piiratakse asukohamaalt väljuvad datakõned
  • *331*kood*25# ;kõne alustamise klahv – piiratakse asukohamaalt väljuvad asünkroonsed datakõned

Teenuse lõpetamine

  • #331*kood#kõne alustamise klahv – lõpetab asukohamaalt väljuvate kõnede, faksi- ja datakõnede piirangu
  • #331* kood*10#kõne alustamise klahv – lõpetab asukohamaalt väljuvate kõnede ja faksikõnede piirangu
  • #331*kood*11#kõne alustamise klahv – lõpetab asukohamaalt väljuvate kõnede piirangu
  • #331*kood*13#kõne alustamise klahv – lõpetab asukohamaalt väljuvate faksikõnede piirangu
  • #331*kood*20#kõne alustamise klahv – lõpetab kõikide asukohamaalt väljuvate datakõnede piirangu
  • #331*kood*25#kõne alustamise klahv – lõpetab asukohamaalt väljuvate asünkroonsete datakõnede piirangu

Teenuse aktiveerimise korral ei saa välismaal viibides Sinu mobiiltelefonilt helistada rahvusvahelisi kõnesid, st saab helistada ainult asukohamaa numbritele ja Eestisse. Teenus on kasulik näiteks siis, kui Sinu mobiiltelefoni kasutab välismaal keegi teine ning Sa soovid talle võimaldada Eestiga sidepidamist, kuid mitte teisi rahvusvahelisi kõnesid.

Teenusel ei ole kuumaksu.

Teenuse aktiveerimine

  • *332*kood# kõne alustamise klahv – piiratakse asukohamaalt väljuvad kõned, faksi- ja datakõned
  • *332* kood*10# kõne alustamise klahv – piiratakse asukohamaalt väljuvad kõned ja faksikõned
  • *332*kood*11# kõne alustamise klahv – piiratakse asukohamaalt väljuvad kõned
  • *332*kood*13# kõne alustamise klahv – piiratakse asukohamaalt väljuvad faksikõned
  • *332*kood*20# kõne alustamise klahv – piiratakse asukohamaalt väljuvad datakõned
  • *332*kood*25# kõne alustamise klahv – piiratakse asukohamaalt väljuvad asünkroonsed datakõned

Teenuse lõpetamine

  • #332*kood#kõne alustamise klahv – lõpetab asukohamaalt väljuvate kõnede, faksi- ja datakõnede piirangu
  • #332* kood*10#kõne alustamise klahv – lõpetab asukohamaalt väljuvate kõnede ja faksikõnede piirangu
  • #332*kood*11#kõne alustamise klahv – lõpetab asukohamaalt väljuvate kõnede piirangu
  • #332*kood*13#kõne alustamise klahv – lõpetab asukohamaalt väljuvate faksikõnede piirangu
  • #332*kood*20#kõne alustamise klahv – lõpetab kõikide asukohamaalt väljuvate datakõnede piirangu
  • #332*kood*25#kõne alustamise klahv – lõpetab ainult asukohamaalt väljuvate asünkroonsete datakõnede piirangu

Teenus annab Sulle võimaluse blokeerida sisenevad kõned riigis, kus kõnede vastuvõtmine on kallis. Teenuse aktiveerimise järel ei saabu välismaal viibimise ajal Sulle ühtegi kõnet, helistaja kuuleb teadet "valitud number on ajutiselt suletud".

Teenus on kasulik siis, kui viibid näiteks riigis, kus kõnede vastuvõtmine on kallis.

Teenusel ei ole kuumaksu.

Teenuse aktiveerimine

  • *351*kood#kõne alustamise klahv – piiratakse sisenevad kõned, faksi- ja datakõned
  • *351*kood*10#kõne alustamise klahv – piiratakse sisenevad kõned ja faksikõned
  • *351*kood*11#kõne alustamise klahv – piiratakse ainult sisenevad kõned
  • *351*kood*13#kõne alustamise klahv – piiratakse ainult sisenevad faksikõned
  • *351*kood*20#kõne alustamise klahv – piiratakse kõik sisenevad datakõned
  • *351*kood*25#kõne alustamise klahv – piiratakse ainult sisenevad asünkroonsed datakõned

Teenuse lõpetamine

  • #351*kood#kõne alustamise klahv – lõpetab sisenevate kõnede, faksi- ja datakõnede piirangu
  • #351*kood*10#kõne alustamise klahv – lõpetab sisenevate kõnede ja faksikõnede piirangu
  • #351*kood*11#kõne alustamise klahv – lõpetab ainult sisenevate kõnede piirangu
  • #351*kood*13#kõne alustamise klahv – lõpetab ainult sisenevate faksikõnede piirangu
  • #351*kood*20#kõne alustamise klahv – lõpetab kõikide sisenevate datakõnede piirangu
  • #351*kood*25#kõne alustamise klahv – lõpetab ainult sisenevate asünkroonsete datakõnede piirangu (enamik Telia kliente kasutab asünkroonset datat)

JUHITAV NUMBRINÄIT

Juhitav numbrinäit võimaldab Sul enne helistamist otsustada, kas näidata kõne vastuvõtjale oma telefoninumbrit või mitte.

JUHITAV NUMBRINÄIT

Teenus võimaldab valida, kas vaikimisi on telefoninumbri näitamine lubatud või keelatud. "Vaikimisi" tähendab seda, et kuni vastupidise valikuni toimib tehtud valik: vaikimisi lubatud valiku korral numbrit näidatakse, vaikimisi keelatud valiku korral numbrit ei näidata.

Juhitav numbrinäit on kasutatav alates liitumislepingu sõlmimisest, st teenust ei pea täiendavalt tellima. Teenusel pole kuu- ega kasutustasu.

KASUTAMINE

Numbrinäitu saad juhtida:

  • operaatori teenuse koodiga,
  • telefoni menüü kaudu.

Numbrinäidu juhtimine operaatori teenuse koodiga

Enne numbri valimist tuleb numbri ette sisestada vastav kood:

  • #31# – keelab oma numbri näitamise selle kõne korral, kui vaikimisi on numbri näitamine lubatud.
  • *31# – lubab oma numbri näitamise selle kõne korral, kui vaikimisi on numbri näitamine keelatud.

Enamkasutatavate telefoninumbrite korral võib salvestada need numbrid telefoni mällu koos koodiga *31# (lubab) või #31# (keelab).

Numbrinäidu juhtimine telefoni menüü kaudu toimub vastavalt mobiiltelefoni kasutusjuhendile.

KOPUTUS

Koputuse puhul kuuled käimasoleva kõne taustal helisignaali, mis teatab teisest sissetulevast kõnest.

KOPUTUS

Koputusest on kasu siis, kui ootad olulist kõnet, kuid soovid ootamise ajal ka teisi kõnesid vastu võtta ja ise välja helistada.

Teenus on kasutatav alates liitumislepingu sõlmimisest, st koputust ei ole vaja täiendavalt tellida. Kuutasu ei ole.

KASUTAMINE

Kui Sa räägid mobiiltelefoniga, kuuleb aktiveeritud Koputuse korral Sinu numbrile helistaja teadet: "Mobiiltelefon, millele te helistate, on hetkel hõivatud. Palun oodake või helistage uuesti mõne hetke pärast." (Tavaolukorras kuuleks helistaja sel juhul kinnist tooni.)

  • Kui kuuled kõne taustal koputust, on Sul mitu võimalust:
  • Lõpeta käimasolev kõne ja oota, kuni mobiiltelefon heliseb. Seejärel võta kõne vastu.
  • Ühenda koputav kõne vahekõneks, vajutades 2 ja kõne alustamise klahv. Käimasolev kõne jääb ootele. Võid pidevalt valida kõnede vahel, vajutades 2 ja kõne alustamise klahv.
  • Lõpeta käimasolev kõne, vajutades 1 ja kõne alustamise klahv, ja siirdu koputava kõne juurde.
  • Vajuta 0 ja kõne alustamise klahv, et lõpetada koputav kõne.

Kui Sa koputusele ei reageeri, lõppeb koputav kõne 25 sekundi pärast.

Aktiveeritud Suunamise korral suundub koputav kõne määratud numbrile, kui telefonile ei vastata määratud aja jooksul.

  • Koputuse aktiveerimine - *43#kõne alustamise klahv
  • Koputuse lõpetamine - #43#kõne alustamise klahv

VAHEKÕNE

Vahekõne võimaldab helistada teisele numbrile käimasolevat kõnet ootele pannes ning edaspidi lülituda kahe kõne vahel.

VAHEKÕNE

Teenus on kasulik näiteks siis, kui pead jõudma mingis asjas kokkuleppele kahe inimesega korraga või midagi vahendama või erinevate osapooltega kooskõlastama. Kontrolli oma mobiiltelefoni kasutamisjuhendist, kas Sinu mobiiltelefon vahekõnet (Call Hold) võimaldab.

Käimasoleva kõne ajal vahekõne sooritamiseks vajuta 2, kõne alustamise klahv ning vajalik telefoninumber. Valimise lõpuks vajuta kõne alustamise klahvile. Käimasolev kõne jääb ootele.

Õnnestunud vahekõne järel on sul jätkamiseks alljärgnevad võimalused:

  • Kui soovid vahekõne lõpetada ja siirduda tagasi esialgse kõne juurde, vajuta 1 ja kõne alustamise klahv.
  • Kui soovid jätta toimuva vahekõne ootele ja siirduda esialgse kõne juurde, vajuta 2 ja kõne alustamise klahv. Sel juhul jääb vahekõne ootele. Nii saad pidevalt kõnede vahel lülituda, jättes ühe kõne samal ajal ootele.
  • Ootel oleva kõne lõpetamiseks vajuta 0 ja kõne alustamise klahv.
  • Kui vahekõneks valitud abonent ei vasta või on kinni, vajuta esialgse kõne juurde siirdumiseks 1 ja kõne alustamise klahv.

Kui teenuse kasutaja lõpetab kõne, katkevad automaatselt kõik kõned.

Vahekõne teenus on kasutatav alates liitumislepingu sõlmimisest, st seda pole vaja täiendavalt juurde tellida. Teenus on kuutasuta. Vahekõne eest maksab nende sooritaja ja arvestus toimub kahe eraldi kõne eest.

KONVERENTSKÕNE

Konverentskõne võimaldab üheaegselt vestelda kuni kahekümnel inimesel.

KONVERENTSKÕNE

Teenus on kasulik siis, kui kõik osapooled peavad korraga vestluses osalema ning kuulma, mida teised osalised räägivad.

Konverentsis osalejad kuulevad iga 15 sekundi järel kõne taustal helisignaali, mis teatab konverentsis osalemisest.

See teenus võimaldab üheaegselt vestelda kuni kuuel inimesel. Teenus on kasulik siis, kui kõik osapooled peavad korraga vestluses osalema ning kuulma, mida teised osalised räägivad.

Kui soovid kasutada konverentskõnet, helista kõigepealt esimesele osapoolele. Seejärel vali vahekõne, vajutades 2 ja kõne alustamise klahvile. Pärast vahekõne ühendamist vajuta 3 ja kõne alustamise klahv ning konverentskõne kolme vahel ongi moodustatud.

Konverentsis osalejad kuulevad iga 15 sekundi järel kõne taustal helisignaali, mis teatab konverentsis osalemisest.

Konverentskõne ajal on sul järgmised võimalused:

  • Võid konverentsi juurde võtta uusi osalisi, valides taas vahekõne 2 ja kõne alustamise klahv ning selle ühendumise järel vajutades 3 ja kõne alustamise klahv. Nii võid juurde võtta kuni 5 konverentsis osalejat.
  • Võid katkestada kõne ühe osapoolega, vajutades 1, X, kõne alustamise klahv, kus X on katkestatava osalise järjekorranumber. Näiteks kolmandana juurdevõetud osalisega kõne katkestamiseks vajuta 1, 3 ja kõne alustamise klahv.
  • Võid jätta teised ootele ja vestelda eraldi ühe osapoolega, kusjuures teised võivad omavahel edasi vestelda. Selleks vajuta 2, X ja kõne alustamise klahv, kus X on selle osalise järjekorranumber, kellega soovid eraviisiliselt vestelda.
  • Konverentskõne taastamiseks vajuta 3 ja kõne alustamise klahv.
  • Võid panna kõik osapooled ootele ja valida uue kõne, kusjuures teised osapooled saavad omavahel vestelda. Selleks vali telefoninumber ja vajuta kõne alustamise klahv.
  • Konverentsi lõpetamiseks katkesta kõne (vajuta kõne lõpetamise klahvle). Sel juhul katkevad kõik kõned.

Konverentskõne on kasutatav alates liitumislepingu sõlmimisest, st teenust pole vaja täiendavalt juurde tellida. Teenus on kuutasuta.

Konverentskõnede eest maksab konverentsi algataja ning arvestus toimub iga kõne eest eraldi

See Konverentskõne teenus võimaldab vestelda samaaegselt kuni 20 osapoolega, kes asuvad mis tahes maailmapunktis: lepi vaid kokku konverentskõne aeg ning telli teenus.

Tellitud Konverentskõne teenus kehtib 10 päeva – selle aja jooksul võid teha nii mitu konverentskõnet, kui soovid.

Juhul, kui Sind tavaline Konverentskõne ei rahulda, saad tellida erilahenduse, mis kohandatakse just Sinu soovidele.

Tellimine

Konverentskõne tellimiseks helista telefoninumbrile 900 1100 ning vajuta telefoniklahvi 1.
Erilahenduse tellimiseks vajuta telefoniklahvi 2.

Kasutamine

Kui oled teenuse tellinud, teavita kõiki osapooli Konverentskõne toimumise ajast ning edasta neile PIN-kood ja number 6119 916.

Kõnega liitumiseks helistavad kõik osapooled kokkulepitud ajal eeltoodud numbrile ning sisestavad PIN-koodi. Kõik sama PIN-koodiga kõned ühendatakse kokku Konverentskõneks.

Teenussõlm teavitab teid kõne ajal kõigist liituvatest ja lahkuvates osapooltest.

Konverentskõnet kuni 6 osapoolega ei saa teha välismaal (roamingus).

Konverentskõnet kuni 20 osapoolega ei saa tellida välismaal (roamingus).

Konverentskõne kuni 6 osapoolega

km-ta km-ga
Liitumistasu 0.00 0.00
Kuutasu 0.00 0.00
Kasutustasu algataja paketipõhine hind

Konverentskõne kuni 20 osapoolega

km-ta km-ga
Liitumistasu 3.20 3.84
Kuutasu 0.00 0.00
Kasutustasu helistaja paketipõhine hind Telia võrku

KÕNE SIIRDAMINE

Kõne siirdamine võimaldab Telia kliendil vastuvõetud kõne ühendada edasi nii, et helistaja ei pea ise sellele numbrile helistama. Kõne algne vastuvõtja ehk kõne siirdaja astub ise pärast kõne edasisiirdamist kõnest välja.

Kõne siirdamine

Teenus on kasulik näiteks sekretäridele, kellel on kõnesid vaja edasi suunata näiteks müügipersonalile või spetsialistidele, katkestamata ühendust helistajaga (kliendiga). Helistajaks ja siiratud kõne vastuvõtjaks võib olla mis tahes sideettevõtja klient nii Eestis kui välismaal.

Kõne siirdamist ei ole vaja klientidel eelnevalt tellida ning see on avatud kõikidele Telia teenuspakettidele (v.a. Simpel ja POP! kõnekaardid ning M2M, MobiKIT, KoduKIT ja Traadita Interneti paketid). Teenusel puudub kuu- ja liitumistasu.

Kasutamine

Kõne siirdamiseks tuleb kõne algsel vastuvõtjal kõigepealt võtta vahekõne numbrile, millele soovitakse käimasolev kõne edasi ühendada. Käimasoleva kõne ajal vahekõne sooritamiseks tuleb sisestada klaviatuuril 2 ning OK ning valida vajalik number; lõpuks tuleb vajutada OK. Käimasolev kõne jääb ootele.

Pärast vahekõnet tuleb käimasolev kõne ühendada vahekõne numbrile, valides mobiiltelefoni menüüst "Siirda". Kõnede siirdamiseks ilmub vahekõne ajal mobiiltelefoni kõnemenüüsse valik "Siirda", "Transfer" vms sõltuvalt kasutatavast mudelist. Seda, kas konkreetne mobiiltelefon võimaldab kõne siirdamist (Call Transfer), saab kontrollida mobiiltelefoni kasutamisjuhendist.

Vahekõne ajal on võimalik kasutada kõiki vahekõne funktsioone – kõnede vahetamine, ootel oleva kõne lõpetamine jne. Pärast kõne siirdamist ei ole võimalik enam selles kõnes osaleda ning puudub kontroll kõne toimumise ja lõppemise üle.

NB! Konverentskõne puhul ei ole kõne siirdamine võimalik. Samuti ei ole võimalik edasi siirdada vastaja arvel tehtud kõnet.

Hinnad

  • Klienti, kes helistab kõne siirdajale, maksustatakse sellele numbrile helistamise hinna alusel kogu kõneaja eest olenemata sellest, millisele numbrile vastuvõtja kõne edasi siirdab.
  • Klienti, kes kõne edasi siirdab, maksustatakse siiratud kõne eest vastavalt valitud numbrile kogu siiratud kõne kestuse eest.
  • Pärast kõne siirdamist ei oma kõne siirdaja enam selle kõne kestuse üle kontrolli, samas kohustub kõne siirdaja tasuma siiratud kõne eest, alates selle algatamisest tema poolt ning lõpetades kõne lõppemisega.

Näide:

  • A helistab B-le ja maksab oma paketipõhise hinna B-le helistamisel. Näiteks kui A ja B on Telia võrgus, siis maksab A Telia võrgusisese kõne hinna.
  • B teeb vahekõne C-le ja maksab oma paketipõhise hinna C-le helistamisel.
  • B siirdab kõne C-le
  • A ja C kõne ühendatakse omavahel ja B ei osale pärast kõne ühendamist edaspidi kõnes.

Maksustamine

Kõnet saab siirdada ka Lühivaliku numbritele, sellisel juhul kehtib kõnele Lühivaliku hind.

KÕNE SUUNAMINE

Kõne suunamine võimaldab enda mobiiltelefonile saabuvaid kõnesid automaatselt edasi suunata vastavalt seatud tingimustele.

KÕNE SUUNAMINE

Tingimusteta suunamise korral suunduvad kõik sissetulevad kõned kohe Sinu määratud numbrile. Suunamine toimib ka väljalülitatud mobiiltelefoni puhul, st Sinu numbrile tulnud kõned suunduvad määratud numbrile edasi ka siis, kui lülitad oma mobiiltelefoni välja.

Tingimusteta suunamist on hea kasutada näiteks siis, kui mobiiltelefoni aku hakkab tühjaks saama. Suunates oma kõned mõnele teisele numbrile, jääb Sul võimalus nimetatud numbril vastata sissetulevatele kõnedele.

Tingimusteta suunamine on kasutatav alates liitumislepingu sõlmimisest, st teenusega ei pea eraldi liituma ja teenusel ei ole kuutasu.

KASUTAMINE

Tingimusteta suunamise korral ei toimi teenus Koputus. Kui korraga on aktiveeritud tingimusteta ja tingimuslik suunamine, jääb toimima tingimusteta suunamine.

Kui kasutad kõneposti teenust, siis tingimusteta suunamise puhul suunduvad kõned teisele numbrile, mitte kõneposti.

Enamikel mobiiltelefonide mudelitel on antud funktsioon telefonimenüü kaudu kasutatav, kuid vastavad määrangud saad sooritada ka alljärgnevat juhendit järgides:

Suunamise aktiveerimine
*21* + maakood, telefoninumber # ja kõne alustamise klahv ehk **21*+3726397130# ja kõne alustamise klahv

Suunamise lõpetamine
#21# kõne alustamise klahv

Saabuv kõne suundub teisele numbrile siis, kui sellele ei vastata määratud aja jooksul.

Teenus on kasulik siis, kui soovid, et Sinu poolt juhuslikult vastuvõtmata kõnedele igal juhul vastataks, näiteks olukorras, kus Sul võib-olla pole võimalik telefoni vastu võtta. Kõne suundub määratud numbrile ainult siis, kui Sa määratud aja jooksul sellele ei vasta.

Selle suunamise abil saad vastata kõnedele valikuliselt: jälgides mobiiltelefoni ekraanil helistajate numbreid, võid otsustada, kas vastata sellele kõnele ise või lasta kõnel suunduda teisele numbrile.

Kui kasutad kõneposti teenust, siis suunduvad antud suunamise puhul Sinu kõned teisele numbrile, mitte kõneposti.

Aega, mille järel kõne teisele numbrile suundub, saad ise valida. Aeg võib olla 5, 10, 15, 20, 25, 30 sekundit. Kui aega enne suunamise aktiveerimist ei reguleerita, kehtib viimasena sisestatud aeg. Kui suundumisaega pole kordagi sisestanud, toimib algne 25 sekundit.

Teenusega ei pea eraldi liituma ja teenusel ei ole kuutasu.

Suunamise aktiveerimine ilma aega muutmata

  • **61*+ maakood, telefoninumber # ja kõne alustamise klahv – suunatakse kõned, data- ja faksikõned
  • **61*+ maakood, telefoninumber *11 # ja kõne alustamise klahv – suunatakse ainult kõned
  • **61*+ maakood, telefoninumber *10 # ja kõne alustamise klahv – suunatakse kõned ja faksikõned
  • **61*+ maakood, telefoninumber *13 # ja kõne alustamise klahv – suunatakse ainult faksikõned
  • **61*+ maakood, telefoninumber *20 # ja kõne alustamise klahv – suunatakse kõik datakõned
  • **61*+ maakood, telefoninumber *25 # ja kõne alustamise klahv – suunatakse asünkroonsed datakõned

Suunamise aktiveerimine, kui soovid aega muuta

  • **61*+ maakood, telefoninumber ** aeg sekundites # ja kõne alustamise klahv – suunatakse kõned, data- ja faksikõned
  • **61*+ maakood, telefoninumber *11*aeg sekundites # ja kõne alustamise klahv – suunatakse ainult kõned
  • **61*+ maakood, telefoninumber *10*aeg sekundites # ja kõne alustamise klahv – suunatakse kõned ja faksikõned
  • **61*+ maakood, telefoninumber *13*aeg sekundites # ja kõne alustamise klahv – suunatakse ainult faksikõned
  • **61*+ maakood, telefoninumber *20*aeg sekundites # ja kõne alustamise klahv – suunatakse kõik datakõned
  • **61*+ maakood, telefoninumber *25*aeg sekundites # ja kõne alustamise klahv – suunatakse asünkroonsed datakõned

Suunamise lõpetamine

  • ##61#kõne alustamise klahv – lõpetab kõik suunamised
  • ##61**11#kõne alustamise klahv– lõpetab ainult kõnede suunamise
  • ##61**10#kõne alustamise klahv– lõpetab ainult kõnede ja faksikõnede suunamise
  • ##61**13#kõne alustamise klahv – lõpetab ainult faksikõnede suunamise
  • ##61**20#kõne alustamise klahv – lõpetab ainult datakõnede suunamise
  • ##61**25#kõne alustamise klahv – lõpetab ainult asünkroonsete datakõnede suunamise

Saabuv kõne suundub määratud numbrile juhul, kui Sinu mobiiltelefon on kinni.

Teenus on kasulik näiteks siis, kui pead pidama ühe pikema kõne, kuid soovid, et teisel numbril võetaks vastu muud vahepeal Sulle saabuvad kõned.

Kui üheaegselt on aktiveeritud tingimuslik suunamine ja koputus, jääb toimima koputus. Sel juhul kuuled kõne ajal koputavat märguannet ja sissetulevat kõnet ei suunata määratud numbrile.

Teenusega ei pea eraldi liituma ja teenusel ei ole kuutasu.

Suunamise aktiveerimine

  • **67*+ maakood, telefoninumber # ja kõne alustamise klahv – suunatakse kõned, data- ja faksikõned
  • **67*+ maakood, telefoninumber*11 # ja kõne alustamise klahv – suunatakse ainult kõned
  • **67*+ maakood, telefoninumber*10 # ja kõne alustamise klahv – suunatakse kõned ja faksikõned
  • **67*+ maakood, telefoninumber*13 # ja kõne alustamise klahv – suunatakse ainult faksikõned
  • **67*+ maakood, telefoninumber*20 # ja kõne alustamise klahv – suunatakse kõik datakõned **67*+ maakood, telefoninumber*25 # ja kõne alustamise klahv – suunatakse asünkroonsed datakõned
  • (enamik Telia kliente kasutab asünkroonset datat)

Suunamise lõpetamine

  • ##67#kõne alustamise klahv – lõpetab suunamised
  • ##67**11#kõne alustamise klahv – lõpetab ainult kõnede suunamise
  • ##67**10#kõne alustamise klahv– lõpetab ainult kõnede ja faksikõnede suunamise
  • ##67**13#kõne alustamise klahv– lõpetab ainult faksikõnede suunamise
  • ##67**20#kõne alustamise klahv – lõpetab ainult datakõnede suunamise
  • ##67**25#kõne alustamise klahv– lõpetab ainult asünkroonsete datakõnede suunamise

Suunamine, kui mobiiltelefon ei ole teeninduspiirkonnas või on välja lülitatud.

Kõne suundub teisele numbrile siis, kui Sinu mobiiltelefoniga ei saada ühendust (mobiiltelefon ei ole sisse lülitatud, on väljaspool võrgu teeninduspiirkonda või hetkel ülekoormatud võrgupiirkonnas). Kui aga mobiiltelefon on kättesaadav, kõned teisele numbrile ei suundu.

Teenus on kasulik näiteks siis, kui kavatsed minna massiüritusele, kus võib tekkida võrgu ülekoormus ja sidesaamine on raskendatud, või liigute piirkonnas, kus GSM-levi on lünklik. Kui Sinu mobiiltelefon on kättesaadav, tulevad kõned Sinu numbrile sisse, kui aga ühendust ei saada, suunduvad kõned Sinu määratud numbrile. Sel moel tagatakse, et kõik Sinu telefoninumbrile helistatud kõned saavad vastu võetud.

Teenusega ei pea eraldi liituma ja teenusel ei ole kuutasu.

Suunamise aktiveerimine

  • **62* + maakood, telefoninumber # ja kõne alustamise klahv – suunatakse kõned, data- ja faksikõned
  • **62* + maakood, telefoninumber*11 # ja kõne alustamise klahv – suunatakse ainult kõned
  • **62* + maakood, telefoninumber*10 # ja kõne alustamise klahv – suunatakse kõned ja faksikõned
  • **62* + maakood, telefoninumber*13 # ja kõne alustamise klahv – suunatakse ainult faksikõned
  • **62* + maakood, telefoninumber*20 # ja kõne alustamise klahv – suunatakse kõik datakõned
  • **62* + maakood, telefoninumber*25 # ja kõne alustamise klahv – suunatakse asünkroonsed datakõned
  • (enamik Telia kliente kasutab asünkroonset datat)

Suunamise lõpetamine

  • ##62#alustamise klahv – lõpetab suunamised
  • ##62**11#kõne alustamise klahv – lõpetab ainult kõnede suunamise
  • ##62**10#kõne alustamise klahv – lõpetab ainult kõnede ja faksikõnede suunamise
  • ##62**13#kõne alustamise klahv – lõpetab ainult faksikõnede suunamise
  • ##62**20#kõne alustamise klahv – lõpetab ainult datakõnede suunamise
  • ##62**25#kõne alustamise klahv – lõpetab ainult asünkroonsete datakõnede suunamise

Selle teenusega on võimalik lõpetada kõiki aktiveeritud suunamisi Sinu mobiiltelefonil.
Enamikel mobiiltelefonide mudelitel on antud funktsioon osaliselt telefonimenüü kaudu kasutatav, kuid vastavad määrangud saad sooritada ka alljärgnevat juhendit järgides:

Kõigi suunamiste lõpetamine

##002#kõne alustamise klahv– lõpetab nii tingimusteta kui tingimuslikud suunamised.

Kõigi suunamiste lõpetamine ei lõpeta Kõneposti suunamist.

Kõigi tingimuslike suunamiste lõpetamine:

##004#kõne alustamise klahv – lõpetab tingimuslikud (kui ei vasta, kui on välja lülitatud, kui on kinni) suunamised.

Suunamise lõpetamine ja sama suunamise uuesti aktiveerimine

Kui lõpetada suunamised, valides suunamise lõpetamise koodi juures ainult ühe #, siis on võimalik eelnevalt määratud suunamist uuesti aktiveerida, ilma pikka suunamise määrangut tegemata. Seda on hea kasutada, kui kasutad tihti suunamist ühele numbrile. Siis on lihtne sama suunamist samale numbrile uuesti aktiveerida ilma pikka suunamise koodi valimata.

Lõpetades kõik suunamised koodiga #002#kõne alustamise klahv, on võimalik taastada suunamised koodiga *002#kõne alustamise klahv. See toimib kõikide suunamiste puhul.

Näiteks: lõpetades kõik tingimuslikud suunamised koodiga #61#kõne alustamise klahv, saab sama suunamise taastada koodiga *61#kõne alustamise klahv.

Suunamisi on hea kasutada siis, kui Sul mingil põhjusel ei ole võimalik oma mobiiltelefonile vastata, kuid soovid kindlasti tagada, et kõik Sinu telefonile saabuvad kõned saaksid vastatud.

Kõnesuunamised Eestis

Kõnede suunamine Telia telefoninumbritele on minutihinnata: suunamise aktiveerinud klient ei maksa Telia-le oma mobiiltelefoninumbrilt suunatud kõnede eest.

Kõnede suunamise teiste Eesti sideoperaatorite telefoninumbritele maksustab Telia vastavalt kõnepakettides toodud teistesse Eesti võrkudesse helistamise minutihindadele.

Mobiiltelefoninumbrilt suunatud kõne eest maksad samadel alustel, kui enda helistatud kõne eest.

Suunamised välisriigi telefoninumbritele maksustab Telia vastavalt rahvusvaheliste kõnede minutihindadele, seega tasud oma mobiiltelefoninumbrilt suunatud kõne eest samadel alustel, kui enda helistatud kõne eest.

Kõnesuunamised välismaal

Kõne tingimusteta suunamine ja tingimuslik suunamine levialast väljumisel või mobiiltelefoni väljalülitamisel maksustatakse üldjuhul sarnaselt kõnesuunamistele Eestis.

Tingimuslikult suunatud kõned juhul, kui mobiiltelefonile ei vastata või kui number on kinni, maksustatakse vastavalt välisriigis kõnede vastuvõtmise maksumuse ja roaming-operaatori võrgust suunatud numbrile helistamise maksumuse summale.

Kõnede suunamisi saab teha järgmiste riikide numbriplaani telefoninumbritele:

Austria, Belgia, Bulgaaria, Eesti, Hispaania, Holland, Iirimaa, Island, Itaalia, Kreeka, Küpros, Leedu, Luksemburg, Läti, Malta, Norra, Poola, Portugal, Prantsusmaa, Rootsi, Rumeenia, Saksamaa, Slovakkia, Sloveenia, Soome, Suurbritannia, Taani, Tsehhi, Ungari, Šveitsi, USA, Kanada, Ukraina ja Venemaa numbritele.